Plynovy kotel

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Re: Plynovy kotel

Příspěvek od Vici »

Onehda mi jeden člověk který dělá vodo topo a montuje i kotle Viessmann myslím doporučoval.
U plynového kotle je asi hlavní jedna věc - dostupný servisák (a díly) pro danou značku a typ. A to je obecně problém - je třeba se poptat v okolí, jestli někdo takový existuje.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Plynovy kotel

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak jde o cenu a pak i o servis když bude potřeba, já mám kondenzák od Prothermu kterej v celým kraji umí jeden borec a ten má pořád plno samozřejmě
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Re: Plynovy kotel

Příspěvek od JARDA2 »

na značce už dneska nezáleží , kondenzační bych nechtěl úspora proti atmosférickýmu žádná pořizovací cena vysoká. mám protherm rok v. 2009 koupil sem za pár kaček jeden do zálohy nějaké díly a pojedu s ním co to půjde. navíc víme jak to jednou dopadne s plynem.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Re: Plynovy kotel

Příspěvek od Vici »

úspora určitě je
Bravomv
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 17 říj 2017, 19:31

Re: Plynovy kotel

Příspěvek od Bravomv »

Viessmann máme třetím rokem, maximální spokojenost, ani o něm nevíme. Je úsporný a zatím bezproblémový. Doporučil mi ho kamarád, který ho i montoval a poskytuje servis.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Re: Plynovy kotel

Příspěvek od Vici »

takový kamarád je nad zlato
mám takového na peletkový kotel, kterým topím
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Re: Plynovy kotel

Příspěvek od borelli »

Díky vám za reakce. Taky mám starší Protherm, ale je problém s eletro regulací, takže max. teplota otopné vody je 42'C..., víc nedá. A náhradní díly jsou už taky loterie. Připadá mě, že díly jsou ze starých vykuchaných kotlů, kterých se lidé zbavují a nahrazují je TČ a kondenzi.

Úspora u kondenz kotlů být musí z principu věci, nicméně se také váže na zateplený barák.

A jak bylo řečeno, kdo ví, co bude s plynem... Pokud se nezmění eurofanatická rétorika, tak ta elita udělá vše proto, aby navýšila výpalné na plyn v rámci povolenek a nebo prostě vnucený odklon pro lepší zítřky.

Důvod, proč mně byl doporučen Viessmann je i to, že máme docela tvrdou vodu a narozdíl od např. Valliantu nemá Viessman vrstvený integrovaný zásobník. Nevím sice co to je :-)ale věřím dodavatelům;-)

Napadá mě jediná výhoda klasického turbo kotle a to ta, že nasává pachy z domácností a pouští je ven. Kondenz je uzavřený systém, ten přisává jen z komína.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“