Stránka 1 z 1

motor a abs IV golf nekonečný problém cuká a spousta chyb

Napsal: 01 črc 2015, 21:52
od SUchanek09
ahoj pánové. mám dotaz na 1.9 tdi Pd puvodem 85kw nyní s motorem a vstriky z 74kw v IV golfu
měnil se zde motor (auto domr.ané někým nepředstavitelně)
puvodně motor popraskané písty a ohlé ojnice-strašně kouřil modře
vyřešeno jiným motorem i se vstřiky z vrakáče.
nyní sem paní- slečna dorazila že ji auto při více jak půl plinu cuká,
akcelerace je ok, jen prodleva na turbu (zabere na 2000ot.) do pul plynu jizda v klidu, volnoběch taky ok, chyby pouze jednou za týden nouzový režim a závada plnící tlak nedosažen. při plné akceleraci na diag byl tlak 1.8 , podtlaky drží, váha vyzkoušena asi 3tí... udajně měněné turbo někdy před rokem má na sací vrtulce jakoby lehonce rýpanec na náběžné hraně.

a co se týče abs jednotka dle diag 1C0 907 379 system esp 20 can v002
a závady 01044- r.j. špatně kodovana
01435-snim. tlaku brzdy chyba v el. obvodu

a dále se občas oběví pp. nebo l.z. snimač kola ...p.p. jsem již měnil, kabeláž k jednotce prosvítil žárovkou a stále stejné

děkuji za každou radu :(

Napsal: 02 črc 2015, 07:22
od slovacek.milos
já osobně bych ucpal sání u motoru a za váhou a začal tlakovat,
zjistit zda sací soustava udrží tlak neo se ztrácí dírou,

ucpávky koupíš třeba v zahadnických potřebách štuple do demožonu a navrtáš tam trubičku nebo ventilek z traktoru

mrkni do parohů jestli tam náhodou není černá jeskyn bordelu a vypal je až k ventilům,

pak třeba odpoj ic zda náhodou nevyteče víc oleje jak z motoru :roll: tak bych začal ;)

Napsal: 02 črc 2015, 07:43
od dawo
Hloupá otázka, ale to cukani, nemůže to být třeba tou divnou abs jednotkou? ASR,ESP hází bludy atd?

Napsal: 02 črc 2015, 14:36
od Vici
taky asi nebude ideální kombinace vstřiky 74kW (otázka jaké tam jsou vůbec) a jednotka 85kW

Napsal: 03 črc 2015, 06:23
od SUchanek09
tak jsem odpojil i.c. a tam bylo pouze mastnota na stěnách ale olej žádný. napadlo mě na ten pomalý náběh turba zda to nemmuže dělat i přicpanej kat , jak to do něj s minulým motorem chrlilo nespálenej modrej dým. jinak r.j. z 74 si pujčím a zkusim zda tam nebude problém s kompatibilitou.
co se týče uniku vzduchu nevydávalo by to při jizdě nějaké syčení? párkrát jsem již prasklou trubku řešil ale to se vždy poznalo už po sluchu. tedy pokud nemyslíte nějakou drobnou netěsnost (i.c. je dole od oleje)
co se týče abs dokázal by mi někdo poradit jak se zjistí správné kodování?případně je možné aby se tato závada zobrazila z ničeho nic?
svítí kontrolky abs ,asr a ještě bliká varovný vykřičník ruční brzdy. případně kdo by mohl tuto jednotku mít. byl jsem na 2 vrakáčích a z 20 jednotek to nebyla ani jedna.

Napsal: 03 črc 2015, 14:34
od dhfool
Pokud cuká hodně, tak bych změřil tlak na tandemu.

Napsal: 03 črc 2015, 16:24
od OťasTDi
abys vyloučil to abs/asr - co mu vytáhnout pojistku a chvíli jezdit, jestli to nepřestane? jinak tu řj bych tam dal určitě tu, co patří k tomu motoru