Octavia Tdi 66KW AGR po chipu a výměna trysek z 81KW verze.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
driftuj
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20 led 2015, 11:49
Odpovědi: 0

Octavia Tdi 66KW AGR po chipu a výměna trysek z 81KW verze.

Příspěvek od driftuj »

Zdravím.Omlouvám se jestli zakládám téma co tu třeba je,ale nenašel sem.
Mám Octavii Combi AGR 66KW 4X4.Mám ji načipovanou na cca 85kw.Auto jede krásně nehulí ani po chipu.Jde mi o to,jak se zvedne výkon,když vyměním trysky z 81kw verze.Jaký bude přibližně výkon a jestli auto nebude hulit.EGR ventil odstraněn.Děkuji za odpovědi.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Malej rozdil mozna poznas.....hulit to asi bude..,....nejlepsi zajet znovu na soft.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Dal bych rovnou větší trysky :)
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

AGR + 81kw trysky + chip potom FB 502, trochu to hulí při podlaze od 3 tis nic hroznýho ale výkonově uplně jinde než s 81 kama.
maš li chip a 66 ky dej tam 81 ky a uvidíš, když to bude moc necháš si trochu ubrat palivo
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na naší AGR kde je chip od Cimbu někdy z roku 2002 od původního majitele, vyzkoušel jsem jak 150P520, tak PowerPlus764 s těma to jelo fakt pěkně, když pominu čmouda v plné náloži tak asi nejlevnější sebrané koně.
Nakonec jsem dal auto tátovi, takže jsem PP764 dal pryč, na jejich místo jsem měl vstřiky z ASV tedy o něco menší průtok než 150P520 a vyšší otvírací tlak, dal jsem mu i Kat a Egr on a bylo.
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Ak si dal vacsie trysky ako tie na ktore to bolo upravene mal by si to dat znova na upravu sw ale vysledok bude stát za to. Jedine čo ta bude brzdit je turbo. Inak cez 125-130 koni by tam mohlo byt...
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 675
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia Tdi 66KW AGR po chipu a výměna trysek z 81KW ver

Příspěvek od DIESELPOWER office »

driftuj píše:Zdravím.Omlouvám se jestli zakládám téma co tu třeba je,ale nenašel sem.
Mám Octavii Combi AGR 66KW 4X4.Mám ji načipovanou na cca 85kw.Auto jede krásně nehulí ani po chipu.Jde mi o to,jak se zvedne výkon,když vyměním trysky z 81kw verze.Jaký bude přibližně výkon a jestli auto nebude hulit.EGR ventil odstraněn.Děkuji za odpovědi.

Doporučuji úpravu SW, jinak bude auto nadměrně kouřit.
Pro AGR jsou nejlepší volbou v. trysky SPRINT520 + optimalizace ECU, viz.: http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ30
Limitou je obtokové turbodmychadlo, max. cca 135PS
Obrázek
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Když mam motor AGR 66kw a dam tam trysy z 81kw verze, pojede to lépe nebo stále stejne pokud neudelam chip. A kolik asi kw jestli to přidá muze byt po výměně?
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

mělo by to jet o něco lepe.......trysky z AHF maj prutok 0,205qm takže jsou o něco mensi nez sprinty. Mel by jsi poznat rozdíl i bez chipu.....mozna to bude víc kourit....Samozrejme pokud nasadíš trysky z AHF
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Takže pokud budu shánět trysky tak z AHF a nebo 520? Pokud ty 520 je asi lepší koupit nove, než nějak z druhé ruky ze
OCTAVIA 1.9 TDI 66kw AGR
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

to si sezen rovnou sprinty 764 a nebo HFLO-x 0,216 ........samozrejme nové je nové
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“