Octavia Tdi 66KW AGR po chipu a výměna trysek z 81KW verze.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia Tdi 66KW AGR po chipu a výměna trysek z 81KW verze.
Zdravím.Omlouvám se jestli zakládám téma co tu třeba je,ale nenašel sem.
Mám Octavii Combi AGR 66KW 4X4.Mám ji načipovanou na cca 85kw.Auto jede krásně nehulí ani po chipu.Jde mi o to,jak se zvedne výkon,když vyměním trysky z 81kw verze.Jaký bude přibližně výkon a jestli auto nebude hulit.EGR ventil odstraněn.Děkuji za odpovědi.
Mám Octavii Combi AGR 66KW 4X4.Mám ji načipovanou na cca 85kw.Auto jede krásně nehulí ani po chipu.Jde mi o to,jak se zvedne výkon,když vyměním trysky z 81kw verze.Jaký bude přibližně výkon a jestli auto nebude hulit.EGR ventil odstraněn.Děkuji za odpovědi.
AGR + 81kw trysky + chip potom FB 502, trochu to hulí při podlaze od 3 tis nic hroznýho ale výkonově uplně jinde než s 81 kama.
maš li chip a 66 ky dej tam 81 ky a uvidíš, když to bude moc necháš si trochu ubrat palivo
maš li chip a 66 ky dej tam 81 ky a uvidíš, když to bude moc necháš si trochu ubrat palivo
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Na naší AGR kde je chip od Cimbu někdy z roku 2002 od původního majitele, vyzkoušel jsem jak 150P520, tak PowerPlus764 s těma to jelo fakt pěkně, když pominu čmouda v plné náloži tak asi nejlevnější sebrané koně.
Nakonec jsem dal auto tátovi, takže jsem PP764 dal pryč, na jejich místo jsem měl vstřiky z ASV tedy o něco menší průtok než 150P520 a vyšší otvírací tlak, dal jsem mu i Kat a Egr on a bylo.
Nakonec jsem dal auto tátovi, takže jsem PP764 dal pryč, na jejich místo jsem měl vstřiky z ASV tedy o něco menší průtok než 150P520 a vyšší otvírací tlak, dal jsem mu i Kat a Egr on a bylo.
Ak si dal vacsie trysky ako tie na ktore to bolo upravene mal by si to dat znova na upravu sw ale vysledok bude stát za to. Jedine čo ta bude brzdit je turbo. Inak cez 125-130 koni by tam mohlo byt...
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 675
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia Tdi 66KW AGR po chipu a výměna trysek z 81KW ver
driftuj píše:Zdravím.Omlouvám se jestli zakládám téma co tu třeba je,ale nenašel sem.
Mám Octavii Combi AGR 66KW 4X4.Mám ji načipovanou na cca 85kw.Auto jede krásně nehulí ani po chipu.Jde mi o to,jak se zvedne výkon,když vyměním trysky z 81kw verze.Jaký bude přibližně výkon a jestli auto nebude hulit.EGR ventil odstraněn.Děkuji za odpovědi.
Doporučuji úpravu SW, jinak bude auto nadměrně kouřit.
Pro AGR jsou nejlepší volbou v. trysky SPRINT520 + optimalizace ECU, viz.: http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ30
Limitou je obtokové turbodmychadlo, max. cca 135PS

mělo by to jet o něco lepe.......trysky z AHF maj prutok 0,205qm takže jsou o něco mensi nez sprinty. Mel by jsi poznat rozdíl i bez chipu.....mozna to bude víc kourit....Samozrejme pokud nasadíš trysky z AHF
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.