Teple starty S-MAX 2,0 tdci 103kW

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Teple starty S-MAX 2,0 tdci 103kW

Příspěvek od Mato86 »

Páni Auto za studena chyta na brnk.Za tepla uz nenastartuje vobec.diag.vyhadzovala chybu regulatora v cerpadle.je to zalezitost startera alebo je problem ze pada nafta?
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

čerpadlo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20325
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

klasická bolest TDCi...vstřiky ven a na kontrolu / opravu, to stejný vysokotlak
vyčištění celé palivové soustavy a filtr Delphi s propustností max dva mikrony (noteeth)
jedná se o záležitost někde mezi 20-40tis. CZK... :blbe:
erikfrog
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 23 dub 2008, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikfrog »

Nemusi to byt az tak zle, tie cerpadla vydrzia relativne hodne odide skor regulator ale tu by som zacal uplne jednoduchym testom prepadov za tepla. Staci jeden vstrek KO a uz to bude blbo startovat.
Odpovědět

Zpět na „Ford“