Stránka 1 z 1
XM a olej
Napsal: 05 srp 2007, 09:46
od roman_moty
Má někdo nějaké zkušenosti s motorem 2,1td na olej? Dá se to provozovat tak 1:1 aniž by to něco pokazilo? Čerpadlo je tam mech. BOSCH a nemá to předehřev nafty, ten by šel dodělat, ale nevadila by teplota 90-100°C. Xantie mají předehřívanej filtr a to by tam šlo dát.
Napsal: 05 srp 2007, 17:03
od Golďák
1ku1 bez problému a jinak dvajednička předehřef má uš s fabriky
Napsal: 05 srp 2007, 17:14
od Golďák
jinak mám mimo jiné spoustu dílů na XM
Napsal: 05 srp 2007, 20:03
od roman_moty
Dík za nabýdku, ale zatím nic nepotřebuji(doufám, že nadlouho). Můžeš prozradit prosím kde ten předehřev je. Nehledal jsem sice usilovně, ale nevšiml jsem si ničeho co by tomu odpovídalo. Na Xantii nám origo výhřívanej filtr, ale u té by olej nezvládlo čerpadlo-EPIC a nechci ji "ničit"olejem, ta dostává pořádnou naftu.
Napsal: 05 srp 2007, 20:09
od Golďák
xantie je taky bez problámů,bráczha jezdí s 1,9 tak 70 na 30 ve prospěch oleje a vyhřívání má 2,1 nad přírubou
Napsal: 05 srp 2007, 20:58
od roman_moty
No jenže 1,9 není 2,1. Ta má elektronicky čerpadlo a to je háklivy na všechno mimo naftu.Na přírubě? tak to budu muset zítra prolhlídnout pořádně nebo jsem slepej

Napsal: 06 srp 2007, 16:02
od jarda3tipo
roman_moty píše:No jenže 1,9 není 2,1. Ta má elektronicky čerpadlo a to je háklivy na všechno mimo naftu.Na přírubě? tak to budu muset zítra prolhlídnout pořádně nebo jsem slepej

2,1td je klasickej komůrkačmá klasické rotacní čerpadlo s "lehkými" korekcemi pro režim sytiče začínaje a EGRem konče.....
po 2,1td následoval problematický 2,5td častým konstrukčním praskáním hlav.
Napsal: 06 srp 2007, 16:05
od Golďák
2,5 byl problémovej 12 ventil a 1,9 neměla el.čerpadlo žádná
Napsal: 07 srp 2007, 08:13
od roman_moty
Tak jsem se včera díval a ten předehřev tam není. Trubka od nádrže do filtru a z něj do čerpadla-divny, ale vypadá to originál.
A k těm čerpadlům: 1,9 má mech.
2,1 v Xantii má el.
2,1 v XM má mech. a až poslední roky výroby el.
no a právě to v Xantii je LUCAS EPIC a strašně háklivy na kvalitu nafty-olej a bionafta ho zničí(rozleptá gumovy těsnění a tak) a oprava je kol 18tis kč.
Napsal: 07 srp 2007, 11:39
od petertn
nejde ti kabel do hlavy filtra paliva? teda okrem snimaca vody? ak ano tak je tam predohrev, ci sa mylim?