Po výmene termostatu sa prehrieva 1,9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Po výmene termostatu sa prehrieva 1,9D
Už neviem čo s tým... Motor 1,9D 50kw kod motora 1Y
Motor sa ťažko zohrieval, keď sa zohrial nezapínala sa sahara. Saharu som zrobil na vypínač, kedže ani po vymenení termospínača sa nezapinala...
Včera som vymenil termostat, bol som sa previesť, otvorilo ho vtiahlo vodu. Vodu som dolial, myslel som že bude všetko v poriadku. Dnes, po prejdení 5 km ručka na budiku ukazala 100°C, zapol som saharu, teplota išla ešte viac hore... Auto som odstavil,spodná hadica bola studená.
Pri hlave motora su 2 snímače na teplotu, prehodil som medzu nimi konektory kedže som myslel že je zlý snímač. No ani to nepomohlo...
Čo s tým ? sahara je prerobená na vypínač, neviem prečo sa nezapína tak ako má.
Pri zapnutí sahary teplota neklesá, naopak, stúpa...
Motor sa ťažko zohrieval, keď sa zohrial nezapínala sa sahara. Saharu som zrobil na vypínač, kedže ani po vymenení termospínača sa nezapinala...
Včera som vymenil termostat, bol som sa previesť, otvorilo ho vtiahlo vodu. Vodu som dolial, myslel som že bude všetko v poriadku. Dnes, po prejdení 5 km ručka na budiku ukazala 100°C, zapol som saharu, teplota išla ešte viac hore... Auto som odstavil,spodná hadica bola studená.
Pri hlave motora su 2 snímače na teplotu, prehodil som medzu nimi konektory kedže som myslel že je zlý snímač. No ani to nepomohlo...
Čo s tým ? sahara je prerobená na vypínač, neviem prečo sa nezapína tak ako má.
Pri zapnutí sahary teplota neklesá, naopak, stúpa...
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 207 220 km - dočasne odhlasené pre poruchu motora
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Doteraz, keď tam bol starý termostat tak s tým neboli problémy. Zapol som saharu, motor sa ochladil. Lenže keď boli nižšie teploty tak sa nezohrial. Ako som dal nový termostat tak sa prehrieva... Spodná hadica je studená, no voda tam je.
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 207 220 km - dočasne odhlasené pre poruchu motora
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
No doteraz som sa s tým trápil. Vyzerá to tak, že má buď vysoku teplotu otvárania, alebo zle ukazuje snímač na budik. Termostat sa začne otvárať až keď je na budiku 100°C a pri nejakých 110°C sa dokonca zapne sahara. No voda nieje až taká horuca aby mala 110°
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 207 220 km - dočasne odhlasené pre poruchu motora
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Nevěřím tomu, že by budík /čidlo / mohl ukazovat vyšší teplotu než je skutečná. Že ukazuje nižší teplotu se běžně stává, dojde-li ke zvýšení odporu čidla nebo zvýšení odporu na cestě od čidla k budíku. Při 100°C má čidlo hodnotu odporu kolem 200 Ohmů. Nedovedu si představit, jak by odpor mohl o "něco" klesnout. Zkrat /nulovou hodnotu odporu/ ano,ale snížení odporu pod 200 Ohmů tak, aby budík ukazoval kolem 100°C, to ne.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Meyle že je přebal? To si děláš srandu že jo. To jsou jedny z nejkvalitnějších dílů vůbec, tomu často odpovídá i cena. Německá kvalita.
Mrkni sem:http://www.meyle.com/en/wulf-gaertner-a ... mpany.html
Mrkni sem:http://www.meyle.com/en/wulf-gaertner-a ... mpany.html
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
Nevymýšlej, vytáhni termostat a uvař ho. Meyle je jeden z mála výrobců, který vyrábí i "teplejší" termostaty. Většina výrobců vyrábí na tyto typy motorů termostaty s teplotou otevírání kolem 87°C. Meyle však nabízí i termostat s teplotou otevírání asi 92°C. Od dob kdy jsem si pořídil první auťák, honím motory na co nejvyšších pracovních teplotách, které výrobce povoluje a nikdy jsem žádnému motoru neublížil. Právě naopak. Motory najížděly statisíce km, spotřeba klesla a auťáky přes zimu krásně topily. Doposud jsem si musel vždy termostaty upravovat sám. Nyní mi však výše uvedený výrobce nabídl termostat jaký mi vyhovuje. Chce to však jistotu, že vše funguje jak má. Počínaje vodní pumpou přes sahary a konče těsností a správným naplněním chladící soustavy. Já bych Tvůj problém také viděl v nedostatečné cirkulaci vody.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip