Stránka 1 z 1
Nefunguje klimatizace A4 B5
Napsal: 06 srp 2015, 09:21
od Martin7788
Zdravím, mam dotaz ohledne klimatizace na audi a4 b5 1.9 tdi. Nejde klimatizace, nově naplněná, ventilátor spíná, el. Magniticná spojka na kompresoru také spíná kompresor se roztočí, při posledním plnění (minulý týden) měněno "sitko" v trubce u plnících ventilků, nevím jak se to přesně jmenuje. Nikdo nechape to, že kompresor točí, ale tlak se ani nehne, je tam stále jen tlak naplněného chladiva. Díky za rady.

Napsal: 06 srp 2015, 09:26
od Martin.R
Nevim co je tam za kompresor, ale vypadá to že bude po smrti přímo on, nebo bude střihlá spojka. Zkus ji sundat a kouknout na tisícihran, bude nejspíš protočenej.
Napsal: 06 srp 2015, 10:20
od roman1648
přesně tak, neznamená že když se točí spojka že kompresor běží, teď co jsou ty vedra to řešíme pořád, kompresory,sahary,kompresory,sahary,plnění,kompresory,shary,chladiče...

Napsal: 06 srp 2015, 11:15
od Martin7788
Takže myslíte, že se kompresor kousl (zadřel), tim se strhnul tisicihran, a ted se to prakticky toci na prazdno.
Napsal: 06 srp 2015, 11:17
od roman1648
Sundej spojku a uvidis akorat na povoleni je nejlepsi vzduchovka ale jestli je seklej tak to pujde
Napsal: 06 srp 2015, 11:23
od Martin7788
Díky za rady, zitra jedu na vysati chladiva a v sobotu na to mrknu.

Napsal: 08 srp 2015, 14:59
od Martin7788
Prosím ještě o jednu rychlou radu. vytáhl jsem kompresor ven, rozdělal ho a zjistil že na jednom pístku chybí gumička a je totálně rozšmelcovaná všude možně, tak jsem zajel ke kámošovi kterému ležel stejný kompresor doma akorád má na něm spálenou el. magnet. spojku a zadřené ložisko na řemenici, tak jsem tu spojku s řemenicí vzal z mého a dal na ten jeho, jenže když jsem vše poskládal, pístky lehce mázl WD-40 aby to nešlo uplně tak nasucho, tak když zatočím s tím kompresorem tak to má dost velkej odpor má to tak být? ale když povolím ze zadu to víko těch 6 imbusů jak jsou příruby na trubky, tak to jde uplně krásně lehce, nechci to tam dát a aby to bylo k ničemu. Díky.
Napsal: 10 srp 2015, 18:55
od Martin.R
Nějakej odpor mít musí, otázka je jak moc velkej má ten tvůj. Ale co bych viděl jako větší problém, že budeš mít v systému bordel z toho ko kompresoru. Chtělo by to celý propláchnout a vyměnit vysoušeč a pak teprv naplnit, jinak ti to brzo zase zakuká.
Napsal: 10 srp 2015, 19:30
od roman1648
To je bohuzel pravda,ale nikdo to nedela...bo ba to nema equipment😊
Proplachuju obehovym cerpadylkem z BMW prez palivovej filtr technickym benzinem ale nakolik je to efektivni nevim no..
Ale kdyz mrknu do toho pruhlednyho palivace tak je v nem hafo bordela pokazdy takze neco to asi veme
Napsal: 10 srp 2015, 20:02
od Martin7788
No něco podobného mě taky napadlo, přemýšlel jsem že do trubky od kompresoru stříknu jednu 20ml stříkačku technického benzínu a proženu to vzduchem 8baru. i když mi někdo říkal že se to dělat nesmí. správně by se prej do te soustavy neměl dost ani vzduch protože se tam nasráží vlhkost, ale servisy co znám tak nějaká vlhkost ze vzduchu se nikde nijak neřeší.
