demontáž čerpadla 1.6 HDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
demontáž čerpadla 1.6 HDi
jak nejlépe tasit čerpadlo u tohoto motoru je vzadu za motorem a není ani vidět
mi se do toho vůbec nechce, já osobně místo bádání bych vyhodil motor na paletu
dík moc
mi se do toho vůbec nechce, já osobně místo bádání bych vyhodil motor na paletu
dík moc
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
peklo? to je nehorázný voserroman1648 píše:Miloši zase takový peklo to není, sice ne tak jednoduchý jak 2.0HDi ale jde to..
Jaký auto ?

1.6 HDi no tonda to za pondělí nedal, včera nešlaelektrika tak odpoledne tonda a další otrok za tři hodinky to nedali,
na stažení kola potřebuješ dvě delší sedmičky a ty se běžně v přírodě nevyskytujou, já ty závity přeřezal na osmičku, jinak další den v pr..., našel jsem jen jednu a krátká,
náprava dole, protože napoprve nevíš přesně co a jak, na zadním držáku je najebaných věcí, další držáky a kabely, hadičky no pičovinek

vzduchovky podavač a za hodinku bylo venku
nic horšího jsem ještě neměl, auto nestartovalo, tři vstřiky chcaly, po opravě vstřiků jelo týden a pěna, majitel měnil filtr a zničil spoj, auto pak jelo zas týden a šlo to dole vodou, z čerpadla ani kapka, prej tyto čeradla trpí na zasekávání ventilků u pístků,
naftu prej bere jen u jedn čerpačky x let nebo v rakousku
já se ptal na auto ve kterým to je namontovaný
on je velkej rozdíl Focus nebo třeba Picasso s těmito motory
musel to někdo kurevsky zanedbávat nebo to má najeto půl mega, s těma 1.6kama je těch problémů na vstřiky a čerpadla daleko míň jak u 2.0HDi, paliváč se nikomu nechce měnit páč je drahej - tuhle jsem dělal 307mu 1.6HDi s náběhem 280tis. rok 2005 a paliváč původní...to se pak nedivim

on je velkej rozdíl Focus nebo třeba Picasso s těmito motory
musel to někdo kurevsky zanedbávat nebo to má najeto půl mega, s těma 1.6kama je těch problémů na vstřiky a čerpadla daleko míň jak u 2.0HDi, paliváč se nikomu nechce měnit páč je drahej - tuhle jsem dělal 307mu 1.6HDi s náběhem 280tis. rok 2005 a paliváč původní...to se pak nedivim

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já to měl víckrát no hned jsem si vzal majitele do parády a ten e dušoval jakou kvalitu tankuje, no jeho bratr mi minulý týden vyprávěl jiné pohádky, ale romane o tom ten život je aspon se zas něco dovíme nafta na pohled je ok navíc po vstřicích jsem tam přilil M2Troman1648 píše:Jo to rikaji v 99% pripadu...
čerpadlář z toho měl trauma, že nějaká kulička se mu tam přidřela tak že ji nesdostal ven a tlak mu furt nešel, pak dal jinou hlavu a čerpadlo tlakuje
mi právě když jsem to tlačil balonkem tak ze vstřiků ani kapka
ty problmy jsou kus od kusu, někdy jen vstřik, jindy se to jebe jako ted, někdy regulátor tlaku přirezlý, celý systém zajebaný, vyčistíš všechno a v liště máš bordel,
popřemýšlej romane o mikrskopu de koupit a tím se dá podívat na bordel v naftě, co je na papíru ve filtru a tak, že prej i z nás padá pěkný bordel když ten systém sprovoznuješ, mám to od jednoho jiného čerpadláře ten si to pořídíl kvůli reklamacím mikroskop s fotákem, aby dokázal že jeho práce byla v pořádku
já bych to bral třeba jako varování mrknout mikroskopem na naftu nebo rozřezaný naftový filtr
