Dobrý den pánové,
mám takový problém. Z ničeho nic mi přestalo startovat auto, točilo jak divé,ale ani zápal.Tak jsem se svezl na laně až do dílny. Ještě na laně jsem zkusil startovat - napoprvé chytlo jak by se nic nedělo ( btw. u economy mode se vypnou i tlumená světla,jdou jen parkovačky. V deset večer to bylo docela o držku).
Diagnostika nebyla k dispozici, proto jsem jako první pomoc vyměnil filtr nafty i vzduchu. Auto šlapalo jak hodinky 50 km, kontrolka nesvítila. Samozřejmě jsem se vracel z práce, tak znova - nejdřív se to začlo dusit, pak chcíplo. Zase lano.
Hledal jsem příčinu v naftě, vyprázdněná celá nádrž, nalitá z druhé pumpy.
Nepomohlo.
Konečně jsem se dostal k diagnostice, ukazuje na EGR ventil. Zkoušel jsem ho počítačem procvakat, a nic. Jen se dole hřeje. Měl jsem ho celý rozebraný a vyčištěný, stále nic. Tak jsem ho dal na tvrdých 12V, odběr 3.3A, ale ani se nepohne. Každopádně auto se sundaným EGR jednou startuje normálně a jednou jako kdyby tam nešla nafta - jako by na 3 válce.
Může být chycená i ECU?
Do EGR po kabelu občas 12V jde, občas ne. Už jsem z toho v pasti.
PS: Nemá někdo pinout řídící jednotky? Jestli nejsou kabely prodřené..
Berlingo 1.6HDI 66kw EGR, ECU? VYřEšENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Berlingo 1.6HDI 66kw EGR, ECU? VYřEšENO
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia