Felicia 1,9D velmi špatné starty!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Felicia 1,9D velmi špatné starty!!!

Příspěvek od Pepino60 »

Dnes mi sem přivezli Feldu pic cup 1,9D r.v.2000. Studené nelze absolutně nastartovat musí se s tím lítat na laně třeba i půl kiláku než to lapne. Teplé pokud se to natočí hned po zhasnutí, tak to naskočí téměř na drc. Pokud se to nechá chvíli stát cca 10 minut už se to musí tak půl minuty točit než to chytí. Přitom pokud se to nechá z kopce a je to teplé stačí se motoru jen převalit a jede. Dal jsem to na dílnu teprve před hodinkou a zkusil jsem to napíchnout na externí nádrž samospádem a je to úplně to samé. I když je to teplé a chvíli to postojí musí se s tím točit min. půl minuty. Takže palivo určitě nepadá. Děla to ještě jednu neplechu a to sice, že někdy jako by byla slabá baterie točí to jen tak tak. Stačí ovšem vypnout klíček a znovu startovat a točí to jak urvané.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

zhavice ti funguji? Lenivy starter ( mozna futro ) nebo silove kabely a kostry ;)
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Zatím jsem se k žádnému měření nedostal. Stačil jsem jen zatím vyloučit to padání nafty. Startér je tam cca 3 měsíce repas. Ty žhaviče teť proměřím, ale startuje to na prd i teplé. Teplé by to mělo chytit na jedno otočení motoru, ne??!! A tohle se musí točit chvíli, aby to laplo.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

cidlo teploty je puvodni origo pro 1.9 motor?
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1301
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

no pokud to nechce točit jako že je slabá baterie, tak bych se zaměřil na ukostření, pak starter, že je po repasy nic neznamená, futro umí potrápit, ale feldy byly háklivý na teplotní čidlo, dokonce jsem na ně dělal vypínač, po vypnutí na brnk
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

a nemáš skočené/posunuté nastavenie rozvodov ? u feldy je to doležite. a žhaviče samozrejme. čidlo nechaj origo zelené tak jako je žiadne prerušenia ani žlté čidlo tým sa problém len oddiali no ak to dlho stálo alebo kto s tým chodil tak určite by som dal vyčistiť vstrekovacie trysky (asi ultrazvukom a pod.) to poznám na vlastnej koži ;) ak je dobrý štartér, žhaviče nastavenie čerpadla tak to musí chytať na šup jak studené tak teplé :) ja nemám žiadne úpravy čidla a chytá to teplé v akejkolvek teplote motora
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A když začneš startovat, začne to pokuřovat ihned nebo až po nějaké době než to čapne?A když to běží hlas je normální?Ověřil bych tlaky a samozřejmě to žhavení...a nic zato nedáš, dát tomu většího fora, mohlo se to i hnout..
nepropadat panice...
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

Studene to musi naskocit aj ked sa to sotva otoci o jednu dve otacky a starter robi huh-huh :-)
Felda skor zle chyta za tepla, na to je haklivejsia...
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Tak mám nějaké nové poznatky: vyhodil jsem startér a fakt je jak nový a točí jak splašený. Měřil jsem tlaky: 24-26-24-24. Žhavicí svíčky všechny KO! Ovšem to by vysvětlovalo proč to nestartuje studené. 6havicí svíčky pokud vím pracují cca do 65st. Pak už žhavení nefachčí. Ale on i teplý motor chytá velmi, velmi obtížně. Pokud je zahřátý na těch90st. tak pokud ho zhasnu a ihned během minuty startuju chytne takřka na drc. Pokud ho nechám pět minut už se musí párkrát protočit. A pokud ho nechám stát cca 15 minut musím točit alespoň minutu, aby naskočil. přitom zvýfuku jde bílý kouř, jako když nespálená nafta. Ale ne hned od začátku až tak po deseti sekundách startování. Rozvody jsou na značkách možná zkusit přidat toho fóra?
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

ano žhaví skoro do 70°C a potom už nie lebo by to malo stačiť na natočenie bez žhavenia tá teplota. tak žhaviče daj nové najlepšie origo bosch duratherm a máš pokoj na 4-5 rokov (dufam :D ) no bude to niečo - čerpadlo a vstreky. tlaky by mali byť OK ešte stačia hadam
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Ještě k tomu startéru: když na něj utahuju přívodní kabel, tak ten šroub na cívce se protáčí. Tam by mohl být nějaký přechodový odpor, ne?
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Milan 83
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 25 říj 2010, 14:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan 83 »

To že se ti to protáčí na cívce neni dobré. Ale co ty rozvody máš na přípravky? Stačí jeden zub na čerpadle a je to na kula.
Uživatelský avatar
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Dej tam teplotni cidlo z benzinove feldy a zjontroluj to ukosteni i +
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Rozvody jsou OK. To teplotní čidlo zkusím a teť právě projíždím to ukostření.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

felda není jako octavka tdi přímej vstřik kterej chytne bez žhavení a pokud jsou k.o. všechny žhavička tak to studený nenatočí ani Bruce Wilis. Teplý je to lepší ale žhavit to musí taky jinak je to tragédie. žhavení u feldy je základ startéry bejvaj taky utahaný. Musí to mít švih, tak prověřit všechny silový spoje a pořádnou aku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“