Felicia 1,9D velmi špatné starty!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Felicia 1,9D velmi špatné starty!!!
Dnes mi sem přivezli Feldu pic cup 1,9D r.v.2000. Studené nelze absolutně nastartovat musí se s tím lítat na laně třeba i půl kiláku než to lapne. Teplé pokud se to natočí hned po zhasnutí, tak to naskočí téměř na drc. Pokud se to nechá chvíli stát cca 10 minut už se to musí tak půl minuty točit než to chytí. Přitom pokud se to nechá z kopce a je to teplé stačí se motoru jen převalit a jede. Dal jsem to na dílnu teprve před hodinkou a zkusil jsem to napíchnout na externí nádrž samospádem a je to úplně to samé. I když je to teplé a chvíli to postojí musí se s tím točit min. půl minuty. Takže palivo určitě nepadá. Děla to ještě jednu neplechu a to sice, že někdy jako by byla slabá baterie točí to jen tak tak. Stačí ovšem vypnout klíček a znovu startovat a točí to jak urvané.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Zatím jsem se k žádnému měření nedostal. Stačil jsem jen zatím vyloučit to padání nafty. Startér je tam cca 3 měsíce repas. Ty žhaviče teť proměřím, ale startuje to na prd i teplé. Teplé by to mělo chytit na jedno otočení motoru, ne??!! A tohle se musí točit chvíli, aby to laplo.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
a nemáš skočené/posunuté nastavenie rozvodov ? u feldy je to doležite. a žhaviče samozrejme. čidlo nechaj origo zelené tak jako je žiadne prerušenia ani žlté čidlo tým sa problém len oddiali no ak to dlho stálo alebo kto s tým chodil tak určite by som dal vyčistiť vstrekovacie trysky (asi ultrazvukom a pod.) to poznám na vlastnej koži
ak je dobrý štartér, žhaviče nastavenie čerpadla tak to musí chytať na šup jak studené tak teplé
ja nemám žiadne úpravy čidla a chytá to teplé v akejkolvek teplote motora


Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Tak mám nějaké nové poznatky: vyhodil jsem startér a fakt je jak nový a točí jak splašený. Měřil jsem tlaky: 24-26-24-24. Žhavicí svíčky všechny KO! Ovšem to by vysvětlovalo proč to nestartuje studené. 6havicí svíčky pokud vím pracují cca do 65st. Pak už žhavení nefachčí. Ale on i teplý motor chytá velmi, velmi obtížně. Pokud je zahřátý na těch90st. tak pokud ho zhasnu a ihned během minuty startuju chytne takřka na drc. Pokud ho nechám pět minut už se musí párkrát protočit. A pokud ho nechám stát cca 15 minut musím točit alespoň minutu, aby naskočil. přitom zvýfuku jde bílý kouř, jako když nespálená nafta. Ale ne hned od začátku až tak po deseti sekundách startování. Rozvody jsou na značkách možná zkusit přidat toho fóra?
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
ano žhaví skoro do 70°C a potom už nie lebo by to malo stačiť na natočenie bez žhavenia tá teplota. tak žhaviče daj nové najlepšie origo bosch duratherm a máš pokoj na 4-5 rokov (dufam
) no bude to niečo - čerpadlo a vstreky. tlaky by mali byť OK ešte stačia hadam

Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
- jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
felda není jako octavka tdi přímej vstřik kterej chytne bez žhavení a pokud jsou k.o. všechny žhavička tak to studený nenatočí ani Bruce Wilis. Teplý je to lepší ale žhavit to musí taky jinak je to tragédie. žhavení u feldy je základ startéry bejvaj taky utahaný. Musí to mít švih, tak prověřit všechny silový spoje a pořádnou aku.