Stránka 1 z 3

generalka 3.0tdi motor BKN

Napsal: 18 srp 2015, 23:43
od peugeot 405
Zdravim vas.

Chcel by som sa vas spytat, hlavne tich co vlastnite tieto motory, aky mate nazor pripadne skusenosti na to, ci ist do generalky takeho 3.0tdi alebo nie. Mam A4 3.0tdi BKN r.v.2006 150kW a uz mam 303 000 km....pri starte mi chrchlotaju rozvody a jedna strana klapiek mi vypisuje zavadu. Hlavne sa bojim rozvodov aby sa nerosypali :( co vsetko tam je potrebne menit a co vsetko kontrolovat aby sa to nerozoberalo znova ??? co take nieco moze stat ??? ako len diely bez prace ???

alebo otazka predat a neriesit ???

+ nepoznate niekoho kto by to vedel cipnut a pripadne aj vypnut DPF + odstranit klapky sania a EGR softverovo ??? pripadne co by taka uprava softu stala ???

dakujem za rady a pomoc

Napsal: 19 srp 2015, 04:58
od martinsidlo
Koukám,že jsis koupil OPICI a nemáš na BANÁNY a sám tomu nerozumíš, to jsou pak každé rady těžké.

Napsal: 19 srp 2015, 05:52
od Ladas
rozvody a klapky obě otázka v materiálu cca 2500e + práce

Napsal: 19 srp 2015, 07:40
od renos.renos
Přesně jak píše Laďas.. Známý si na tomto motoru na Audině nechal dělat rozvody a zacáloval zhruba 80 000 Kc... holt je to skutečně drahší opička... :)

Napsal: 19 srp 2015, 07:51
od Domecek
miluju tyhle příspěvky, u nás je dement kterej má tohle auto a vysejpá u technickejch služeb koše a pak bulí jak želva že je drahej i olej. Každej rozumnej jezdí v tom na co má, jinak do špatně dopadá :D

Napsal: 19 srp 2015, 10:52
od PeITeeR
Proto mam dve oktavecky a jezdim si jak kral (noteeth)

Kamos si taky poridil nejakou mazdu v kombajnu a ve 220+kmh mu zdechl motor. Ted oprava v nejakym ugandskym servisu 80k, v autorizaku mu rekli o dost vic..

Hned lepsi den (LOL)

Napsal: 19 srp 2015, 10:57
od roman1648
záleží jakou generálku má na mysli (rofl)
výměna rozvodů je jedna věc, ale co ten zbytek že - jak je na tom turbo,vstřiky,VT,automat, se 300litrama najetyma to už asi takovejc šperk nebude
já radím prodat a koupit něco "normálního"
mám kámoše co měl tehy krásnou A6 1.9TDi myslim 02, prodal ji za pár šupů jen aby si mohl ne nesmyslný splátky vzít novej model 2.7TDi...přišly první problémy a neměl ani na cigára...hlavně že jezdil v korábu za půl mega tehdy...

Napsal: 19 srp 2015, 19:53
od peugeot 405
ved ja neplacem ze nemam banany, aspon si nie som toho vedomi.....pytal som sa priamo k veci.....co treba riesit pri tolkych km, atd.....a nie je to automat ale 6st. manual

+ vie sa niekto vyjadrit k tomu softu ci poznate niekoho kto by vedel tieto veci spravit ??? a za kolko ???

Napsal: 19 srp 2015, 21:03
od Ladas
vím ale nedoporučuju vířivé klapky tam jsou protože to je dobrý a emise se od příštího roku budou řešit...

Napsal: 19 srp 2015, 21:11
od peugeot 405
Ladas píše:vím ale nedoporučuju vířivé klapky tam jsou protože to je dobrý a emise se od příštího roku budou řešit...
aj na slovensku ??? ja tam mam len euro IV pokial sa dobre pamatam to by nemalo byt az take prisne ci ?

Napsal: 19 srp 2015, 21:12
od Ladas
neboj to bude celoevropský nejezdíš do DE nebo AT?

Napsal: 19 srp 2015, 21:42
od peugeot 405
nie len SK.....preco?

Napsal: 19 srp 2015, 22:11
od honza.biker
Kontaktuj uživatele Satas na audiklub.cz. Mění se většinout ,napínak řetezu vačky, řetez vačky,tesnení krytů, řemen rail pumpy, kladka, termostat, vod pumpa. Cena cca par let z5 30tis s prací + podle stavu ostatních řetězů.

Opravnou sadu na klapky cca 3500,-/ks (relativně kvalitní, ne polská).

Pokud PDF funguje, nech ho na pokoji. Zlatý čistý výfuk bez smradu. Chip u vás BHmotor +-15000?

Napsal: 20 srp 2015, 20:42
od peugeot 405
honza.biker píše:Kontaktuj uživatele Satas na audiklub.cz. Mění se většinout ,napínak řetezu vačky, řetez vačky,tesnení krytů, řemen rail pumpy, kladka, termostat, vod pumpa. Cena cca par let z5 30tis s prací + podle stavu ostatních řetězů.

Opravnou sadu na klapky cca 3500,-/ks (relativně kvalitní, ne polská).

Pokud PDF funguje, nech ho na pokoji. Zlatý čistý výfuk bez smradu. Chip u vás BHmotor +-15000?
nvm ci funguje ako....neviem ako to mam zistit??? ale vadi mi na nom to, ze kvoli regeneraciam mi stupa hladina oleja a tym zhorsuje jeho vlastnosti a tiez je vyssia spotreba s nim......takze kvoli tomu by som sa ho chcel zbavit len neviem ako to potom bude s emisnou ???

Napsal: 20 srp 2015, 21:18
od geo
Těch 30 s prací bude hodně dobrá cena pokud ti tam dá i řemen a kladky tak si řekne za práci mín jak za spojku na oktávce (jen práce).