octavia 2 po delší cestě nestartuje.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
romerko
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 20 čer 2009, 12:16

octavia 2 po delší cestě nestartuje.

Příspěvek od romerko »

Mam octavii 2 1,9tdi 77kw. Mam na ní zajímavý problém, po delší jizde cca min100km nejde auto nastartovat. taří e to jako by byla vybitá baterie. už jsem opravil starter, alternátor měl 13.6. voltu.po opravě má 14.4v. zajímavé je že pokud to nechám jen tak stat tak např po 3 hodinách v klidu nastaruji. baterka se tváří nosrmálně. při příjezdu změřím 12.8V. chci nastartovat a napští na ní klesne na 9V. je mrtvá nebo se tak má chovat.

je stará cca 6 let.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

závady nějaký jsou? Jde se s tím vůbec spojit když to nechce chytit?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
artopservis
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2012, 11:32
Bydliště: CZ

Příspěvek od artopservis »

podobny problem som mal na GolfeV,bolo to v baterke ked bolo auto zohriate tak mi nechytylo ale ako nahle bolo studene islo to,a pripadne diag.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

kontakty všude na trase očištěné? hlavně kostry.
romerko
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 20 čer 2009, 12:16

Příspěvek od romerko »

kontakty očistěné jenom zbyva kostra k motoru. ale když to nešlo nastartovat tak jsem pripojil přes kabely druhou baterku a chatilo to na drc. nejspis mi to ukazjue na baterku.
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

muže to bejt starter, běžně stejné příznaky jako píšeš, po připojení druhý aku startuje. Není nic jednouduššího než jina aku a pak starter
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

zkusil bych "jenom tu zbývající kostru na motoru". nestojí to nic. když připojíš kabelama jinou baterku, tak tím právě obejdeš ukostření motoru. pokud tedy dáš minus kleště někam na motor. nebo dáváš obě svorky na baterku?
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Pokud je po prijezdu na baterce 12,8V tak to nedobiji a nebo tam neco pri jizde zere proud jako krava a altik to neutahne. Pripadne je baterka KO.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

a nebo to měří po vypnutí motoru :)

když padá napětí na 9V při startu, tak moc věcí k řešení není - buď baterka nebo přechodový odpor na drátech. startér a alternátor píše že opravil.
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

tych 9V je merane priamo na baterke? aj pri tomto napeti by sa to malo snazit otacat motorom, pri startovani uplne zhasnu kontrolky?
po dlhsej jazde vyber baterku, hod ju do lavora so studenou vodou na par minut a skus - ak po vychladnuti chyti tak je to jasne
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2008, 17:44

Příspěvek od nebulus »

Pokiaľ má baterka 6 rokov a napätie pri štarte 9V tak nie je čo riešiť (LOL) novú...
Ináč niečo podobné nám raz robila Varta, občas po dojazde sa tvárila ako úplne vybitá, stačilo chvíľu počkať a zase to štartovalo normálne aj pár týždňov.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“