Stránka 1 z 2
Fabia RS1 - stage 2
Napsal: 31 srp 2015, 21:38
od fabiátor
Edit 6.6.2021 - FRS je na prodej, detaily pres SZ
Vymena dosluhujiciho TD KKK za TSF180 od Turbosportu
FRS1 rv 9/2003 (ASZ)
260000 km, puvodni vacka, vstriky (AL)
FMIC Dieselpower + Allard EGR pipe kit
Omluva ladicum za prehozeny hadice od regulace

Auto jede jak z praku, ale dost huli pod plnou zatezi. Takze bude treba jeste jedna navsteva a mensi korekce.

Napsal: 01 zář 2015, 15:33
od Forest
Predpokladam, ze je kroutici moment preventivne odspodu stazen, protoze jinak bida.
Napsal: 01 zář 2015, 17:55
od fabiátor
Vim kam smerujes Foreste. Pokud bys rad opet zchladil ego na ukor Andreho, tak te predem slusne zadam, nedelej to. Ne v mem vlakne. Nejsem jeho dvorni propagator, ani nic jineho, jen mi to proste vadi. Diky.
A ted k veci. Vykon neni preventivne stazen, proste to turbo dole vic neda. Uprimne mi to moc nevadi. Zejmena s prihlednutim k zatizeni dvouhmoty. Kdyz se podivas na seriovy prubeh s KKK, tak se krivka jen mirne posunula smerem k vyssim otackam, coz tomu autu celkem svedci, nebot v serii mi tah nad 2000rpm celkem chybel. Dost taky zalezi na prevodovce. A jestli to tak necham, rekne koneckoncu zena, ktera s tim jezdi nakupovat

Napsal: 01 zář 2015, 20:47
od Forest
fabiátor píše:proste to turbo dole vic neda
Jasne, me toto bohate staci. Ja jen az zase bude lhat o tom, jak ma
hybrid 2264 spatny spodek.
Vis, me ty jeho lzi a vypady, ktere se ke me dostavaji ze vsech stran, kdy jsem lidem ukazal jaky je uz nevadi, proste uprednostnuji fakta - a Ty jsi nedodal nic jineho, nezli jsem ocekaval. Rozhodne Ti za projevenou odvahu a pravdu dekuji.
... neboj, paklize to nebude jakkoli komentovano, nehodlam se vyjadrovat. 
Napsal: 03 zář 2015, 16:56
od 7even2nd
podla všetkého tieto turba maju velmi slaby nabeh odspodu... tiez ho mam na F1RS a nabeh je velmi pozvolny... a ten graf zodpoveda priebehu aj u mna...
Napsal: 07 zář 2015, 19:20
od MirekX
já měl podle mě identické turbo a když jsem si s ním pohrál (červík, regulace a soft od Richarda) tak jsem měl 400 Nm v 1600 ot a přes 200PS při 4200...

Napsal: 07 zář 2015, 20:36
od eazy20
MirekX píše:já měl podle mě identické turbo a když jsem si s ním pohrál (červík, regulace a soft od Richarda) tak jsem měl 400 Nm v 1600 ot a přes 200PS při 4200...

naco ti je 400nm pri 1600 otackach?
Napsal: 08 zář 2015, 12:11
od MirekX
asi na to, abych s tím normálně jezdil, je to příjemný

Napsal: 08 zář 2015, 18:46
od zero1724
eazy20 píše:MirekX píše:já měl podle mě identické turbo a když jsem si s ním pohrál (červík, regulace a soft od Richarda) tak jsem měl 400 Nm v 1600 ot a přes 200PS při 4200...

naco ti je 400nm pri 1600 otackach?
Nechápu k čemu vám je diesel co se nafukuje půl dne... nedá se s tim jet... a pochybuju že 99% z vás tu závodí...
Napsal: 08 zář 2015, 19:56
od eazy20
ale realne pri 1600ot mas 400nm ked das plny od volnobehu,a toto akoze robite bezne?
Napsal: 08 zář 2015, 20:39
od tantor-bn
Eazy a ak to robi tak dvohmota papa
Napsal: 08 zář 2015, 21:26
od MirekX
dvojhmota mi vydržela přes 350 tisíc a používal jsem to celkem běžně.. každý ať si jezdí s čím chce, ale turbo co má uhulený vršek 200 PS a v 1700 dušený na brzdě 250 Nm by letělo do šrotu, to se na mě nezlobte
Napsal: 09 zář 2015, 06:30
od Vici
myslím, že i nové VB by to umělo.....
Napsal: 09 zář 2015, 08:48
od tantor-bn
On sa pytal ci robis to, ze pri 1000 ot davas plny plyn ked chces mat tych 400nm
Napsal: 09 zář 2015, 10:06
od Forest
Vici píše:myslím, že i nové VB by to umělo.....
Pokud myslis to, co je na grafu, tak spodek by melo lepsi a horejsek (aby to nebyla dymovnice) tak stezi.
Pokud se nic nezmenilo, tak myslis spatne. Tento hybrid (opakuji: pokud se nic nezmenilo) je zalozen
na tomto turbu, tudiz, jak
fakta dokazuji, ma vetsi potencial nezli prehistoricke VB. Jinymi slovy, kdyz to nejde na lepsim turbu, asi to nejde ani na glorifikovanem VB. Na druhou stranu, pokud se neco zmenilo, tak zjevne v horsimu.
Nicmene, obavam se, ze jde opet o nejaky pokus nebo konstrukcni chybu ze strany vyrobce, protoze mnou jmenovane turbo, ktere bylo zakladem pro tyto hybridy drive tak melo vyrazne vetsi potencial odspodu.
@tanto-bn: Znam Mirka a vim presne, jake ma predstavy a ocekavani od turba. To je napriklad duvodem, proc ma v Sharanu hybrid od Olega. Mirek nedela klukoviny a neocekava od motoru a turba nemozne takze takove klukoviny jako ze by daval plnej v 1000 nedela. Predpokladam, ze dela uplne to same jako my ostatni rozumni - prislapne trosku plyn a kdyz uciti zmenu tak ho prislapne jeste vic ... a takto to opakuje. Protoze jen temer na volnobeh a pak seslapnout plyn je klukovina a nezodpovednost!
Aneb, vzdy (paklize se nebude jednat o auto osazene automatickou prevodovkou) bude zalezet na meziclanku mezi pedaly, sedackou a volantem
