Scudo 1.6 JTD chcípá
Napsal: 09 zář 2015, 10:01
Ahoj.
Menší problém s timhle autem.. Majitel si stěžuje na to že počas jízdy se stane že auto chcípne a nejde nastartovat dokud se nezastaví kola.. Pak to normálně chytne. Je to prý tak že to ztratí tah, pomalu to upadá a pak to chcípne. Dokud se točí kola tak může točit starterém ale nechytne to..zastaví, vypne zapalování a nastartuje a normálně to zase beží. Co jsem načetl Delphi diagnostikou tak je tam toto:
P0192 - Snímač tlaku paliva - signál příliš malý
P0406 - Snimač polohy klapky EGR ventilu - signál příliš vysoký
P1728 - Signál točivého momentu motoru (neplatná data od CAN)
P1351 - Relé regulace předehřívání/dohřívání
Tipuju to na ten snímač paliva, ale proč to zase po chvili jde normálně? Leda by se tam objevoval nepřiměřenej odpor a dávalo by to špatný hodnoty.. Blbý je, že to můžou dělat i špatný vstřiky a tim jak poklesne tlak tak se to celý rozhodí a chcípne to.. Nápady?
Menší problém s timhle autem.. Majitel si stěžuje na to že počas jízdy se stane že auto chcípne a nejde nastartovat dokud se nezastaví kola.. Pak to normálně chytne. Je to prý tak že to ztratí tah, pomalu to upadá a pak to chcípne. Dokud se točí kola tak může točit starterém ale nechytne to..zastaví, vypne zapalování a nastartuje a normálně to zase beží. Co jsem načetl Delphi diagnostikou tak je tam toto:
P0192 - Snímač tlaku paliva - signál příliš malý
P0406 - Snimač polohy klapky EGR ventilu - signál příliš vysoký
P1728 - Signál točivého momentu motoru (neplatná data od CAN)
P1351 - Relé regulace předehřívání/dohřívání
Tipuju to na ten snímač paliva, ale proč to zase po chvili jde normálně? Leda by se tam objevoval nepřiměřenej odpor a dávalo by to špatný hodnoty.. Blbý je, že to můžou dělat i špatný vstřiky a tim jak poklesne tlak tak se to celý rozhodí a chcípne to.. Nápady?