Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49 Registrován: 03 pro 2010, 21:09
Odpovědi: 0
Příspěvek
od malwin » 11 zář 2015, 18:25
ahojte.
dojeli jsme s Oktavkou II s BXE do Amsterdamu a 50 metru pred koncem cesty chcipla a nejde natocit.. par poslednich kilometru zlobila. do kopce na 5ku zacal motor cukat a kdyz jsme stali na svetlech, tak se motor trepal jak osika.. Pak sam od sebe chcipl. Motor toci ale nenaskoci..
nejaky tip?
Nafta v nadrzi je.
dik moc
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 11 zář 2015, 18:44
Podávačka jde?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675 Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic
Příspěvek
od Pája 19 » 12 zář 2015, 09:11
Ročník a najeto? Ojnice je v bloku nebo mimo blok?
Oct asv 2000, DieselPower
malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49 Registrován: 03 pro 2010, 21:09
Odpovědi: 0
Příspěvek
od malwin » 12 zář 2015, 20:07
podavacku nevim kde najit. tusim rocnik 2002 a 290t km. olej nikde neni, tak snad nevypochodovala ven..
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636 Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0
Příspěvek
od mjanulik » 12 zář 2015, 20:10
podavačka je přímo v nádrži,podiv se do palivového filtru zda tam něco je a BXE v roku 2002 určitě nubude,BXE je v O II a ta je od roku 2004
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258 Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Příspěvek
od fabiátor » 12 zář 2015, 20:43
malwin píše: ahojte.
se motor trepal jak osika.. Pak sam od sebe chcipl.
jeden ze vstriku KO, natocit to nepude, leda byste shodili kryt vacky a odpojovali postupne konektory ze vstriku az najdete vadny, na 3 pak chytne
ke kontrole podavani paliva staci poslouchat bzuceni pri otoceni klickem ve spinacce, podavaci cerpadlo vzdy nachvili sepne
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311 Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary
Příspěvek
od elch » 12 zář 2015, 21:00
fabiátor píše: malwin píše: ahojte.
se motor trepal jak osika.. Pak sam od sebe chcipl.
jeden ze vstriku KO, natocit to nepude, leda byste shodili kryt vacky a odpojovali postupne konektory ze vstriku az najdete vadny, na 3 pak chytne
ke kontrole podavani paliva staci poslouchat bzuceni pri otoceni klickem ve spinacce, podavaci cerpadlo vzdy nachvili sepne
taktak, ale motor běží na volnoběh i když podavačka nejde , mám vyzkoušeno když jsem čistit vstřiky vifem
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258 Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Příspěvek
od fabiátor » 12 zář 2015, 21:06
pravda, na malej okruh mezi filtrem a hlavou to tandem zvladne
takze bud tandem, nebo vstriky, nebo ECU samotna
a jeste jsem zapomel na G28, snimac kliky, ale vzhledem k popisu davam nejvic bodu jednomu ze vstriku
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311 Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary
Příspěvek
od elch » 12 zář 2015, 21:20
fabiátor píše: pravda, na malej okruh mezi filtrem a hlavou to tandem zvladne
takze bud tandem, nebo vstriky, nebo ECU samotna
a jeste jsem zapomel na G28, snimac kliky, ale vzhledem k popisu davam nejvic bodu jednomu ze vstriku
jojo,comoonrail to určitě umí, a můžou i překousaný kabely, odpojuj jednotlivě vstřiky
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258 Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Příspěvek
od fabiátor » 12 zář 2015, 21:46
BXE je PD
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311 Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary
Příspěvek
od elch » 12 zář 2015, 22:01
fabiátor píše: BXE je PD
jojo, vim pd, jen dodávám jen to zmrdítko cr to taky určitě umi
malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49 Registrován: 03 pro 2010, 21:09
Odpovědi: 0
Příspěvek
od malwin » 12 zář 2015, 23:18
ma podavacka pojistku?
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49 Registrován: 03 pro 2010, 21:09
Odpovědi: 0
Příspěvek
od malwin » 12 zář 2015, 23:23
jde mi o to, ze to spatne startovalo uz predtim na pumpe. umi ten motor bezet a dostavat naftu bez podavaciho cerpadla?
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
malwin
Sběrač informací
Příspěvky: 49 Registrován: 03 pro 2010, 21:09
Odpovědi: 0
Příspěvek
od malwin » 12 zář 2015, 23:29
tak pri otoceni klicku na polohu I podavacka zabzuci...
Volvo V70 Mk.II TDI | 10/2000 | D5252T MSA 15.8 | 103kW | Dark blue pearl | manual
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258 Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Příspěvek
od fabiátor » 13 zář 2015, 01:43
Tak to je dobre, muzes jeste zkusit odpojit hadici co vede z filtru do tandemu a zapnout znovu ten klicek, mela by ti tam po dobu bzuceni natlacit nafta, nekam do kelimku nebo do flasky. Ja ty original hadice nahradil pruhlednyma, takze rovnou vidim i pripadny bubliny, byly-li by.
Mimochodem, melo by ti pri otocenim klickem probliknout i zhaveni.