felda dobija 13,20V hreju sa vypinace svetiel

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lubo188
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 11 pro 2008, 15:30
Odpovědi: 0

felda dobija 13,20V hreju sa vypinace svetiel

Příspěvek od lubo188 »

Zdravim zacali sa mi hriat vypinace na svetla, aauto niekedy nenastartuje, alternator dobija 13,2V a baterka je nove preventivne som vymenil regler ale dobijanie sa nezmenilo neviete kde by mohol byt problem? dakujem.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20089
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

13.2 je malo,asi nektera dioda na mustku KO
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

A nebo tam neco zere proud takovym zpusobem, ze spadne i napeti z altiku

vzhledem k tomu, ze se hrejou ty vypinace, bych proveril kabelaz okolo tech svetel, jestli tam nekde nejsou ozrany buzirky od kuny a nasledne vakl slus.

Jestli mas klestak, tak zmer jakej proud ti tece z altiku do palubni site. Pokud je teorie spravna, tak tam budes mit minimalne dvouciferny cislo :-)
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 14 zář 2015, 18:10, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

stačí KO baterka a 1V je v prdeli ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

pise ze ma baterku novou
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Vypínače světel se hřejou proto, že jsou v nich obyčejné žárovky obalené v barevném plastu. Malý prostor, nulová možnost větrání a žárovka co víc hřeje jak svítí, výsledek je víc než logický.
Běžně se žárovky mění za ledky.
Jinak, nepíšeš co máš za feldu, tedy jakou motorizaci. Pokud 1.3 tak si s napětím nedělej hlavu, alternátory PAL to prostě nedávají.
Řešením je altík Bosch třeba z fábie 1.4 MPi 50kw. Po pár drobných úpravách padne jak prdel na hrnec a s dobíjením si už nemusíš dělat hlavu.
Jinak typickou slabostí felicie, kormě alternátoru PAL, jsou kabely od altíku k baterce, tedy silové kabely a jejich kovové koncovky, kdy často zoxidují či zreznou ve spoji. Nejlepší je pořádně koncovky propájet.
I když Ti budou někteří tvrdit že je to k ničemu a naopak si tím můžeš uškodit, tak já tuto procedůru udělal před x roky a od té doby nemám nejmenší problém s poklesem napětí.

http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0
http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Propajet ano, ale spravnou smesi :-) Dnes clovek snadno koupi RoHS pajku s 0% Pb a samotny cin pak zvetrava vice nez rychle. Takze klasika Pb60Sn40.
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

favo píše:Vypínače světel se hřejou proto, že jsou v nich obyčejné žárovky obalené v barevném plastu. Malý prostor, nulová možnost větrání a žárovka co víc hřeje jak svítí, výsledek je víc než logický.
Běžně se žárovky mění za ledky.
Jinak, nepíšeš co máš za feldu, tedy jakou motorizaci. Pokud 1.3 tak si s napětím nedělej hlavu, alternátory PAL to prostě nedávají.
Řešením je altík Bosch třeba z fábie 1.4 MPi 50kw. Po pár drobných úpravách padne jak prdel na hrnec a s dobíjením si už nemusíš dělat hlavu.
Jinak typickou slabostí felicie, kormě alternátoru PAL, jsou kabely od altíku k baterce, tedy silové kabely a jejich kovové koncovky, kdy často zoxidují či zreznou ve spoji. Nejlepší je pořádně koncovky propájet.
I když Ti budou někteří tvrdit že je to k ničemu a naopak si tím můžeš uškodit, tak já tuto procedůru udělal před x roky a od té doby nemám nejmenší problém s poklesem napětí.

http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0
http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0

Presne ako pišeš.Altik magneton je slabota.Ani nenapisal ci je to merane na volnobeh alebo?
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

a taky kde je to měřené!
lubo188
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 11 pro 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od lubo188 »

merane pri zapnutych svetlach kureni a drzanie plynu na 2000 otacok
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

Ja som len preletovaní svoriek kábla uzemnenia batérie na felde získal asi 0,3V naviac na dobíjaní. Na generálku plusu nakoniec nedošlo.
Ale vypínače sa tam hrejú normálne pre to podsvietenie žiarovkou a Magneton dobíja naprd hlavne na voľnobeh. S altíkom Bosh som mal na voľnobeh so svetlami 14,3V a akumulátor Ca/Ca fungoval bez akejkoľvek údržby pár rokov až kým som ten pekelný stroj nepredal (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“