felda dobija 13,20V hreju sa vypinace svetiel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
felda dobija 13,20V hreju sa vypinace svetiel
Zdravim zacali sa mi hriat vypinace na svetla, aauto niekedy nenastartuje, alternator dobija 13,2V a baterka je nove preventivne som vymenil regler ale dobijanie sa nezmenilo neviete kde by mohol byt problem? dakujem.
A nebo tam neco zere proud takovym zpusobem, ze spadne i napeti z altiku
vzhledem k tomu, ze se hrejou ty vypinace, bych proveril kabelaz okolo tech svetel, jestli tam nekde nejsou ozrany buzirky od kuny a nasledne vakl slus.
Jestli mas klestak, tak zmer jakej proud ti tece z altiku do palubni site. Pokud je teorie spravna, tak tam budes mit minimalne dvouciferny cislo
vzhledem k tomu, ze se hrejou ty vypinace, bych proveril kabelaz okolo tech svetel, jestli tam nekde nejsou ozrany buzirky od kuny a nasledne vakl slus.
Jestli mas klestak, tak zmer jakej proud ti tece z altiku do palubni site. Pokud je teorie spravna, tak tam budes mit minimalne dvouciferny cislo

Naposledy upravil(a) fabiátor dne 14 zář 2015, 18:10, celkem upraveno 1 x.
Vypínače světel se hřejou proto, že jsou v nich obyčejné žárovky obalené v barevném plastu. Malý prostor, nulová možnost větrání a žárovka co víc hřeje jak svítí, výsledek je víc než logický.
Běžně se žárovky mění za ledky.
Jinak, nepíšeš co máš za feldu, tedy jakou motorizaci. Pokud 1.3 tak si s napětím nedělej hlavu, alternátory PAL to prostě nedávají.
Řešením je altík Bosch třeba z fábie 1.4 MPi 50kw. Po pár drobných úpravách padne jak prdel na hrnec a s dobíjením si už nemusíš dělat hlavu.
Jinak typickou slabostí felicie, kormě alternátoru PAL, jsou kabely od altíku k baterce, tedy silové kabely a jejich kovové koncovky, kdy často zoxidují či zreznou ve spoji. Nejlepší je pořádně koncovky propájet.
I když Ti budou někteří tvrdit že je to k ničemu a naopak si tím můžeš uškodit, tak já tuto procedůru udělal před x roky a od té doby nemám nejmenší problém s poklesem napětí.
http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0
http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0
Běžně se žárovky mění za ledky.
Jinak, nepíšeš co máš za feldu, tedy jakou motorizaci. Pokud 1.3 tak si s napětím nedělej hlavu, alternátory PAL to prostě nedávají.
Řešením je altík Bosch třeba z fábie 1.4 MPi 50kw. Po pár drobných úpravách padne jak prdel na hrnec a s dobíjením si už nemusíš dělat hlavu.
Jinak typickou slabostí felicie, kormě alternátoru PAL, jsou kabely od altíku k baterce, tedy silové kabely a jejich kovové koncovky, kdy často zoxidují či zreznou ve spoji. Nejlepší je pořádně koncovky propájet.
I když Ti budou někteří tvrdit že je to k ničemu a naopak si tím můžeš uškodit, tak já tuto procedůru udělal před x roky a od té doby nemám nejmenší problém s poklesem napětí.
http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0
http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo píše:Vypínače světel se hřejou proto, že jsou v nich obyčejné žárovky obalené v barevném plastu. Malý prostor, nulová možnost větrání a žárovka co víc hřeje jak svítí, výsledek je víc než logický.
Běžně se žárovky mění za ledky.
Jinak, nepíšeš co máš za feldu, tedy jakou motorizaci. Pokud 1.3 tak si s napětím nedělej hlavu, alternátory PAL to prostě nedávají.
Řešením je altík Bosch třeba z fábie 1.4 MPi 50kw. Po pár drobných úpravách padne jak prdel na hrnec a s dobíjením si už nemusíš dělat hlavu.
Jinak typickou slabostí felicie, kormě alternátoru PAL, jsou kabely od altíku k baterce, tedy silové kabely a jejich kovové koncovky, kdy často zoxidují či zreznou ve spoji. Nejlepší je pořádně koncovky propájet.
I když Ti budou někteří tvrdit že je to k ničemu a naopak si tím můžeš uškodit, tak já tuto procedůru udělal před x roky a od té doby nemám nejmenší problém s poklesem napětí.
http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0
http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/2/243 ... .JPG?ver=0
Presne ako pišeš.Altik magneton je slabota.Ani nenapisal ci je to merane na volnobeh alebo?
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Ja som len preletovaní svoriek kábla uzemnenia batérie na felde získal asi 0,3V naviac na dobíjaní. Na generálku plusu nakoniec nedošlo.
Ale vypínače sa tam hrejú normálne pre to podsvietenie žiarovkou a Magneton dobíja naprd hlavne na voľnobeh. S altíkom Bosh som mal na voľnobeh so svetlami 14,3V a akumulátor Ca/Ca fungoval bez akejkoľvek údržby pár rokov až kým som ten pekelný stroj nepredal
Ale vypínače sa tam hrejú normálne pre to podsvietenie žiarovkou a Magneton dobíja naprd hlavne na voľnobeh. S altíkom Bosh som mal na voľnobeh so svetlami 14,3V a akumulátor Ca/Ca fungoval bez akejkoľvek údržby pár rokov až kým som ten pekelný stroj nepredal
