Jelikoz znam vsechna mozna zapojeni, tak jsem premyslel jak to jeste vice zjednodusit a napadlo mne:
1. bud brat v uvahu to, ze tento motor neco vydrzi a dat tam jen jednonadrzovy system s kombinovanym vymenikem se zpateckou nakratko, ale u pouziteho oleje je trba brat v uvahu take to ze palivo je nekvalitni a jestli tedy neni lepsi mit radeji dve nadrze a v pripade zaneseni filtru jet alespon na naftu a nebo to risknout a vozit nahradni filtry?!? co myslite?
2. Jednoduchy dvounadrzovy system zapojeny takto: hlavni nadrz stale na naftu(nemusim menit hadicku, privod paliva), zpatecku nezapojovat nakratko, ale prepinat s nekolika sekundovym zpozdenim(jeste nevim jak to resit) do nadrzi kam palivo prave patri



Nechce se mi investovat moc do luxusni, drahe a slozite upravy, kdyz vim ze tento motor a řadové cerpadlo neco snese a clovek nikdy nevi kdy bude chtit vymenit auto a pri investici kolem 8000 jen za praci, nevim zda se to vyplati. Ale zase trapit ho taky nechci
