Stránka 1 z 7
VW podvádí při emisich
Napsal: 21 zář 2015, 11:15
od váha
Napsal: 21 zář 2015, 11:54
od kukurelli
Na celý emise se už dávno měli všichni vykašlat, protože na to všichni dojedem brzo..Ekoteroristi
Napsal: 21 zář 2015, 11:55
od WOB
jj prej na burze totální propad 20%, víc už to nejde protož se pak burza v takovém případě zamyká.
No hlavně je to konec dieslů jak je známe, protože prý dísly nemají šanci projít Euro 7...
Napsal: 21 zář 2015, 13:14
od Marek77
Vysrat na Euronormy. Všechno EURO, ať jsou to ekolimity, nebo měna, stojí za hovwno.
Napsal: 21 zář 2015, 13:16
od adbai
20% propad nebyl,ovšem sankce 18 mld dolarů,svolavacky vozů a další možné žaloby jsou možnéhttp://roklen24.cz/a/iV2Ay/kauza-ktera-muze-pohrbit-volkswagen
Napsal: 21 zář 2015, 13:27
od WOB
Napsal: 21 zář 2015, 18:46
od blacklight
Zajímá mě spíš jiná věc.
Pokud to správně chápu, tak na STK odečítají otáčky podle poklesu napětí baterie, nebo podle toho, jak se auto třepe. Případně kombinace.
A teď k věci:
- jak funguje ta vychytávka od VW?
- ono to pozná, že je k baterce připojen měřící přístroj z emisí?
- nebo se to chytá na točení motoru na prázdno?
- ta věc od VW, to je hardware nebo jen softwarová úprava?
Za kolik se to dá koupit a kde

Jak se to dá napodobit?

Napsal: 21 zář 2015, 19:09
od boobika
dle mého je to software v řídící jednotce motoru, který rozezná přesně definovaný testovací cyklus ve zkušebně (při schvalování modelu, ne při stk, pokud vůbec v usa mají když tak koukám na některá auta) a motor se chová "předpisově". nic víc v tom nebude. aspoň tedy můj názor.
Napsal: 21 zář 2015, 20:07
od WOB
není to připojením na diagnostiku?
U mýho auta si ani nesedne dovnitř, napojí diagnostiku, vyřadí a motor se točí podle počítače.
Napsal: 21 zář 2015, 21:49
od Biimbo
něco psali že to vyhodnocuje víc hodnot. Třeba i otevření kapoty motoru která při měření emisí je otevřená. U aut s navigací že to taky pozná když je auto pod střechou atd. A samozřejmě ten testovací cyklus kterým se to v USA měří.
Napsal: 22 zář 2015, 07:52
od adbai
no v každém případě si myslím,že dobře zafungovala průmyslová špionáž,popř.tel.odposlechy.

u toyoty aféra s brzdovým pedálem -neprokázána závada výrobce,ale řidiče.toyotu to přišlo dost draho.pokud se ovšem prokáže tento software v řídící jednotce motoru,tak je to bude stát WW mnoho.amíkovská justice už vysoudila prachy za takové případy,kterým by se v jiné zemi nezabývaly(pokuta tabákovému koncernu za rakovinu)
Napsal: 22 zář 2015, 08:09
od joe
Ak som tomu dobre rozumel, problém je u dvojlitrových štvorvalcov, u korých presahujú hodnoty NOx americkú normu.
Systém na zníženie NOx je EGR. To, že EGR sa so zvyšujúcimi otáčkami a výkonom zatvára, je normálne. Či je v tom ešte nejaká iná habaďúra?
Napsal: 22 zář 2015, 08:27
od Pája 19
V USA se na žádný emise nechodí, ani technická není potřeba. Vše se řeší při kontrole přímo na silnici. A tam ti emise asi žádnej polda nezměří. Nejspíš fixlovali u nějakej testů, který se dělaj při schvalování novejch modelů na trh.
Napsal: 22 zář 2015, 08:37
od Spectre868
Osobne by som to videl na to, že tento prúser neskončí len pri VW, ale viacmenej pri všetkých turbodiesloch Euro4+ okolo 2l, pretože naprieč trhom tie autá vykazujú cca rovnaké parametre spotreby a výkonov. A dotyčné emisie vznikajú hlavne pri práci na chudobnú zmes, čo je dôvodom toho, že dnešné spotreby turbodieslov sú tam, kde sú. Koniec tohoto prípadu bude hodne záležať na tom, ako zapracujú lobisti proti ekológom.
Napsal: 22 zář 2015, 12:00
od adbai
cháááá-to je ta precizní německá práce.Softwarem určeným k falšování emisních testů je vybaveno 11 milionů aut na celém světě, oznámila dnes automobika Volkswagen

ostatní konkurenční výrobci z jiných zemí chránit nebudou a dají jim to náležitě sežrat,
http://www.kurzy.cz/ven/?u=http%3A//rok ... /&t=221473