Fábia I 1.4 MPI AQW - Bliká červená olejnička-vyřešeno

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Fábia I 1.4 MPI AQW - Bliká červená olejnička-vyřešeno

Příspěvek od Jaroušek »

čest, pročetl jsem toho spousty ale stále nevím, kam vede ten jeden drátek od čidla tlaku oleje, aby ho proměřil a dále co je to hned vedle olejového filtru za konektor asi 4-6 polový?? To čidlo vpravo na bloku vyměněno za nové, nový fitr,olej, vana dole a vše čisté a zatím nic nepomohlo.Tlak zatím nezměřen, nemám čím.Pod víčkem to lítá a má pěkný zvuk čili musí mazat.Díky za nasměrování
Naposledy upravil(a) Jaroušek dne 23 zář 2015, 13:35, celkem upraveno 1 x.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
oil
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 18 led 2008, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov SK

Příspěvek od oil »

vedla olejoveho filtra je snimac polohy vackoveho hriadela na 3 kontakty
1 cerveno/zeleny
2 bielo/zlty
3 hnedo/modry
z toho cidla co si vymenil by mal ist cierny kabel, ten konci v pristrojovke na 32pin konektore zelenej farby (ked sedis na sedacke, tak je napravo za pristrojovkou) tam hladaj zeleno/cierny na pozicii 23, pokial je motor v klude je tam (-) kludne mozes skusat ziarovkou proti (+), po starte sa (-) odpoji a ziarovka musi ! zhasnut, pokial toto plati a za chodu blika cervena olejnicka tak palubovka je jasna
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

To OIL -Ďakujem pekne........tož se půjčil měřák na tlak oleje a ten je v pořádku no a přitom měření upadl konektor od toho tlakového olejového čidla....čili tam držel jen na vlásku a nevšiml jsem si toho.Po opravě kabelu vše o.k......Tak díky za vysvětlení a měj se
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
oil
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 18 led 2008, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov SK

Příspěvek od oil »

není zač, zaklad je ze si opravil :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jaroušek píše:To OIL -Ďakujem pekne........tož se půjčil měřák na tlak oleje a ten je v pořádku no a přitom měření upadl konektor od toho tlakového olejového čidla....čili tam držel jen na vlásku a nevšiml jsem si toho.Po opravě kabelu vše o.k......Tak díky za vysvětlení a měj se
Klasika, tenhle kablík padá často.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“