Kontrola váhy vzduchu prosím

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ketys
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2012, 13:41
Bydliště: Jeseník/Brno
Kontaktovat uživatele:

Kontrola váhy vzduchu prosím

Příspěvek od ketys »

Zdravím pánové :-) Tak se mi zdá, že mi moje AHF nějak žere a nevím, jestli je to nohou, nebo váhou vzduchu :-D Můžete se mi na to někdo podívat? Laicky koukám, že od 3100+ nějak ztrácí dech, ale nejsem znalec, takže jen říkám, co vidím. Díky

Log zde
Naposledy upravil(a) ketys dne 02 říj 2015, 12:47, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Nejde dát do programu log view..Udělej log a dej ho na uložto...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

no, dech to ztrácí zdatně...
zkus vyměnit vzduchový filtr a zkontrolovat hadici od filtrboxu k turbu, jestli nemá někde díru. Když bude obojí v pořádku, tak už jedině že by jsi měl ohoblovanou vačku, která neotevře pořádně ventily a tím pádem motor spotřebuje méně vzduchu - váha naváží méně....
Jednoduchý test - zkus místo váhy diodu, zajeď někam na pořádný kopec a vytoč to tak na 4000 ot. a koukej za sebe, jestli to kouří. Jestli jo, tak je asi vačka před smrtí. A taky záleží kolik to namotáno km a jestli nemáš ucpané sání z doby, kdy ještě nebyl EGR OFF.
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Uživatelský avatar
ketys
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2012, 13:41
Bydliště: Jeseník/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ketys »

Log jsem hodil na ulož.to, už to z tama funguje, nevím, proč to nešlo z ftp z webu. Jinak co se týče filtru, tak všecky jsem měnil před týdnem zrovna, mám všechny MANN. Když jsem vytahoval EGR, tak právě až tak zasraný nebylo, jak jsem čekal, nejezdil s tím žádnej důchodce předemnou (sání bylo na pohled taky hezký). A vačku shodou okolností mám vyfocenou, alespoň trochu, protože se dělalo těsnění pod hlavou, rovnala hlava, hydroštely, gufera atd. Hadičky silikonový SAMCO....takže asi zkusit diodu, co?

Obrázek
Obrázek
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

jo, vyzkoušej tu diodu.
Jinak mě ještě napadlo, jestli jsi nechával EGR na místě a jen ho zaslepil záslepkou, tak jestli nemáš upadlou chcípklapku v sání jako jsem měl já :-). Taky mi turbo tlačilo požadavek v pohodě a váha vážila málo a ve vysokých otáčkách to nechtělo jet....s diodou to pak jelo líp, ale nebylo to ono a hlavně to kouřilo v kopci v otáčkách jako tank a i tak žralo :)
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Uživatelský avatar
ketys
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2012, 13:41
Bydliště: Jeseník/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ketys »

EGR mám úplně venku, průchozí kit :)
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
Uživatelský avatar
ketys
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2012, 13:41
Bydliště: Jeseník/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ketys »

Tak jsme s kámošem našli nějakou diodu a vyzkoušeli ... dávala ale 1275, což je dost :?
Do kopce to zakouřilo tak jednou, že jsem něco viděl, jinak nic ... na volnoběh, když to vytočím, tak to kouří znatelně :D
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1111
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

ne nákouu diodu sežen diodu BAV 21 a zkus (rofl)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
ketys
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2012, 13:41
Bydliště: Jeseník/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ketys »

vždyť já vím, jen teď nemám :D
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

ta "nějaká" dioda je v pohodě - když dává 1275 ;) klidně ji tam nech, ale zapoměl jsi napsat, jak se to chová s diodou ve vysokých otáčkách, jestli to už neztrácí dech...
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Uživatelský avatar
ketys
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2012, 13:41
Bydliště: Jeseník/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ketys »

tak nevím, 4300 rpm, buch, bílej dým a někde z toho teče olej ... možná turbo?
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
disk
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2014, 16:29

Příspěvek od disk »

Jaky byl tlak turba s diodou?
Uživatelský avatar
ketys
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2012, 13:41
Bydliště: Jeseník/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ketys »

2300-350? teď přesně už nevím, log nemám, ale abych pravdu řekl, tak jsem čekal, kdy se odporoučí, kvičelo už slušně a jenom já jsem na něm najel 110t km, kdoví kolik ten přede mnou, ale auto má 304t km...
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
Uživatelský avatar
ketys
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2012, 13:41
Bydliště: Jeseník/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ketys »

Takže, nové turbo, vyčištěné sání, FMIC, vyčištěná váha vzduchu a aktuálně takto: http://uloz.to/x21ECDRs/3-11-2015-01-csv

Myslím, že dobrý, co vy na to? :)
Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW AHF (5/2001) - EGR off a stage I: 95kW@308Nm
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1637
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

ketys píše:Takže, nové turbo, vyčištěné sání, FMIC, vyčištěná váha vzduchu a aktuálně takto: http://uloz.to/x21ECDRs/3-11-2015-01-csv

Myslím, že dobrý, co vy na to? :)
tiez riesim podobny problem, ten log pred opravou ked padalo mnozstvo MAF bolo sposobene vahou alebo turbom?

neskusal si log bez cistenia MAF?

ten log po oprave nie je moc vela vzduchu? alebo to tak ma byt? myslel som ze by to malo byt co najviac podobne ziadanej hodnote MAF (specified)
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“