Galaxy - sjíždění zadních kol
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Galaxy - sjíždění zadních kol
Pozoruju, že se mi na zadní nápravě sjíždějí obě pneumatiky z vnitřních stran. Celý dezén má jinak 5 mm, ovšem na vnitřních okrajích je to úplně holé. Čili je to hodně.
Prý odklony se dají seřídit pomocí uložení ramen - existuje snad silentblok s excentricky uloženým středem, který se montuje do vnitřního oka ramene a jímž lze odklon nápravy (ramene) ovlivnit.
Má s tím někdo zkušenost?
Dokonce prý v originál dílenské příručce na Sharana je podrobně popsáno, jak se to mění a nastavuje. Kdyby to někdo uměl objasnit, byl bych mu velice povděčen (a jistě ne jen já), protože mi to likviduje gumy a z toho fakt nemám radost.
Moc díky...........
Prý odklony se dají seřídit pomocí uložení ramen - existuje snad silentblok s excentricky uloženým středem, který se montuje do vnitřního oka ramene a jímž lze odklon nápravy (ramene) ovlivnit.
Má s tím někdo zkušenost?
Dokonce prý v originál dílenské příručce na Sharana je podrobně popsáno, jak se to mění a nastavuje. Kdyby to někdo uměl objasnit, byl bych mu velice povděčen (a jistě ne jen já), protože mi to likviduje gumy a z toho fakt nemám radost.
Moc díky...........
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
se neptej běž na tu geo 3D je přesná, konečná fáze je i značka pneumatik, některé gumy se ojíždí že rozum zůstane stát, asi špatně uvařená guma, tam logika i geo je vedleMarek77 píše:Rameno u Galaxy neohneš, pružiny jsou nové (pro tažné zařízení), tlumiče nové. Čili to budou silentbloky v ramenech, to vím i já sám. Ale na to jsem se neptal.
ja som počul, že je to bežná vec u SAG, kamarát s tým tiež bojoval. Zistím, či aspon remízoval, ale myslím, že sa kontumačne vzdal.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
sniper: To sjíždění na předku bylo bohužel sjíždění na zadku a přehozené gumy na nápravách (na to jsem zapomněl). Předky jsou pravděpodobně v pořádku, dělá to zadní náprava.
puci: Zeptej se, prosím, budu rád za každou informaci.
Biimbo: Náprava je uložená napevno, žádné seřízení není možné. Pouze toto vnitřní uložení ramen je excentrické - silentblok má mimostředně vrtanou díru. Tím se dá leccos dohnat. Jenže nevím, jaký je způsob montáže. Montáží se zřejmě dá ovlivnit jak odklon, tak i sbíhavost každého kola zadku. Ale je přece kravina to namontovat, pak jet na geometrii, změřit, zjistit, demontovat, pootočit, namontovat, geometrie, změřit, zjistit, demontovat.......... a pořád dokola, až se trefím. Musí to mít podle mě nějaký defaultní nastavení toho uložení, aby to sedělo.
puci: Zeptej se, prosím, budu rád za každou informaci.
Biimbo: Náprava je uložená napevno, žádné seřízení není možné. Pouze toto vnitřní uložení ramen je excentrické - silentblok má mimostředně vrtanou díru. Tím se dá leccos dohnat. Jenže nevím, jaký je způsob montáže. Montáží se zřejmě dá ovlivnit jak odklon, tak i sbíhavost každého kola zadku. Ale je přece kravina to namontovat, pak jet na geometrii, změřit, zjistit, demontovat, pootočit, namontovat, geometrie, změřit, zjistit, demontovat.......... a pořád dokola, až se trefím. Musí to mít podle mě nějaký defaultní nastavení toho uložení, aby to sedělo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
já nevím jak ta náprava vypadá, ale myslel jsem že tam je normální silentblok,šroub a excentr. podložka jako u všech koncernů,pak nemusíš nic dokola vyndavat a nandavat. Spíš je problém excentr povolit. Šroub jak má drážku tak do něj zatéká a hliník v silentbloku vykvasí že se šroubem nehneš. Pak je to na výměnu ramen
https://www.google.cz/search?q=excentr+ ... JNwNVbM%3A
https://www.google.cz/search?q=excentr+ ... JNwNVbM%3A
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Kurwa, to je wono!!!
Jenže podle toho, co je tu psáno, to žádné default nastavení nemá. Skutečně se mi zdá, jako kdybych to měl "nějak" nalisovat, pak to nechat změřit a podle hodnot z geometrie to případně rozebrat znovu.
No, něco s tím vymyslím.
Díky.....
Jenže podle toho, co je tu psáno, to žádné default nastavení nemá. Skutečně se mi zdá, jako kdybych to měl "nějak" nalisovat, pak to nechat změřit a podle hodnot z geometrie to případně rozebrat znovu.
No, něco s tím vymyslím.
Díky.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
já měl něco podobnýho, vzadu rozbíhavost a pneu zevnitř víc sjetá, dělala to hlavně levá. Rozhodně ne teda tolik, ale pneu pod 2mm zevnitř holá. Tak jsem vybrousil do uložení ramene šlicovou díru, zajel na geo a seřídili jsme to. Zdá se to OK
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Já mám to sjíždění na obou gumách skoro stejné. Je takové zvláštní. Skoro celý běhoun je OK, jen poslední cca 2 cm od hrany vnitřku je to smetený na hadr. Takový nějaký divný to je.
Dám tam ty silentbloky - ven klasiky, dovnitř excentry a otočím je tak, aby to dávalo co nejmenší áčko, čili dírou dolů. A po prd..i.
Dám tam ty silentbloky - ven klasiky, dovnitř excentry a otočím je tak, aby to dávalo co nejmenší áčko, čili dírou dolů. A po prd..i.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)