Stránka 1 z 1

nissan patrol 2.8td rv 1994

Napsal: 05 říj 2015, 09:15
od adi
Mam u sebe Nissana Patrol 2.8td 6 valec s rotacnim cerpadlem a ma nekolik problemu.
Studeny hure startuje -bubla a tezko chytne,musi se pridat plyn,aby chytnul a hodne huli.Kdyz je studeny,tak blika kontrolka zhaveni. (Ma tohle auto ridici jednotku)?pokud je motor teply tak chytne hned.Ma to nejak obohacovac nafty pri studenym startu?jak funguje.
Kde ji najdu?
Auto nema zadny vykon,na to ze to je 2.8 td 6 valec,tak za jizdy z nej dostanu maximalne 2000ot/min a rychlost 90km/h,nema to vykon ani po rovine,do kopce a ani z kopce.
Rucicka na tlak oleje si ukazuje co chce.
Na co se zamerit?

Re: nissan patrol 2.8td rv 1994

Napsal: 06 říj 2015, 21:28
od slovacek.milos
adi píše:Mam u sebe
Na co se zamerit?
na všechno
od začátku autodata a měřit ;) asi na to někdo sral a došlo to tak daleko že musí nastoupit adi doktor diagnosou (LOL)

Napsal: 08 říj 2015, 06:28
od roman1648
stará nafta, to zase tak složitý nebude, neřešíš kokotiny v podobě počítačů,dpf apod.
začít základníma věcma jako je paliváč,dodávka a padání nafty,předpokládám že to má čerpadlo Denso a to bude hlavní kámen úrazu, at si majitel rozmyslím co s tím chce protože repas čerpadla bude dvacka jen to zaduní,kontrola vstřiků popř. výměna špičky/ek, 800 za kus + práce
turbo ven a zkontrolovat, vyčistit, výměna, to samé, pokud bude po něm, nevyplatí se opravovat, radši sehnat nové ( umím z Anglie za dobrej peníz )
průchodnost výfuku / katu nezapomenout
takže good luck
ať si pán nachystá padíka a můžeš začít řešit

Napsal: 08 říj 2015, 06:34
od roman1648
jo a ono to jako žádný letadlo není i když je to cajk, těch 85kw nebo co s takovou boudou moc nezamává...

Napsal: 10 říj 2015, 19:45
od adi
Auto je v krasnym stavu.Ma to poctivych 148 000km a majitel stim jezdi jen parkrat do roka.
Zjistil jsem ze jsou KO zhavicky na 4,5,6 valci,coz by se vyresily ty spatny studeny starty.Mam je objednany,tak se uvidi.
Co se tyce toho vykonu,tak jsem z toho vic jak 90km/h nevytahl - nemam zkusenost jak tyhle auta jezdi,ale za jizdy z nej vic jak 2100ot/min nevytahnu na vyssi prevodovy stupne.
Zjistil jsem jednu zasadni vec:Ze nekdo jak u toho opravoval tesneni pod hlavou,tak prehazel totalne podtlakovy hadicky,a dokonce zbyla jedna rozpojena.
Ty co jsou napojeny,tak nedavaji vubec zadny smysl. Napr: membrana na cerpadle je napojena na membranu na turbu,hlavni podtlak co jde do pneumatickych ventilu od vyvevy z altiku,tak je zapojena pouze na jeden pneumaticky ventil a ostatni pneumaticky ventily nemaji zadny privod.Potreboval bych schema jak maji byt zapojeny podtlaky vcetne membrany na cerpadle.Nemate nekdo prosim schema,nebo aspon stejny motor na kterym byste mi to vyfotily?
Diky

Napsal: 10 říj 2015, 20:33
od geo
Ovládej si turbo sám.Nevím co je tam za regulaci ale víš co myslím tím vyloučíš regulaci a hneš se dál.

Napsal: 11 říj 2015, 15:45
od adi
geo píše:Ovládej si turbo sám.Nevím co je tam za regulaci ale víš co myslím tím vyloučíš regulaci a hneš se dál.
dik geo vyzkousim.

Napsal: 11 říj 2015, 15:56
od slovacek.milos
to turbo nejde ovládat jak dosáhne tlak v potrubí banda pustí tlak do výfuku spíš ho měřit a hledat díru

Napsal: 16 říj 2015, 11:06
od adi
slovacek.milos píše:to turbo nejde ovládat jak dosáhne tlak v potrubí banda pustí tlak do výfuku spíš ho měřit a hledat díru
Uz jsem na to prisel,byly prehozeny privodni hadicky od vyvevy.Jeste u toho obcas spatne ukazuje budik na tlak oleje,kde u tyhle skatule najdu cidlo tlaku oleje?

Napsal: 26 říj 2015, 22:16
od adi
jak u toho pracuje zhaveni?Ma to dvere rele,jedno je veliky a jedno je maly.
Veliky je na hlavni zhaveni pro 6 valcu a to druhy je na dozhavovani.
Byly u toho 3 zhavky spatny (zrovna ty co jsou na dozhavovani jeste nevic,takze pro 4,5,6valec)
zhavky jsem vymenil,ale porad po startu blika zhaveni cca 4minuty. Takze mi je jasny ze nefunguje dozhavovani.
Zjistil jsem ze rele dozhavovani melo v sobe preruseny vodice co jdou z 30 pri sepnuti na zhavky.Zkusil jsem to zaletovat,jelikoz jinak rele funguje.
jenze se mi stava ze bud prizhaveni vyhori pojistka a nebo se zacoudi z relatka a vyhori pojistka.
meril jsem zkrat od pojistky do relatka a z relatka ke zhavkam,a zadny zkrat tam neni.
rele ma odpor civky 14ohmu,kdyz ho hodim na baterku tak cvaka a normalne prochazi.Zadny zkrat by na nem nemel byt.
Muze to delat,ze je pretizeni a nevydrzi to?Ja jsem jeste zkousel odpojit hlavni zhaveni (jestli se to nejak nezkratuje s dozhavovanim) a stejne je problem.
Jaka velikost pojistky prijde na dozhavovani?Nejaky dobrak tam strcil obycejny drat misto pojistky.

Napsal: 28 říj 2015, 06:57
od adi
Tak jsem meril na relatku dozhavovani napeti co jde na civku po startu a jde tam jen 1,5V.Pokud dam plus proti kostre pres merak,tak je to 12V,to je Ok.
Ale kostru jednotka nespoji.Respektive spoji ale malo,proto to nesepne rele.
Jinak v jednotce je to nejaky zeleny u kondenzatoru primo na tom pinu co spousti jednotka rele dozhaveni.Mohlo by nefunkcni dozhaveni byt jednotkou nebo to jednotka takhle spousti umyslne?