FUSION 1.4 TDCI r.v. 08 -dlouho startuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FUSION 1.4 TDCI r.v. 08 -dlouho startuje
čest, každé ráno to Tatíkovi dlouho chytá...cca 10s . Venkovní teplota nemá vliv, má to už tak třeba od léta.Baterka motorem točí jak vzteklá, čili startér i baterie o.k. žhaviče vyměněny.Dnes jsem to napíchl na FOCOM a žádná chyba.V měřených hodnotách teplota kapaliny ráno 0 st, čili o.k. teplota nasávaného -1, o.k. , teplota paliva 1 st, čili o.k ale tak po 5 min zaplého klíčku ráno jsem naměřil 70 st. pana Celsia na "snímač teploty paliva rozdělovače 2. Nevím však, oč se jedná nebo nemáte tip, které čidlo by to mohlo být a kde se hned nachází???chjo....fordům zdar a díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
čest.ano, teplé už je to o.k. Rail nabíhá si myslím dobře-čili co otáčka to třeba 200 barů až snad k nějakým 800 za 2-3 sekundy.Zřejmě jsem našel ten snímač teploty paliva, je to vlastně součást toho pumpovacího balonku s hadičkama-ve fordu origo 4300 kč. Ráno tedy ukazuje 72 st a když ho odpojím tak mínus 40. Otázka ale je, jestli to může být tím.Zkusil jsem i start bez zapojeného čidla a nic se nezměnilo.roman1648 píše:teplý už to chytá OK ?
jak nabíhají tlaky v railu na studeným motoru ?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
díky za nápad, o víkendu se mrknu, a dále je poznatek, že se kontrolka žhavení nerozsvítí ani kolem teploty O. Nevíte kde je relátko či co mám ohledně žhavení zkontrolovat?díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Tak asi to bude jasné, pod filtrem vše o.k. vyzkoušel jsem na žhavičky dát dráty a ráno kolem 3 st jsem to na přímo hodil na baterku a po cca 8s se otočilo motorem a chytlo to na první otáčku. čili problém musí být žhavení.proud tam jde ale krátce, žhavičky jsou 3/4 roku staré FEBI.Tak netušíte zda nějaké relátko či podobně?? A jak už jsem psal, kontrolka žhavení se nikdy nerozsvítí. díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
myslíš teplotní čidlo vody?to jsem nezkoušel, jen vím, že v měřených hodnotách ukazuje správnou teplotu.....vyzkoušímroman1648 píše:Nevim jak Ford ,Peugeot rele ma,takova vetsi krabicka a vedou do ni silny draty
Kdyz odpojis teplotni cidlo? Zazhavi to?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
čidlo odpojeno a teplota v měřených stoupne na 90 a spustí ventilátor......čili ukazuje dobře a na žhavení nemá vliv.nevíte kde je relé žhavení??dle knihy jak na to je za levým světlem u ŘJ motoru.však tam ale není.....díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
o.k díky, diag mlčí.....jinak nevíš proč neblikne spirála na budíkách???že by žárovečka??zkusím mrknout.díkydodi911 píše:male hnede v releovej skrinke u baterky, ak by bolo ko pise to diag
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F