Octa 1 padá do nouzáku = klesá výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octa 1 padá do nouzáku = klesá výkon
Chci se zeptat jestli mi někdo zkušenšjší poradí s touhle závadou, mám Octavii 1 1.9TDI 81Kw, kolem 3500ot. mi spadne do nouzáku a pak už to nejede na plný výkon dokud nevypnu a nezapnu klíček, koupil jsem novou váhu vzduchu, nový ventil N75, nová tlakové hadičky a pořád to nejede. Myslím že problém bude v turbu vypadá to na zanešené lopatky, táhlo z plechovky se nepohybuje po celé délce ale jen tak zhruba o centimetr. Nalogoval jsem to za jízdy takže kdyby někomu pomohlo že bych mu poslal ten log na mail stačí říct. A teď bych potřeboval vědět názor odborníka jestli je to opravdu turbo a případné řešení. Předem děkuji za odpovědi.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 22 led 2007, 18:11
- Bydliště: Litoměřice
Re: Octa 1 padá do nouzáku = klesá výkon
Mám zřejmě ten samý problém u Seata Toledo r. v. 98 81 kw. Kde najdu to táhlo z plechovky? Někdo mě radil že se stím má občas zahýbat, a taky se tam prý něco maže, nebo se dá promazat aby to naklápění lopatek chodilo. Předem díky za vysvětlení.lukas86 píše:Chci se zeptat jestli mi někdo zkušenšjší poradí s touhle závadou, mám Octavii 1 1.9TDI 81Kw, kolem 3500ot. mi spadne do nouzáku a pak už to nejede na plný výkon dokud nevypnu a nezapnu klíček, koupil jsem novou váhu vzduchu, nový ventil N75, nová tlakové hadičky a pořád to nejede. Myslím že problém bude v turbu vypadá to na zanešené lopatky, táhlo z plechovky se nepohybuje po celé délce ale jen tak zhruba o centimetr. Nalogoval jsem to za jízdy takže kdyby někomu pomohlo že bych mu poslal ten log na mail stačí říct. A teď bych potřeboval vědět názor odborníka jestli je to opravdu turbo a případné řešení. Předem děkuji za odpovědi.
jeste bych zkusil vycistit ventil co ovlada turbo + zpetnej ventil(cerno-bilej valecek). kdyz zacne "hnit" pruzina v bandasce na turbu, sype se s ni bordel, kterej pak dela tyhle prusery. vyklepat obe veci, pekne nad bilym papirem, do posledniho drobku. pak jsem dal mezi hadicku od bandasky benzinovej filtr(20kc) a od ty doby je klid.
ten filtr je po 70kkm cernej jak bota , ted mam 295kkm.
jinak jsem pred tim koupil vahu, vycistil sani, vyndal, ale nerozloupmul turbo a nakonec takova ptakovina.
drzim palce.
tomik.
ten filtr je po 70kkm cernej jak bota , ted mam 295kkm.
jinak jsem pred tim koupil vahu, vycistil sani, vyndal, ale nerozloupmul turbo a nakonec takova ptakovina.
drzim palce.
tomik.
do 2000,- by ses měl vejítJARDA2 píše:Tak co stím ? Dát turbo vyčistit a rozhýbat lopatky? Co to přibližně stojí abych byl v obraze? DíkHuml píše:s tím táhlem se hejbe, tak že se tomu čas od času šlápne pořádně na krk, jinak nic se nemaže, okamžitě to všechno shoří, navíc se to zasírá sazema uvnitř a ne někde zvenku

Tak to dám udělat, sám radši nic zkoušet nebudu. Díky.Huml píše:do 2000,- by ses měl vejítJARDA2 píše:Tak co stím ? Dát turbo vyčistit a rozhýbat lopatky? Co to přibližně stojí abych byl v obraze? DíkHuml píše:s tím táhlem se hejbe, tak že se tomu čas od času šlápne pořádně na krk, jinak nic se nemaže, okamžitě to všechno shoří, navíc se to zasírá sazema uvnitř a ne někde zvenku
Kdyby se do toho někdo z vás chtěl pouštět....
tady - co a jak: http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
tady - co a jak: http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html