Stránka 1 z 2
Garett GT2559V
Napsal: 18 říj 2015, 11:29
od David1707
prodam turbo GT2559V vhodne nejlepe na arl...vodou chlazene,stejne,pouzito na cajickovo fabii sisince... cena k jednani 5000,-

Napsal: 05 srp 2016, 23:20
od Riciiiiii
aktuální?
Napsal: 06 srp 2016, 08:08
od Forest
Nechci Ti kazit inzerat, nicmene, obavam se, ze vetsina lidi netusi, ze toto turbo je vseobecne
na 1,9TDI 8V krajne nevhodne (duvodem je ponekud nestastna kombinace saci a turbinove strany).
Staci se zeptat jakehokoli zkuseneho chiptunera jake ma s timto turbem zkusenosti na teto motorizaci a pokud mu nepujde jen o kseft tak vam sdeli pravdu.
Nicmene, ocenuji, ze jsi uprimny a sdelujes lidem, ze se jedna o turbo z toho auta. Lide alespon vedi do ceho jdou

Napsal: 06 srp 2016, 10:31
od tantor-bn
Forest nekaz inzerat... napisal co predava. Ani 2260vk neni na 1.9tdi ale na 3.0tdi...
Napsal: 06 srp 2016, 11:50
od Forest
tantor-bn píše:Forest nekaz inzerat... napisal co predava. Ani 2260vk neni na 1.9tdi ale na 3.0tdi...
Tantore, zase placas nesmysly protoze nevis, neznas a nerozumis.
2260VK je daleko a
neporovnatelne vyvazenejsi nezli inzerovane turbo, proto na 1,9tce muze tak dobre fungovat. Zeptam se te rovne: mel jsi to turbo nekdy v ruce? Rozebiral jsi to turbo nekdy a premeroval? Tusis vubec, co je uvnitr za komponenty?
Mam duvod se domnivat, ze jsi mou poznamku spatne pochopil. Ja se nesnazim kazit ten inzerat, jen varuji pripadne neznale. Zaroven, vsimnes-li si, tak jsem nerikal, ze se jedna o spatne turbo, nicmene nevhodne pro 1,9TDI 8V. Paklize by zadavatel nepsal primo, ze je to vhodne pro ARL, coz je vyrazne mimo vseobecne vnimanou pravdu, tak bych nereagoval.
Ja si myslim, ze kazdy neznaly muze byt za moje varovani vdecny. Lepsi, nez kdyz by to koupil, dal na doporuceni prodavajiciho a stalo by ho to kotel penez, casu, nervu a stejne by z toho nebyl stastnej. Ty bys nebyl rad, kdyz bych te varoval, kdyz by sis chtel koupit neco, co je objektivne nevhodne pro tvoji aplikaci?
Schvalne, zkus se zeptat sveho chiptunera jak dobre se mu toto turbo ladilo?
Mimochodem, ani Reesha, ani Brano na to turbo (bez uprav pro aplikaci na 1,9TDI 8V) nemohou dat kladne doporuceni - a to, ze jsou to profici je neoddiskutovatelne.
Me je znam jen jeden clovek, ktery ho dokazal zkrotit a stalo ho to opravdu hodne penez prizpusobovanim ostatniho HW. Kdyby zvolil rovnou 2260, mel by to vyrazne jednodussi a levnejsi volbu s lepsimi vysledky.
Zaroven ale vim o upravci, ktery toto turbo umi upravit tak, aby na 1,9TDI 8V fungovalo kvalitne.
Nicmene stale plati, ze vyse uvedene plati pouze v ramci mnou zminovane aplikace.
Napsal: 06 srp 2016, 12:33
od Riciiiiii
potřebuju turbo ve 100% stavu pro zástavbu do patrola 2,8 td6 / 6 válec komůrka/ kde je obtok a rád bych to předělal na VGT, tím zároveň sháním někoho kdo mi poradí případně pomůže, do aut trochu dělám ale takovou přestavbu jsem nikdy nedělal.
p.s.. nechci a ani nepotřebuju z toho dostat maximum jen lehce zvednout výkon být předimenzovaný a mít použitelný spodek otáček což teď rozhodně nemám, auto bude používáno k občasnému tahání a hlavně cestování, časem, k tahánó offroad přívěsu, musí to být tedy 100% spolehlivé a nesmí to nic skurvit a halvně no smoking, proto zvažuju velké a vodou chlazené turbo
Napsal: 06 srp 2016, 12:40
od Forest
No, paklize ve 100% stavu a ne na 1,9TDI 8V, tak mam jedno nove doma, dovyvazene na VSR vyvazovacce. Vice viz. SZ
Napsal: 06 srp 2016, 17:26
od Riciiiiii
V čem je 2260vk lepsi? Jsem laik tuhle problematiku nemám nastudovanou, ale když už to budu dělat rád bych použil to nejlepší resp. Nejvhodnější, pokud to teda dovedu zaplatit
Napsal: 06 srp 2016, 19:52
od tantor-bn
Na 1.9tdi ma ešte ako tak nejaky nabeh toto ma už slabši nabeh ale zas vykon tohto turba musi byť min. 350k. Zaleži kam chceš ist s vykonom.
Ale forest sa ti určite bude snažiť nejake predať nejake turbo od turbopower (nebudem nanho hadzať špinu nqkolko nemam prečo) ale ja by som si tam turbo nedal už len pretože každy druhy prispevok je otom ako oleg je top.
A nie nedržal som toto turbo v ruke a ani som ho nemal rozobrane. Ale to ani 2260.
Napsal: 07 srp 2016, 09:46
od Forest
tantor-bn píše:Na 1.9tdi ma ešte ako tak nejaky nabeh toto ma už slabši nabeh ale zas vykon tohto turba musi byť min. 350k. Zaleži kam chceš ist s vykonom.
Ale forest sa ti určite bude snažiť nejake predať nejake turbo od turbopower (nebudem nanho hadzať špinu nqkolko nemam prečo) ale ja by som si tam turbo nedal už len pretože každy druhy prispevok je otom ako oleg je top.
A nie nedržal som toto turbo v ruke a ani som ho nemal rozobrane. Ale to ani 2260.
A zde se ukazuje presne to, co jsem predvidal: absolutne nevis, neznas a nerozumis!
Soudis turba jen a pouze podle oznaceni - nejak sis vydedukoval, ze cim vetsi je cislo, tim vetsi zakonite musi byt vetsi turbo a kdyz jsi (diky grafum) vnimal rozdily mezi GT17 a GT20 a GT22, tak te to "ohromilo" a rekl sis "kua, kdyz tohle je GT25, to musi byt supa!"...a nejsi jediny.
Souhlasim s timto turbem je mozne dosahnout 350k, nicmene clovek do toho musi prat kotel nitra. Jako napriklad Profituning, jako napriklad Cajicek! Nicmene, obvykle bylo na tomto turbu naladeno do 230 koni s tim, ze nehorazne stekalo a seriozni pouziti (chapej spektrum, kdy bylo mozne vyuzit jeho potencial) tohoto turba zacina na seriovem 1,9TDI 8V (chapej bez zasadnich uprav hlavy) nekdy kolem 2300 RPM.
Duvod je prosty: jeho aplikace na 1,9TDI 8V. Turbo je designovano az prilis "trefne" na sestivalec pro optimalizaci krouticiho momentu - jinymi slovy, potrebuje (primarne odspodu) hltnost sestivalce, kterou proste seriovy 8V ctyrvalec nema sanci nabidnout. A Riciiimu dle meho nazoru jde o kroutici moment, nikoliv o maximalizaci vykonu.
A jinak ano, nabidnul jsem Riciiiiiimu turbo: presne takove, jake poptaval - presne toto, ktere poptava ale nove a perfektne dovyvazene od Olega na VSR vyvazovacce, takze dosahuje lepsi kondice nezli kterekoli nove, ktere na internetu nebo v obchode koupi. A nejedna se o zadny hybrid.
Mimochodem, jedna se o stejne turbo jako mel Cajicek, Profituning, Libor Hanzal a ostatni: zdrojem byl prolhany Stingray, ktery nam vesel buliky na nos ve smyslu jaky ma to turbo potencial a jak je to turbo super, pritom dluzi spouste lidi vcetne me a Libora.
Duvod proc ho jeste po tech 10 letech mam je, ze ho nechci jen nekomu "nadelit" aby se s nim trapil a byl na me nastvanej - mel jsem desitky moznosti ho "udat" ale, navzdory tomu, ze me tu nekteri mohou mit za svini, tak ja jsem to neudelal prave z opacneho duvodu.
Takze Tantore, prestan tu placat nesmysly, mast lidi, premyslej nad tim, nezli postnes a vice se vzdelavej. Uvedom si, co jsi prave udelal: priznal jsi se k tomu, ze navzdory tomu, ze jsi nejen toto turbo nemel v ruce ale ani to, na kterym jezdis - kde v sobe nachazis sebemensi spetku odvahy tu lidem v tomto smeru soudit nebo radit?! Me proslo rukama stovky turbodmychadel, desitky z nich jsem mel rozdelane, nemalo jich vlastnim.
Napsal: 07 srp 2016, 10:27
od tantor-bn
Zato ty odvahu maš predavať ďalej potom, čo si kissiakovi predal kus šrotu (podla jeho slov) a nerobi ti to najmenši problem
Napsal: 07 srp 2016, 10:50
od Riciiiiii
pánové klídek, nehádejte se, ne každému se vždy všechno povede tak jak chce...
Chybu jsem udělal já tím že jsem hned ze startu jasně nenapsal co potřebuju, řídil jsem se typem turba kteŕe jsem našel někde na netu že na podobńy problém někdo použil. konečný v´ysledek ale neznám.
Tak znovu a lépe, mám Nissan patrol GR II wagon y61 s motorem 2,8 TD6 -( 6 válec) turbo je tu obtok a ovládané přetlakem.
potřebuju z toho auta udělat použitelný stroj i nna silnici a netočit přitom neustále více jak 2500 ot.
přemýsĺilm proto o jiném turbu asi VGT kteŕe bude lépe fungovat odspodu, nejde mi až tak o koně, jako spíš o krouťak nějaka kobilka navíc samo ale potěší.
auto jak jsem psal výše bude sloužit na daleké cestováni a občasné tahání tězkého přivěsu, sprinty ani žadne jiné závody s tím nikdy jezdit nebudu a tak mi jde o velmi kulturní projev motoru, spotřebu, no smoking, a hlavně životnost a spolehlivost.... opravdu nehodlám někde na Islandu vytahovat turbo nebo měnit motor. to bych to raději nechal v orig. stavu.
poradíte mi tedy prosím někdo jaké turbo použít ? ideálně s minimem úprav .
teď je tam vodou chlazené asi bych toho vodníka ŕad zachoval z pocitu životnosti? nebo je to hloupost?
někde jsem se dočetl že tam přesne pasuje turbo z audi 2.5 tdi 110 nebo 132 kw.
můj čipař mi zase tvrdí že pro mne je lepší menší turbo 2.5-2,8 než větší ze 3l že ho hedovedu nakrmit.
nejsem odborník přez turba, kde je tedy pravda?
a jak ho pak odladit i s čerpadlem aby to nežralo i trávu u cesty?
je tam nějaká stará jednotka ješte se 14 pin štekrem na diag a jednotka upravu mapy po kablu prej nepodporuje. takže naftu pak řešit jedině asi přímo na čerpadle...?
Napsal: 07 srp 2016, 10:55
od eazy20
tantor-bn píše:Zato ty odvahu maš predavať ďalej potom, čo si kissiakovi predal kus šrotu (podla jeho slov) a nerobi ti to najmenši problem

snad nie si taky blby a uveril si kissiakovi?
Napsal: 09 srp 2016, 20:22
od Forest
eazy20 píše:tantor-bn píše:Zato ty odvahu maš predavať ďalej potom, čo si kissiakovi predal kus šrotu (podla jeho slov) a nerobi ti to najmenši problem

snad nie si taky blby a uveril si kissiakovi?
Ale to vis, ze je tak blbej - staci si precist diskuzi zde a cloveku je to jasne. Verim, ze si s Kissem mohou vzajemne skrabat zada, imho budou na stejne mentalni urovni takze se nelze nicemu divit.
Riciiiiii píše:
potřebuju z toho auta udělat použitelný stroj i nna silnici a netočit přitom neustále více jak 2500 ot.
přemýsĺilm proto o jiném turbu asi VGT kteŕe bude lépe fungovat odspodu, nejde mi až tak o koně, jako spíš o krouťak nějaka kobilka navíc samo ale potěší.
teď je tam vodou chlazené asi bych toho vodníka ŕad zachoval z pocitu životnosti? nebo je to hloupost?
někde jsem se dočetl že tam přesne pasuje turbo z audi 2.5 tdi 110 nebo 132 kw.
můj čipař mi zase tvrdí že pro mne je lepší menší turbo 2.5-2,8 než větší ze 3l že ho hedovedu nakrmit.
Trochu jsem Tvuj prispevek "oklestil", takze odpovim jen na uvedene:
1) na to presne potrebujes turbo, ktere neni na maximalizaci vykonu ale podporu krouticiho momentu ... kdo kdy mel v ruce turbo z OM606 tak pochopi (3,0 R6 ale jen 330Nm. a 177k ... a presto s temer 2t autem zrychleni 8,9s/100kmph) - myslim si, ze zde diskutovane turbo by mohlo splnit Tvuj pozadavek
2) vodni chlazeni je zajiste dobry smer k prodlouzeni zivotnosti turbodmychadla ale neni to vsespasne - dochlazovat musis i tak (ikdyz mene)
3) turbo z 2,5TDI, tedy GT2052V bych povazoval za nevhodne (imho moc male)
4) ohledne Tveho cipare jsou jen dve moznosti: bud si je vedom toho, ze cerpadlo dava malo ale spis nevi, ktera bije ... je treba si uvedomit, ze Ty mas komurkace a ten ma "kvalitnejsi" spaliny, takze by pro nej nemelo byt toto turbo problem
Nicmene, osobne se domnivam, ze uprava cerpadla Te nemine.
Napsal: 09 srp 2016, 20:43
od tantor-bn
Forest hentak mozes hovorit o svojom fotrovi.