Octavia 3 TDI RS

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mates5
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 02 črc 2008, 12:18
Odpovědi: 0

Octavia 3 TDI RS

Příspěvek od mates5 »

Ahoj zvažuju pořídit si tuhle octavku RS .Chci se zeptat jak je to se spolehlivostí jestli byly už vyřešeny u těchto motorů selhavajicí pohony olej čerpadla ,udajně maji tyto motory 135KW jine pisty ,turbo vstriky.soft než klasická 110kw.Máte někdo zkušenosti s O3 RS?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ještě to nemá tolik km aby se dalo tvrdit že to je držák...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mates5
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 02 črc 2008, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od mates5 »

To je mi jasne spolehlivost ukaže až čas,jen mě zajímá jak řešen konstrukčně pohon olej.čerpadla,vyvažováky atd.zkrátka nemoci 2.0tdi z let minulých.Díky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pokud to bude stejně dokonalý jako RS face oct2 v benzínu tak po 100tis bude hodně práce (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Je to uplně jinej motor jak předchozí 2.0TDI, takže kdoví, může tam být dalších 10 jiných kurvítek.

Dnešní auta už se nekupují ojetý, spolehlivost nikoho nezajimá (alespoň automobilky ne), koupíš nový auto a po splacení ho pošleš do světa a neřešíš...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dnesni VW funguje tak, ze vyvine motor, osadi ho kotlem snimacu a cidel, odladi ho pro bezpecny provoz a pak ho bez tech snimacu a cidel posle do sveta.

Kdyz mi poslal MirekX datasheet od toho motoru (on ma tu slabsi verzi) tak jsem nestacil valit bulvy - tri (_._) cerpadel, okruhu a jak jsem rekl vyse, moc snimacu a cidel tam neni, takze z meho subjektivniho dojmu az se neco podela, tak to bude stat (ne "za to" ale "velky prachy").

Brano mi kdysi rekl jednu velice chytrou vec: neber auto, ktere vzniklo v prubehu krize ... a protoze krize jeste trva (a kazdy muze rikat co chce, ale to je fakt), tak proste 2008 strop a vic nic.

Osobne Mirka dost obdivuji (vyjma bezneho obdivu, jaky je to opravdu sikovny mechanik a chytry a vnimavy clovek), ze si tu Octu3 poridil a jeste vic, ze si ji nechal upravit.

Verim, ze pokud se EU rozpadne drive, nezli dokonci svoji ekoteroristickou misi, tak tu budou jezdit jen rotacka, PDcka a stary MB a BMW.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“