Stránka 1 z 1

Spojka na AHF

Napsal: 27 říj 2015, 14:56
od TDImara
Pomalu ale jistě začínám řešit, jakou koupím spojku, až se původní spojka odebere do věčných lovišť.

Než jsem začal psát tento dotaz, prohledal jsem forum, ale odpověď jsem nenašel.

Dotazů jakou spojku na AHF je tu spousta, ale nikde jsem nenašel jaká spojka by byla vhodnější na rotačku, která má 147hp@340nM. S výkonem už výš jít nechci a tak přemýšlím jestli bude na to ještě stačit dvouhmota Sachs a třeba jí přeobložit nebo bude lepší dát jednohmotu.

dík všem za rady

Napsal: 27 říj 2015, 16:45
od PeITeeR
Se vetru. Mam stejnej dotaz na ASV.
(totiz kdyz jedu rychleji a dam podlahu, tak auto brni/vibruje- setrvacnik k.o. ? a navic ted zacla spojka zabirat skoro nahore a ani moc netaha mi prijde)

Co jsem zbezne koukal, tak je dobrej komplet set z ATD. Ale nevim.

Napsal: 28 říj 2015, 08:57
od Gardner
Zbytecny tema, odpovedi je na foru kopec jen se trochu zacist, pokud mate 5q nejlepsi volba je jednoznacne 1HM ATD a lamelu preoblozit s materialem HDS. A je to hotova vec.

Napsal: 28 říj 2015, 09:44
od TDImara
PeITeeR píše:Se vetru. Mam stejnej dotaz na ASV.
(totiz kdyz jedu rychleji a dam podlahu, tak auto brni/vibruje- setrvacnik k.o. ? a navic ted zacla spojka zabirat skoro nahore a ani moc netaha mi prijde)

Co jsem zbezne koukal, tak je dobrej komplet set z ATD. Ale nevim.
Mám uplně ten stejnej problém, vyčetl jsem ještě, že by to mohly být i vnitřní klouby, ale spojka už má 305tis namotáno, tak to přičítám spíš ji.

Napsal: 28 říj 2015, 09:48
od PeITeeR
A nemuzou to delat i ty plny puky ? Ze se to nema kam hnout ? Ono tam je asi i vic moznosti jako silentbloky na motoru a nejaky dalsi urcite.

No ja mam namotano 180 origo, auto jak novy. Pricitam to spis prasackymu cipu s kterym jsem to uz koupil a je nakotlenej spodek, si myslim, cip puvod neznamy totiz.

Napsal: 02 lis 2015, 16:22
od kubique
Prosím o radu, sedim celej den u internetu a našel jsem milion názorů. Mám taky AHF. Dal jsem novou lamelu a setrvák asi nepřežil muj výkon - turbo, vstriky..
Kdekoli jsem našel jednohmotovej setrvák, tak to bylo jen v sadě. Já mám nově obloženou lamelu nový ložisko a přítlačák je ok. Nechci kupovat celou sedu. Nevíte kde by se dal koupit jen ten setrvák. Navíc - mám lamelu 220mm a všude vídám jen 228. Z fabie 74kw je taky 228mm. Navíc jsem se dočetl, že by se neměly ty díly míchat od různejch výrobců. Díky

Napsal: 02 lis 2015, 16:53
od Pája 19
přítlačák z dvouhmoty ti nepůjde na jednohmotu. A ani lamela. Nemá péra.

Napsal: 02 lis 2015, 16:58
od kubique
aha, takže jedině koupit celou sadu a lamelu nechat zase přeobložit HDS. Věc se má tak, že mám ještě jednu převodovku se spojkou a dvouhmotou doma. Na normálním výkonu fungovala OK. Nevim jestli jí mám použít nebo radsi rovnou dat jednohmotu. Muj výkon mi to oddělal asi za 3 měsíce tak bych to nerad rozebíral po pulroce znova.

Napsal: 03 lis 2015, 13:25
od Frenzy
Tak já se přidám, abych nezakládal nový téma. Taky řeším spojku na ASV. Koukal sem, že se dělá celej kit přímo na přechod z dvouhmoty na jednohmotu - např. tady: http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spo ... sp-826317/
Otázka zní, kolik udrží, když přeobložím lamelu? VR6 přítlačák nemá...
ATD set s VR6 přítlačákem a přeobloženou lamelou udrží údajně něco kolem 500NM, ale odpověď na mou otázku jsem nenašel. Díky

Napsal: 03 lis 2015, 21:06
od Vory tdi
Me na ibize drzela uplne seriova 2hmota 170hp 420nm do ted,nez jsem nesel dal.
dej celej novej set 1hmoty sachs i s preoblozenou lamelou bral jsem ji z fora od r.martinec a parada! ;)

Napsal: 03 lis 2015, 21:34
od Vory tdi
Me na ibize drzela uplne seriova 2hmota 170hp 420nm do ted,nez jsem nesel dal.
dej celej novej set 1hmoty sachs i s preoblozenou lamelou bral jsem ji z fora od r.martinec a parada! ;)

Napsal: 04 lis 2015, 08:18
od Frenzy
Jenze uz nema setrvaky a nikdo je nechce prodat zvlast...