Stránka 1 z 1
analýza logů
Napsal: 28 říj 2015, 18:34
od danni
Prosím o analýzu logů. Auto padá do nouzáku, i když je vyčištěna regulace a podložené lopatky - 0,1mm. Nejčastěji to dělá, když je plně zatížené auto včetně plného kufru, případně kola na střeše a je zařazená pětka. Auto je čipované, ale už delší dobu a před tím to bylo ok. Je to Passat 1,9 tdi, 2006, BKC.
http://ulozto.cz/xxtLERRs/log-rar
Napsal: 28 říj 2015, 20:49
od Bottled
Máš tam obří přefuk(1,6b), kterej je za hranicí životnosti toho turba a řekl bych, že regulace nevázne.
Kdo to upravoval?
Napsal: 28 říj 2015, 20:58
od danni
Bottled píše:Máš tam obří přefuk(1,6b), kterej je za hranicí životnosti toho turba a řekl bych, že regulace nevázne.
Kdo to upravoval?
Upravoval co? Co způsobuje ten přefuk? Takže regulace je ok a turbo ko?
Napsal: 28 říj 2015, 21:09
od Bottled
kdo prováděl čiptuning?
Napsal: 28 říj 2015, 21:12
od danni
Bottled píše:kdo prováděl čiptuning?
tdi Drapek
Napsal: 28 říj 2015, 21:16
od kubima
Turbo je dobrý dát profíkoj kterej vyhodí ty podložky, srovná dosedací plochu naklápění a turbo seřídí. Jinak se s tím budeš patlat do nekonečna a pořád to nebude idealni.
Napsal: 28 říj 2015, 22:11
od Bottled
Jo.. turbo je dobry, ale za takovejhle prefuk muzou jenom podlozky? neni to taky blbym softem? takovejhle prefuk by mel pokazdy padat do nouzaku
Napsal: 28 říj 2015, 22:37
od danni
Bottled píše:Jo.. turbo je dobry, ale za takovejhle prefuk muzou jenom podlozky? neni to taky blbym softem? takovejhle prefuk by mel pokazdy padat do nouzaku
Pokud jedu sám, max 2 lidi v autě, drži to, pokud se auto vice zatiži, tak to občas padne. Soft by měl byt dobrý, několik let to bylo v pohodě.
Napsal: 28 říj 2015, 22:43
od kubima
Nespadne to do nouze hned. Na ARL me to nekdy hodilo az 2bary přetlaku a nevim co je nouzák

Za přetlak podložky nemužou, potřebuješ seřídit táhlo na baňce, doraz by měl bejt dobrej si myslim. Jak za to baňka hodně vezme, turbo se otevře a přefoukne. Pak se to N75 snaží dohnat. Najdi si tady tema kde se to řešilo, jsou tam různý poznatky jak seřídit táhl od baňky.
Napsal: 28 říj 2015, 22:44
od Huml
není ucpaný sítko v bloku magnetických ventilů?
Napsal: 28 říj 2015, 23:00
od Bottled
Tak to se omlouvám za mystifikaci a jsem o něco chytřejší
Napsal: 29 říj 2015, 08:39
od danni
Huml píše:není ucpaný sítko v bloku magnetických ventilů?
Na to sítko se podívám. Půjde to zjistit vizuálně? Dá se to případně nějak vyčistit?
Napsal: 29 říj 2015, 08:40
od danni
kubima píše:Nespadne to do nouze hned. Na ARL me to nekdy hodilo az 2bary přetlaku a nevim co je nouzák

Za přetlak podložky nemužou, potřebuješ seřídit táhlo na baňce, doraz by měl bejt dobrej si myslim. Jak za to baňka hodně vezme, turbo se otevře a přefoukne. Pak se to N75 snaží dohnat. Najdi si tady tema kde se to řešilo, jsou tam různý poznatky jak seřídit táhl od baňky.
Dík za radu. Dám to někomu, ať se na to podívá.