Rozsah otacek - jak na mirne zlepseni. (R5 103kW)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Rozsah otacek - jak na mirne zlepseni. (R5 103kW)

Příspěvek od lt.kubosh »

Tak musim po vcerejsim predjizdeni konstatovat, ze pouzitelne rozmezi otacek u ropaka neni zadny zazrak.
Od tech cca 3500 to docela vadne. Je to klasicka R5 103kW v serii. Resil to tu nekdo z vas?
Vzhledem ke km (220tis) a hypotece se mi zvysovat vykon nechce, ale kdyby ten kroutak nepadal tak strme dolu - bylo by to pekne.

Reesha me tlaci do 111kW trysek, ale ja nechci dym a navic 5 trysek je vic nez 10kKc...

Ma tu nekdo stejny motor s upravami?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Trysky by dost pomohly.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Blby je, ze tenhle motor nema zadny adaptace, cili u trysek nemam sanci stahnout naftu. Navic se chova jako kdyby byl ve skvelym stavu - startuje za vsech teplot na tuknuti, nehada se, skvele volnobezky, zadne vibrace. Asi to ma jeste jednohmotu, prestoze spojka je 240mm. (to asi nezjistim, protoze to urcite prodam driv nez odejde). Tem tryskam porad ne a ne prijit na chut. Nelibi se mi, ze zvedaji prutok ve vsech pripadech - i tehdy kdyz je to zbytecne. Popravde rozhasit si volnobezky, tak me asi jebne, protoze po Praze je to velmi hojne vyuzivana funkce.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

ak chces upravit cely rozsah tak to treba upravit spalovacie komory piestov, sedla ventilov, ventily......a mas zvýšenie v celom rozsahu motor perfektne spaluje menej dymi pod zatazou ide pekne za plynom.....vyšší výkon odhad niekde okolo 20%
...to be or not to be... - faster
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Stigray - jdi uz s tema svejma radama na kompletni predelavky motoru bud do F1 nebo doriti.
Podle meho nazoru bude spis vhodnejsi to druhe.
Jastli si myslis, ze z vicemene 10let stare A6ky chci udelat vec, ktera bude stejne neservisovatelna jako neprodejna, tak se desne pletes. Vzhledem k tomu, ze mam jedno - cislem "1" auto, tak ze sebe nechci nechat delat pokusneho kralika, ktery bude srat do auta penize horem dolem a jeste si spacha vec o ktere nevi jestli vubec dojede kam ma protoze nejaka zapomenut seriova soucastka nevydrzi.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

no jasne 6hodinova robota bez potreby čokolvek kupovat len upravit tu seriu a dokonca bez nutnosti vytahoivat piesty von len dat dole hlavu ventily.....a je z toho F1....nezabudaj že ak zlepsis efektivitu motora znizis spotrebu.....
...to be or not to be... - faster
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

tak nejlevnejsi reseni je mirnej chip
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

já si též myslím, že lehkej čip by bohatě stačil a taky by mne docela zajímalo jakej to má ten setrvák v katalogu mám totiž dvouhmotu
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Se Sprint764 by to nemělo kouřit.Sada 5ti kusů vyjde na 7017,50,-.
Přeci jen trysky jsou mimo zvýšení výkonu i údržbou. :)
Obrázek
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Dukes píše:Se Sprint764 by to nemělo kouřit.Sada 5ti kusů vyjde na 7017,50,-.
Přeci jen trysky jsou mimo zvýšení výkonu i údržbou. :)
to kourit urcite nebude, protoze v tom motoru jsou trysky BOSCH 150P764, takze spis nez o zvyseni vykonu by slo jen o udrzbu ;)

museli by se tam dat powerplus764 a nebo RACE520
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

A nejsou tam spíš origo 502ky?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Andre píše:A nejsou tam spíš origo 502ky?
nedavno jsem tu jednu R5 103kw delal a mela P764, davali se tam ty sami akorad novy, majitel to tak koupil uz, leda ze by je tam nekdo uz menil z R5 111kw ...

to auto absolutne nezakourilo a jelo pekne, ale je fakt ze v moc R5 sem nejel v C6 tak srovnani nemam jak to ma jet
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

mvolesko píše:
Dukes píše:Se Sprint764 by to nemělo kouřit.Sada 5ti kusů vyjde na 7017,50,-.
Přeci jen trysky jsou mimo zvýšení výkonu i údržbou. :)
to kourit urcite nebude, protoze v tom motoru jsou trysky BOSCH 150P764, takze spis nez o zvyseni vykonu by slo jen o udrzbu ;)

museli by se tam dat powerplus764 a nebo RACE520
140 ps a 150 ps motory pocinajuc AEL je osadeny tryskami 764 v serii. samotne trysky som poutival na prestavby ked este neboli dostupne ako samostatne spicky. takze power+ moc nezabere, skor len ako vysokokvalitnea nahrada originalu. race 520 by som neriesil lebo tam nieje VGT turbo a bol by asi problem s dymivostou v prechodovych rezimoch. takze 764 a dobry softik k tomu a panko bude spokojny. len ten soft nedok..vit a bude vsetko ok. na tieto 2 dil to treba aj troska vediet
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

mvolesko píše:
Dukes píše:Se Sprint764 by to nemělo kouřit.Sada 5ti kusů vyjde na 7017,50,-.
Přeci jen trysky jsou mimo zvýšení výkonu i údržbou. :)
to kourit urcite nebude, protoze v tom motoru jsou trysky BOSCH 150P764, takze spis nez o zvyseni vykonu by slo jen o udrzbu ;)

museli by se tam dat powerplus764 a nebo RACE520
Humm,já měl za to,že jsou tam taky 502.
Obrázek
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jsou tam fakt 764 nedávno jsme je dělali známému
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“