kokta 1 ALH 1.9 TDi 66 kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

kokta 1 ALH 1.9 TDi 66 kW

Příspěvek od slovacek.milos »

kokta má mírně nepravidelný chod motoru na volnoběch, kolem 25OO i trochu trhavý, za jízdy ale OK, dlouhé starty,

počátek vstřiku malý mimo tdi graf a volnoběžná dávka kolem 11


vstřik seřízen dal jsem větší 60, startovací dávka na max,

ale volnoběžná dávka cestuje pořád od 2.2 do 4.4 mg, prostě nejde přesně seřítit jen v těchto mezích

dík za názor


:?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

piliny v cerpadle niesu? mozno sa odporuca nastavovac paliva
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

piliny ti napadnou počátek vstřiku ne?

nastavovač si řj přečte po zapnutí klíčku, podle mě setinová vůle mezi nastavovačem a kroužkem proto ty drobné trhance najeto 42O.OOO km
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tak 2mg nieje az tak drobne...
Zalezi kam vsade sa tie piliny dostanu. Ked pises ze riadiaci vstrek je nastaveny tak skontroluj ten nastavovac. Moze ukazovat 2-4mg ale ci tam tolko aj naozaj ide. 3x30torx a jeden narazeny 7mm orech, robota na 5minut
Pozri aj kanal 7 ci tam tie teploty razantne neskacu.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

toefuk píše:tak 2mg nieje az tak drobne...
Zalezi kam vsade sa tie piliny dostanu. Ked pises ze riadiaci vstrek je nastaveny tak skontroluj ten nastavovac. Moze ukazovat 2-4mg ale ci tam tolko aj naozaj ide. 3x30torx a jeden narazeny 7mm orech, robota na 5minut
Pozri aj kanal 7 ci tam tie teploty razantne neskacu.
moc tě nechápu

Ked pises ze riadiaci vstrek je nastaveny jak nastavit řídící vstřik co to je ?

može ukazovat 2-4 mg a dkontroluj či to tam de to chceš jak skotrolovat?

když na jiném čerpadle naklepu volnoběžnou dávku 3.4 tak je tam 3.4 a neměšní se a zde to podhoduje od těch dvou až přes čtyři se to pořád mění,

teploty pliva a vzduchů sedí neskáčou sledoval jsem celý vývoj od studeného asi pět až po teplý, trochu víc nafta byla 37
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

"vstrik serizen" si asi myslel predvstrek, ja som to pochopil ako vstrekovac zoradeny.
Proste ak mas v cerpadle piliny, tak ti moze HDK ukazovat bludy ale nie skustocne vstrekvane mnozstvo.
Vstrekovane palivo sa zobrazuje v mg, ale vypocitava/kontroluje sa z dlzky zdvihu ihly v riadiacom vstreku. Aj ten mozes pozriet ci v nom nieje bordel. Pripadne prehodit spicku z ineho vstreku (moze zadrhavat ihla v tryske).
Kolisanim volnobeznej davky sa prejavuje aj odchadzajuci nastavovac mnozstva paliva.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

toefuk píše:"vstrik serizen" si asi myslel predvstrek, ja som to pochopil ako vstrekovac zoradeny.
Proste ak mas v cerpadle piliny, tak ti moze HDK ukazovat bludy ale nie skustocne vstrekvane mnozstvo.
Vstrekovane palivo sa zobrazuje v mg, ale vypocitava/kontroluje sa z dlzky zdvihu ihly v riadiacom vstreku. Aj ten mozes pozriet ci v nom nieje bordel. Pripadne prehodit spicku z ineho vstreku (moze zadrhavat ihla v tryske).
Kolisanim volnobeznej davky sa prejavuje aj odchadzajuci nastavovac mnozstva paliva.
jo dík moc já mám druhý řídící vstrek tak jsem ho přehodil a ta volnoběžná dávka lítá pořád + - takže co jsem si myslel i já čerpadlo KO, po seřízení to v tomto stavu slušně startuje a to je hlavní co borec chtěl
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

toefuk píše:"
Kolisanim volnobeznej davky sa prejavuje aj odchadzajuci nastavovac mnozstva paliva.
jo volal jsem memu čeradláři a na 99 procent stačí přehodit nastavovač a seřídit dík
Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od Edy »

čo je nastavovač?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

N146 quantity adjuster
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Vadna hlava cerpadla.Nastavovac
Neopravis, jen vymena.To same jsem resil x krat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“