Stránka 1 z 1
DPF v O1 ASV
Napsal: 01 lis 2015, 18:32
od marejo
Zdravím, mám O1 1.9 ASV dotaženou z německa, je namontován filtr pevných částic, avšak zřejmě nedisponuje žádnou formou regenerace nebo čistění, má někdo zkušenost ?? najeto 193 tisíc a zdá se oproti staré AHF dos líná, má někdo taky O1 s DPF ? vím že je to dost vzácné
Napsal: 01 lis 2015, 18:53
od lp
Má to smysl u ASV? Regenerovat nebude nikdy a zbytečně odrovnáš turbo. Jakou ti tady zapsali emisní normu?
Napsal: 01 lis 2015, 19:39
od yary1
Je to E3 na E4. A na vykon to ma docela dost vliv pokud je to zasrane.
Napsal: 01 lis 2015, 19:50
od Vici
Euro to nezmeni, je nemeckou emisni znamku..?
Napsal: 01 lis 2015, 20:20
od hansdob
Ano v TP se nic nemění jen to dostávalo tuším zelenou plaketu. Já jsem si tu jeden kompletní vyšetřil včetně dokumentace že si to jednou zapíšu a když jsem se o to šel zajímat tak v čr nelze a vyjádření škody není to originální uprava
A ano líný to stím je a víc to žere vyhod to do.....e a dej si tam jen origo kat
Napsal: 01 lis 2015, 21:08
od jirius1
O1 ale 96kw+ 1/2 roku chip, najeto kolem 220000km s Dpf a jede bez problémů a suprově.
Zkusil bych asi podle možností dát první díl výfuku jen s Katem s jiného auta a vyzkoušel, jestli to bude lepší, nebo ne.
Ladas ho testuje ve své O1, tak mu zkus napsat, možná ti poradí a ví o tom Dpfku více. Třeba to jde i vyčistit, kdyby byl ucpaný.
Napsal: 01 lis 2015, 22:43
od Ladas
Mám to v autě a výkon je v pořádku ale když jsem zjišťoval jak to dopsat tak jediný co ti ve škodovce řeknou že si ho můžeš za 58tis dokoupit ale neví jak ho zapsat a navíc jestli je potřeba změna SW nebo jak dochází k regeneraci prostě informace 0 protože je pro ně lepší prodat nový auto než blbý DPF
jinak když přijede z DE s 4 měli by to zdejší potentáti na úřadech brát v potaz a také tuto normu zapsat
Napsal: 01 lis 2015, 23:24
od yary1
Jen pro zajimavost ,za kolik s tim jezdite?
Mam take asv s TWINTECem.
Napsal: 02 lis 2015, 18:18
od marejo
Já mám napsáno klasika euro 3, akorát místo katu 2x větší tubus a na zadku samolepku ich fahre mit HJS city filter toť vše, jezdím tak 5,5-6 l kombinace město, mimoměsto, ale auto je dost líné, nemá vůbec takový ten typický zátah na jaký jsem byl zvyklý ze staré ahf a jiných 81 kw, takže čištění mě asi nemine

Napsal: 03 lis 2015, 18:42
od lp
Proč čištění? Pokud máš napsáno euro3 tak to pro tebe nemá význam a zbytečně ti to kurví turbo.
Napsal: 04 lis 2015, 04:56
od palík
jmenuje se to nějak city dpf,neřízený,v něměcku dostaneš zelenou plaketu,má to ale nějak omezenou životnost,něco kolem 70 tkm,u nás se nato ovšem nehraje...
Napsal: 04 lis 2015, 05:38
od Biimbo
Je to jen větší kat. Kouřivost to nesníží. Je to origo díl, má to životnost asi 4 roky. V etce je to za cca 2 tis eur. Na STK by měly po namontovaní udělat kontrolu a pak ti vydat o jednu úroveň vyšší známku. Asi 3 roky zpět jsme to tu už řešili. Taky jsem kamaradovi dovezl jednu 66kw s tím katem a výkon je ok. Možná o něco horší spodek.
Napsal: 04 lis 2015, 08:05
od jirius1
Právě že kouřivost by to mělo snížit. Co jsem se dočetl a dopátral.
Kdyby to byl jen větší KAT, tak proč by se životností 4 let s tím auta co mají 10 a více let jezdila do dnes a pořád to fungovalo.
Chtělo by to asi nějaký starý nepoužitelný kuchnout a podívat se dovnitř.
Napsal: 04 lis 2015, 11:57
od hansdob
Ladas píše:
jinak když přijede z DE s 4 měli by to zdejší potentáti na úřadech brát v potaz a také tuto normu zapsat
Ne potentáti to tu nezapíšou když to přijede z DE s tím (samo víme že co uřad to jiný vyklad zakona) a zapsat i když k němu je dokumentace nelze protože je to dokumentace vyrobce DPF ne škody a škoda k tomu žádnou dokumentaci nemá (to mi bylo tehdá cca 5let zpět řečeno)
U auta kde to bylo byl výkon slabší vyměnil jsem za běžný kat z OI ASV orig a sjuper.