protože jinak je to mrtvice....
VÝMĚNA TURBA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
FRANC PAVEL
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04 lis 2015, 14:21
- Bydliště: Bedihošť
VÝMĚNA TURBA
Zdravím,SUPERB 77 Kw pomuže výměna turba z 96 kW ??
protože jinak je to mrtvice....
protože jinak je to mrtvice....
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Mám 77kW v Passatu.
S 96kW turbem a patřičným softem je to o dost živější auto
Počítej s tím, že budeš muset prevarit přírubu na výfuku (pokud tam máš sponu).
S 96kW turbem a patřičným softem je to o dost živější auto
Počítej s tím, že budeš muset prevarit přírubu na výfuku (pokud tam máš sponu).
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
ja mam passata 74kw a musim rict ze v originalu to nemuze stacit ani duchodcum,mel jsem turbo z 96kw a odladeno a opravdu parada,nyni mam maleho hybrida a vstriky al,ted v sobotu to brouk poladil a je to zase o moc lepsi,takze cokoliv udelas tak musis nechat poladit soft
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, prozatim nemam presne udaje (chapej objektivni zmereni) o potencialu VA a GT1646V, ale mam obavy, ze nehnu ani brvou, paklize se ukaze, ze GT1646V ma vetsi potencial ... protoze ne vzdy hraje roli velikost, ale i geometrie (LOL poznamka: aneb, kdyz ho ma nekdo dlouheho, neznamena to uspech paklize je morbidniho tvaru nebo nefunkcnihoTDI tech píše:Dovolim si tvrdit ze to GT1749VA ma iba o malinko vacsi potencial ako to povodne GT1646V takze je otazne ci to ma vyznam menit. Pokial uz silou mocou chces menit to turbo tak tam daj aspon VB prip. nieco modernejsie napr. GTB1749VK alebo nejaky fajny hybrid.

A jinak ano, ja vidim jako nejlepsi mozne reseni GTB1749VK ... bohuzel, prozatim je to jasny vitez
Pockej, nepausalizuj, proste napis jen: mel jsem moznost vyzkouset hybrida od toho a toho upravce a nefungovalHromy22 píše:Hybrid ne ! Mám vlastní zkušenost že nefungují
Nicmene, pravidelni ctenari vedi pro jaky hybrid ses rozhodl a kdo byl vyrobcem. Take vime, jak a za jak dlouho dopadl.
Ale ja souhlasim s tim, ze neni nad osobni zkusenost:
- nenechat si poradit
- mit vlastni hlavu
- koupit
- namontovat
- zjistit, ze to nefunguje
- hledat chyby jinde (protoze prece ten hybrid je novy a proste MUSI fungovat)
- konecne prijit na to, ze to je hybridem
- resit to s dodavatelem
- zjistit, ze ten to odmita resit
- byt nucen vyvinout na nej tlak
- on, navzdory tomu, ze se vyjadril, ze funguje perfektne, tak nasledne zjisti, ze udelal chybu
- neomluvi se a se slovy informujici ve smyslu "ted je to v poradku" ze sebe udela vola (protoze potvrdi, ze je lhar)
- nabidne smesnou kompenzaci za to, ze clovek bude drzet hubu a nebude se verejne zminovat ... zdrceny, bezradny clovek prikyvne
- po namontovani stale nesplnuje ani zdaleka predpoklady, pro ktere byl za nehorazne penize porizen
- clovek znechucene jezdi par km, dojde k nazoru, ze toto proste stravit nemuze a proda ho za polovicni cenu, tedy za realnou hodnotu, spolkne hrdost
- pak si to secte a nestaci se divit, na kolik ho tato zkusenost vysla
- sebere penize, ktere mu zbyly a kontaktuje cloveka, ktery byl schopen zajistit v pocatku kvalitnejsi, fungujici a levnejsi reseni jiz na pocatku
... a je zdrcen, protoze si uvedomi, ze v ramci ziskani vyse uvedene zkusenosti proinvestoval tolik, ze uz nema ani na to reseni, ktere mohl na pocatku zvolit, usetril by nejen v pocatku ale i prubehu, ale hlavne, uz by spokojene jezdil.
Slovy Brana - budiz vytesana do kamene:
Info: s Hromym jsem si tuto celou kauzu "prozil" pres telefon - byly to sahodlouhe telefonaty (ikdyz jsem byl v Nemecku) plne emoci jakymi jsou rozcarovani, beznadej, zoufalost, zlost, agrese apod.BH motor píše:UPRAVA- Clovek place ako je 10000 vela
OPRAVA- Clovek je rad ze to bolo iba 30000
Osobna skusenos. Cim viac ludi bude robit garaztuning tym viac bude roboty o pol roka o rok. Nie ze by som bol zastancom ale ked sa inac neda aj toto je kseft, Nasledna oprava je 4x taka zaujimava ako samotna uprava a clovek je stastny ze auto beha. A reklama toho cloveka je dostatocna na to aby si k dotycnemu uz nedal nik dofukat ani bicykel. To nepisem na margo tohoto pripadu ale vseobecne.
Nicmene, vsichni muzete byt Hromymu a jemu podobnym, kteri najdou odvahu to sdelit vdecni, protoze oni vam tyto zkusenosti zainvestovali a jen doplnuji mozaiku.
... otazkou je, kdy uz se ti lide pouci, premyslim, co se bude jeste muse stat, aby to lidi opravdu nejen zacali vnimat, ale i pochopili!

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Výpis komunikace na FB mezi Turbosport a Hromy22:
Hromy:
Čau, tak jsem dal Race 520 trysky k tomu turbu. Ve špičce tlačím 2,3 až 2,5b. Ale jede to jako kráva... a nástup parání
4. SRPEN 20:03
Následně nás Hromy22 v neděli 9.srpna kontaktoval, že má s tubem problém, přestože byla na 14dní obsazená dílna domluvili jsme se na 11. srpna (tj o 2dny později). Při demontáži turba bylo zjištěno, že se Hromymu nepovedlo turbo úplně dobře namontovat a po dohodě s ladičem se ještě nepatrně přivřela regulace.
Po té Hromy požadoval proplacení 1500,- za nové ladění následujícím způsobem:
Hromy22:
…pokud mě pošlete do prdele okamžitě v ten moment to rozetřu po celém foru DP a všude... na tohle mi neodpovídej.... …doufám že se rozhodnete správně, a nebudu muset kontaktovat Foresta že jste mě odkopli
Turbosport:
Zdar, prosím tě, přestan už pořád dokola vyhrožovat, je to trapné a směšné. Silně mi to připomíná Forestův způsob jednání....
Zde už jsem správně tušil, že to celé koordinuje Forest (jak se k tomu výše přiznal)
Hromy dostal nabídku aby turbo vrátil:
Turbosport:
Tak turbo demontuj, pošli ho zpět k nám na provozovnu, odečteme z toho ten poškozený kompresor, komoru a úterní převyvážení. (2200+2000+500,- + DPH), k tomu si přičti těch 1500,- za Milana, pošlu ti dobropis, po podepsání a doručení zpět ti pošlu obratem peníze na účet. nebo pokud chceš peníze hned, tak to přivez osobně, ale radši předem zavolej.
Hromy: (e-mail)
…Nastavil mě 2,5 bar. Turbo vystřelí na budíku jak má na 2,5 bar, ve špičce 2,6 bar a pak klesá zase na 2,5bar. Takhle to má fungovat….Takhle mám plnící tlak 2,5 bar a protitlak pod 3 barama. Po tom nastavení turbo okamžitě reaguje, i po přeřazení je to o dost lepší. I sám Milan říkal že se to o dost zlepšilo. To znamená že turbo vracet nebudu…
Hromy dostal ode mě 1500,- na účet jak požadoval.
Proběhla ještě další komunikace:
Turbosport:
Ahoj, koukam, ze uz zase prodavas turbo .. kolik si na nem naladil?
Hromy:
Zdarec, s 11mm hlavou na čerpadle 240PS. Takže jsem spokojený. Neprodávám ho z důvodu že nefunguje. Ale budu dávat trysky 0,341mm 12mm hlavu a nechci už to turbo přepínat tak dám větší. Přes zimu se na to chystám. Ale s klidnou hlavou můžu říct že jsem sním spokojený. Funguje od toho seřízení dobře a jak jsem psal, nechci už to přepínat zbytečně.
13.říjen
Zde ještě graf TSA260, TSA270 a 300+ hybrid Forest design s elektronikou označováno místním zoufalcem jako turbo s "luxusním spodkem"
TSA260

TSA270

300+ Forest design

Hromy:
Čau, tak jsem dal Race 520 trysky k tomu turbu. Ve špičce tlačím 2,3 až 2,5b. Ale jede to jako kráva... a nástup parání
4. SRPEN 20:03
Následně nás Hromy22 v neděli 9.srpna kontaktoval, že má s tubem problém, přestože byla na 14dní obsazená dílna domluvili jsme se na 11. srpna (tj o 2dny později). Při demontáži turba bylo zjištěno, že se Hromymu nepovedlo turbo úplně dobře namontovat a po dohodě s ladičem se ještě nepatrně přivřela regulace.
Po té Hromy požadoval proplacení 1500,- za nové ladění následujícím způsobem:
Hromy22:
…pokud mě pošlete do prdele okamžitě v ten moment to rozetřu po celém foru DP a všude... na tohle mi neodpovídej.... …doufám že se rozhodnete správně, a nebudu muset kontaktovat Foresta že jste mě odkopli
Turbosport:
Zdar, prosím tě, přestan už pořád dokola vyhrožovat, je to trapné a směšné. Silně mi to připomíná Forestův způsob jednání....
Zde už jsem správně tušil, že to celé koordinuje Forest (jak se k tomu výše přiznal)
Hromy dostal nabídku aby turbo vrátil:
Turbosport:
Tak turbo demontuj, pošli ho zpět k nám na provozovnu, odečteme z toho ten poškozený kompresor, komoru a úterní převyvážení. (2200+2000+500,- + DPH), k tomu si přičti těch 1500,- za Milana, pošlu ti dobropis, po podepsání a doručení zpět ti pošlu obratem peníze na účet. nebo pokud chceš peníze hned, tak to přivez osobně, ale radši předem zavolej.
Hromy: (e-mail)
…Nastavil mě 2,5 bar. Turbo vystřelí na budíku jak má na 2,5 bar, ve špičce 2,6 bar a pak klesá zase na 2,5bar. Takhle to má fungovat….Takhle mám plnící tlak 2,5 bar a protitlak pod 3 barama. Po tom nastavení turbo okamžitě reaguje, i po přeřazení je to o dost lepší. I sám Milan říkal že se to o dost zlepšilo. To znamená že turbo vracet nebudu…
Hromy dostal ode mě 1500,- na účet jak požadoval.
Proběhla ještě další komunikace:
Turbosport:
Ahoj, koukam, ze uz zase prodavas turbo .. kolik si na nem naladil?
Hromy:
Zdarec, s 11mm hlavou na čerpadle 240PS. Takže jsem spokojený. Neprodávám ho z důvodu že nefunguje. Ale budu dávat trysky 0,341mm 12mm hlavu a nechci už to turbo přepínat tak dám větší. Přes zimu se na to chystám. Ale s klidnou hlavou můžu říct že jsem sním spokojený. Funguje od toho seřízení dobře a jak jsem psal, nechci už to přepínat zbytečně.
13.říjen
Zde ještě graf TSA260, TSA270 a 300+ hybrid Forest design s elektronikou označováno místním zoufalcem jako turbo s "luxusním spodkem"
TSA260

TSA270

300+ Forest design

sory ale neporovnávej BKD mezi ATD/AJM ale ty 8V mezi sebou to se prostě nedá poměřovat navíc je tam určitě kulturnější IC než na obouch těch 1,9 dohromady...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Uz sa to neda citat,vsetko co otvoris,tak vsade same a dookola tie iste s.racky..
Nic ine tu uz pomaly nieje len to ako kto koho ofukol s turbom a kto za koho kope..a o nezmyselnych dlzkach prispevkov..
Nic ine tu uz pomaly nieje len to ako kto koho ofukol s turbom a kto za koho kope..a o nezmyselnych dlzkach prispevkov..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4