
Nepravidelné zacukání 2.0 tdi 16v BKD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Nepravidelné zacukání 2.0 tdi 16v BKD
Ahoj, mám takový problém u mé Oktavie II 2.0 tdi BKD 16V. Nevím čím to je, ale na volnoběh a v mírně zvýšených otáčkách když stojím do cca 1200 ot/min mi motor začne nepravidelně poškubávat a zatřese se. Dělá to i při deceleraci. Někdy to dělá hodně, někdy zas vůbec. V tahu a při otáčkách nad 1300ot/min už se to neprojevuje vůbec. Auto táhne plynule a má výkon. Projevuje se to jak za studena, tak za tepla. Setkal jste se někdo stím a je nějaké řešení jak se toho zbavit? Můžou to dělat vstřiky které jsou dobré, nebo kabeláž ke vstřikům, bo něco na palivovém systému? Díky za každou radu. PS: Spojka je nová, turbo též, rozvody nastaveny na přípravky, vstřiky dobrý dle vag, auto nekouří, jen v normě, chytá na drc. Díky za každou radu

Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33622
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
235 tismilda100 píše:Ma to myslim 245000 a vstriky jsou otevreny na max. Taky bych to sacoval na ne


Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Nové poznatky, při nastartování studeného motoru je klid po chvilce klapání na volnoběh začně nepravidelně zakopávat ( chvilku dost, chvilku málo), motor přitom neztratí otáčky a ani nezakouří, jen začně pocukávat. Dělá to i při sešlápnutém pedálu spojky. Při ohřátem motoru se to projevuje méně a za jízdy už je klid. VAG bez vad. Díky za reakci 

Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
amater píše:na zaciatok by som skusil napruzit kontakty na kabelazi vstrekov.... niekedy to dokaze zazraky
Jak to myslíš napružit? Žádnou závadu VAG nehlásí...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
amater píše:proste tie konektory v kablovej liste zvyknu byt vyvaklane, takze kontakt medzi kabelazou a pinmi na vstreku nieje 100%..... a kedy sa to prejavi? ked sa to chveje! a kedy sa to chveje? ked to nastartujes.....
A není pravidlem, že to vyhodí závadu na diag? A za jítdy se nic neděje, to je též v pořádku, že se to děje jen na volnoběh?
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22 bře 2008, 12:02
- Bydliště: I'm from exit
Odpovědi: 0
neco podobneho ?
https://www.youtube.com/watch?v=EeW9bmwSkgQ
https://www.youtube.com/watch?v=EeW9bmwSkgQ
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
Toto presne robi aj mne. Pri studenom motore a zohriatom ok, mierne zahriaty a uz to cuka...Ale vsimol som si aktualnu spotrebu na volnobeh a ta je pri zahriatom 0.2l/h a ked to cuka 0.1...robi to vela ludom ktory maju BKD, inac niekde som cital ze toto cukanie sposoboval snimac g70 ktory bol zaspineny od soli ale este som ho necistil...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Ano, přesně něco podobného, ale méně a více nepravidelněpitukes píše:neco podobneho ?
https://www.youtube.com/watch?v=EeW9bmwSkgQ
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN