Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
Tomas.cz píše:Kolik měl najeto, že jsi ho dával pryč?
Vypadá v pořádku.
Nevim, ten filtr Mahle jsem měnil hned po koupi auta.
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
NOVON píše:Jako v čem je lepší ten první od toho druhého nebo naopak??
Mahle má podstatně menší filtrační plochu!!!
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
Nemohu sloužit, Mahle filtr už dávno nemám, jinak bych ho rád rozmotal a přeměřil.
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
[quote="Skodylak"][quote="NOVON"]Jako v čem je lepší ten první od toho druhého nebo naopak??[/quote]Mahle má podstatně menší filtrační plochu!!![/quote]
To bych neřekl už podle charakteru skladby, ale budiž nicméně je jednoznačně lépe technicky zpracován, vedle něj i podle použitého papíru vypadá ten druhý jako chudý příbuzný.
No nevím, odhadem (z fotky) má ten Mahle cca 70 "varhánků", každý cca 2x 2cm, což je cca 280cm rozvinuté délky...
Hlavní rozdíl asi bude v tom, že u těch varhánků jde nafta vždy přes jednu vrstvu, oproti tomu v druhém případě přes více vrstev (pominu-li možnost, že něco poteče "spirálou"). Ostatně je to dobře vidět i na fotce zašpinění vrstev...