Baterie KO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Joska RED
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 06 srp 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Baterie KO

Příspěvek od Joska RED »

Ted jsem sel do garáže a všiml jsem si,že mi nesvítí kontrolka alarmu,zkoším auto na dálku otevřít a nic,vlezl jsem tam kufrem a v autě ani semenší el. impuls.Jsem z toho zoufalý!Čím to může být?Baterie je stará 2 týdny,teď je úplně vybitá-neotevřu ani zevnitř dveře.Teď o víkendu budu dělat rozvody a silentbloky,takže paráda!!! :x Čím to prosím může být? (wallbash) díky moc.....
Chozé33 Golf Plus TDi 77 KW BKC
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Může to dělat nějakej odběr kterej,neni upně normální,chtělo by to proměřit od tý baterie kolik to žere když je vše vypnutý.
Mě se stalo že to dělal přošlehnutej čip v autorádiu,žralo Ampéru při všem vypnutým,tak asi tak.
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Klokan
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 19 lis 2006, 18:07
Odpovědi: 0

Re: Baterie KO

Příspěvek od Klokan »

Joska RED píše:Ted jsem sel do garáže a všiml jsem si,že mi nesvítí kontrolka alarmu,zkoším auto na dálku otevřít a nic,vlezl jsem tam kufrem a v autě ani semenší el. impuls.Jsem z toho zoufalý!Čím to může být?Baterie je stará 2 týdny,teď je úplně vybitá-neotevřu ani zevnitř dveře.Teď o víkendu budu dělat rozvody a silentbloky,takže paráda!!! :x Čím to prosím může být? (wallbash) díky moc.....
Pokud je ta baterka nova jak pises a nic jineho si s autem co se tyce elektriky nedelal tak bych spise hledal chybu v baterce samotne.

Mozna blby dotaz, ale svetla byly vypnute ? Parkovacka ? Osvetleni uvnitr vozu ? (ale to bys to musel mit hodne dlouho v garazi nez by se to vybilo). Jak dlouho auto stalo ?
Joska RED
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 06 srp 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Re: Baterie KO

Příspěvek od Joska RED »

Klokan píše:
Joska RED píše:Ted jsem sel do garáže a všiml jsem si,že mi nesvítí kontrolka alarmu,zkoším auto na dálku otevřít a nic,vlezl jsem tam kufrem a v autě ani semenší el. impuls.Jsem z toho zoufalý!Čím to může být?Baterie je stará 2 týdny,teď je úplně vybitá-neotevřu ani zevnitř dveře.Teď o víkendu budu dělat rozvody a silentbloky,takže paráda!!! :x Čím to prosím může být? (wallbash) díky moc.....
Pokud je ta baterka nova jak pises a nic jineho si s autem co se tyce elektriky nedelal tak bych spise hledal chybu v baterce samotne.

Mozna blby dotaz, ale svetla byly vypnute ? Parkovacka ? Osvetleni uvnitr vozu ? (ale to bys to musel mit hodne dlouho v garazi nez by se to vybilo). Jak dlouho auto stalo ?

Vše bylo 100% vypnuté,na to si dávám opravdu majzla a navíc naposledy jsem přijel večer a auto dal do garáže,takže sebemenší zapomenutý světýlko bych viděl,když jsem zhasínal a zavíral garáž.Auto stálo 4 komplet dny...Nikdy tohle neudělalo :?
Chozé33 Golf Plus TDi 77 KW BKC
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10335
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud je skutečně baterka nová a na odběr sis dal pozor, reklamuj baterku - pravděpodobně je na ní výrobní vada.
U akumulátorů se to projeví v drtivé většině případů do jednoho měsíce od začátku užívání. Nejspíš byl jeden separátor slabší a průchodem proudu se rozsypal, čímž došlo k přerušení akumulátoru (je to šest článků v sérii, žádná věda....).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Připoj ampérmetr, a měř, pokud je v autě víc řídících jednotek, můžou spolu komunikovat až půl hodiny, takže pokud ti po půlhodině neklesne odběr pod cca 80 mA, je někde něco špatně. Nezapojoval jsi nějaký elektronický spotřebič? - např imitace alarmu - stalo se mi, že při připojení el zařízení na vývod jiného došlo k vytvoření oscilátoru a za určitých podmínek byl odběr 180 mA. Pokud je odběr v normě, je to baterka - baterka může držet třeba týden, pak během dvou dnů je v čudu, jednu takovou má kamarád, trvalo to asi dva měsíce, než na to kolega došel, a to až po výměně a dením měření zátěžákem.... Baterka byla Varta Silver stará asi rok.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
bernardi
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 17 dub 2006, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od bernardi »

bobG3 píše:Připoj ampérmetr, a měř, pokud je v autě víc řídících jednotek, můžou spolu komunikovat až půl hodiny, takže pokud ti po půlhodině neklesne odběr pod cca 80 mA, je někde něco špatně. Nezapojoval jsi nějaký elektronický spotřebič? - např imitace alarmu - stalo se mi, že při připojení el zařízení na vývod jiného došlo k vytvoření oscilátoru a za určitých podmínek byl odběr 180 mA. Pokud je odběr v normě, je to baterka - baterka může držet třeba týden, pak během dvou dnů je v čudu, jednu takovou má kamarád, trvalo to asi dva měsíce, než na to kolega došel, a to až po výměně a dením měření zátěžákem.... Baterka byla Varta Silver stará asi rok.
mne baterku vybijal posahany alternator
Audi A4,1,9Tdi,96kW PD,AVF,avant,quattro,6-kvalt,´02
Uživatelský avatar
HOPE
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 29 lis 2006, 09:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od HOPE »

Nevíte někdo, kolik má být odběr z baterky u Octavie I v klidovém stavu? Mám novou baterku (teda od léta) a teď mě podruhé vypekla. Poprvé po zhruba 14 dnech stání se ani kontrolky nerozsvítiy. Teď zhruba měsíc na to, se po týdnu stání sice kontrolky rozsvítily, ale to bylo všechno. Baterku mám Bosch Silver, motor TDI 81 kW, na autě jsem nic nepřidělával, ale mám v klidovém stavu odběr cca 140mA, což mi přijde docela dost. Odpojoval jsem postupně všechny pojistky v autě, ale odběr jsem nesnížil. Napadá Vás někoho, kde hledat? :?
(Octavia TDi, 1998, 360 000km) to už je minulost
Octavia II combi 190 000km
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

HOPE píše:Nevíte někdo, kolik má být odběr z baterky u Octavie I v klidovém stavu? Mám novou baterku (teda od léta) a teď mě podruhé vypekla. Poprvé po zhruba 14 dnech stání se ani kontrolky nerozsvítiy. Teď zhruba měsíc na to, se po týdnu stání sice kontrolky rozsvítily, ale to bylo všechno. Baterku mám Bosch Silver, motor TDI 81 kW, na autě jsem nic nepřidělával, ale mám v klidovém stavu odběr cca 140mA, což mi přijde docela dost. Odpojoval jsem postupně všechny pojistky v autě, ale odběr jsem nesnížil. Napadá Vás někoho, kde hledat? :?
Pri tom odbere za 10 hodín vezme z kapacity batérie 1,5Ah a za týždeň 24Ah, čo zodpovedá tomu stavu. Skús odpojiť alternátor, potom vytiahnuť hlavné relé, výkonové poistky a stále kontrolovať odber.
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

alino:
Pokud máš baterku 66Ah což je minimum, tak po týdnu pořád 60%kapacity zbývá, jestli je auto v normálním stavu, nastartuješ i na 10% nabití (pokud není -20)
Jinak měřit pro jistotu cca 30 minut
G3 Variant synchro
marek66
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 13 srp 2007, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: BA, SK

Příspěvek od marek66 »

nastartuješ i na 10% nabití (noteeth)
to si trošku prehnal
Uživatelský avatar
HOPE
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 29 lis 2006, 09:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od HOPE »

Baterka je 80Ah až do teď fungovala v pohodě, dokonce se zlepšilo i startování za tepla, což je častý problém starých TDI, taky jsem dlouho řešil co s tím, ale výměnou baterky se to podstatně zlepšilo (zkoušel jsem kde co, výměna čidla teploty motoru, zvětšení dávky při startu atd.). To je ale na jiné téma. Na starou baterku auto vydrželo stát taky 3 neděle (dovolená) a bez problému nastartovalo. Když poprvé selhalo, tak jsem hledal chybu u sebe (světla, osvětlení, rádio atd). Když teď podruhé, tak už se mi to nelíbí. Zkusím ještě silové pojistky na výstupu z baterky a odpojit alternátor, jestli tam nejsou svody na diodách (pokud tam něco takového je). Taky zkusím měřit opakovaně po 15 min. krocích, abych vyeliminoval všechny řídící jednotky (SLX). Díky všem za pomoc, až to najdu dám vědět.
(Octavia TDi, 1998, 360 000km) to už je minulost
Octavia II combi 190 000km
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

marek66 píše:nastartuješ i na 10% nabití (noteeth)
to si trošku prehnal
To ano ale potom pripojit kable z druheho auta...?
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Re: Baterie KO

Příspěvek od maros261177 »

Joska RED píše:Ted jsem sel do garáže a všiml jsem si,že mi nesvítí kontrolka alarmu,zkoším auto na dálku otevřít a nic,vlezl jsem tam kufrem a v autě ani semenší el. impuls.Jsem z toho zoufalý!Čím to může být?Baterie je stará 2 týdny,teď je úplně vybitá-neotevřu ani zevnitř dveře.Teď o víkendu budu dělat rozvody a silentbloky,takže paráda!!! :x Čím to prosím může být? (wallbash) díky moc.....
Ahoj, mozno chybna bateria ja som mal podobny problem v servise mi to namontovali natocil som na supu ale doma na druhy den ani skrt bolo sice -10 ale..., v pohode v servise reklamacia na pockanie vymena baterie(BOSCH) a teraz aj ked auto stoji 3 tyzdne aj pri marazoch na otocenie kluca
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Dělal jsem to třikrát dvakrát to bylo rádio jednou baterka(ještě v záruce)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“