Stránka 1 z 2
Motor tdi pd
Napsal: 23 lis 2015, 19:35
od chatter
Mám problém s tdi PD bxe 270tisíc km klepe, tak sa rozhodujem či kúpiť nový motor (holomotor je fungel za 1700€) alebo rozobrať ho a urobiť repas. Poraďte koľko by ma vyšla oprava ak by klepanie spôsobovali ojnice, ak by trebalo piestne krúžky venit alebo co sa tam ešte všetko meniť môže a koľko to všetko stojí približne. V terajšom motore je nová vačka, vahadla, tesnenia vstrekov, spojka, rozvody. Čo sa mi s tým klepan viac oplatí robiť? Repas alebo nový holomotor, alebo ak použitý tak aly motor tam môžem dať, kód motora,ročník alebo nejaký imy typ ako ten co mam teraz. Ďakujem za vaše rady
Re: Motor tdi pd
Napsal: 23 lis 2015, 21:16
od jordee_23
chatter píše:Mám problém s tdi PD bxe 270tisíc km klepe, tak sa rozhodujem či kúpiť nový motor (holomotor je fungel za 1700€) alebo rozobrať ho a urobiť repas. Poraďte koľko by ma vyšla oprava ak by klepanie spôsobovali ojnice, ak by trebalo piestne krúžky venit alebo co sa tam ešte všetko meniť môže a koľko to všetko stojí približne. V terajšom motore je nová vačka, vahadla, tesnenia vstrekov, spojka, rozvody. Čo sa mi s tým klepan viac oplatí robiť? Repas alebo nový holomotor, alebo ak použitý tak aly motor tam môžem dať, kód motora,ročník alebo nejaký imy typ ako ten co mam teraz. Ďakujem za vaše rady
v CZ kup nejaky zachovaly .od overenych ludi ..trebarz tu na fore...urob co treba na bxe ..je tu o tom dost..nahod ho a voz sa.
Napsal: 23 lis 2015, 21:18
od stanomx
boli natom aute riešené šály na kľuke? ak nie tak ho už neštartuj a treba dať dole vaňu a pozrieť šály, popr. vymeniť ich, je tu obrovská téma s názvom KO BXE alebo tak nejak prečítaj si o čo ide, už by som vymenil aj šrúby.
Ak to klepanie nieje ztamaď treba zistiť odkiaĺ a prečo, určite sa to vyplatí riešiť a opraviť.
Napsal: 23 lis 2015, 21:29
od chatter
U nás v skodovke riešili všetko okrem salov, stále že musí hlava dole a potom budu múdrejší ale že to bude drahé lebo treba nové sruby. Bol by som tiež radšej imvestovat do toho motora čo mám lebo som do neho dal dosť peňazí. Koľko tak vyjdú šálky poprípade sruby (predpokladám sruby ojnice) je tu tohp strasme veľa a strašne veľa názorov. Ďakujem za odpovede
Napsal: 23 lis 2015, 21:48
od maros30
origo šaly + šrouby cca 130€
Napsal: 23 lis 2015, 21:52
od chatter
A robota?
Napsal: 23 lis 2015, 21:55
od frantisek28
Klepanie ide odkial? Zhora, zospodu? Pri akceleracii, ci deakceleracii? S akou frekvenciou voci otackam motora?
Zmen servis za nejaky schopnejsi, ked nevedia rozlisit klepot. Pises, ze si vela veci menil, ci to neni nejaky nasledok...
S tvojim opisom problemu ti tu sotva radit. Chces menit polomotor, ci holomotor (neviem co si o tom predstavujes, ale ak tam chces dat svoju hlavu, tak tie sroby, tesnenie, zrovnanie hlavy ta neminie... ATD.
Napsal: 24 lis 2015, 10:26
od chatter
Následok menenia to nie je lebo začalo to postupne a klepe to už asi 70tisíc km. Mne to pripadá ako klepot z dola, rovnomerný s otáčkami motora. Najviac klepe na voľnobehu a pri zaťaží po 2tisíc otacok. Klepe to pri akceleracii pri spomaleni neklepe vôbec, aj po rovnej ceste to klepanie nieje počuť pri rovnomernej zaťaží. Môžeme týmto opisom vylúčiť nejakú spomínanú opravu? Tie šálky nie sú až taká dráha záležitosť aj sruby dal by som to vymeniť. Len či to bude to. Grafy vstrekov sú v poriadku aj kompresia vo valcoch je OK.
Napsal: 24 lis 2015, 11:11
od STIB
Jaký je tlak oleje?
Napsal: 24 lis 2015, 13:51
od chatter
Tlak oleja len čo ja viem posúdiť že nesvieti tak asi je v poriadku, v servise tiež nič nehovorí.
Napsal: 24 lis 2015, 16:19
od stanomx
Chce to lepší servis a diagnostiku problemu
Napsal: 24 lis 2015, 16:30
od chatter
Môžete mi poradiť kde mam kúpiť tie šálky aj sruby nemám etku a ani neviem akú zmacku majú mať originály. Dakujem
Napsal: 24 lis 2015, 19:34
od STIB
chatter píše:Tlak oleja len čo ja viem posúdiť že nesvieti tak asi je v poriadku, v servise tiež nič nehovorí.
To neznamená,když nesvítí,že je to v pořádku.Změn servis.
Napsal: 24 lis 2015, 19:53
od frantisek28
chatter píše:Môžete mi poradiť kde mam kúpiť tie šálky aj sruby nemám etku a ani neviem akú zmacku majú mať originály. Dakujem
Mam dojem, ze vymenis saly a problem bude nad piestom a s tvojim pristupom, alebo s pristupom tvojho servisu to dozeniete do destrukcie motora a teda tebou investovane peniaze budu k nicomu. Netvrdim, ze hoci aj preventivna vymena tych salov je blbost, avsak ma zmysel iba vtedy, ak zbytok motora je v poriadku. No v tvojom pripade si tym neni isty nik, lebo mas zlu volbu servisu.
Nieco ako keby si mal diabeticku nohu a ty si chces kupit nove adidas Ultra Boost...
Napsal: 24 lis 2015, 22:13
od chatter
A dá sa to presne diagnostikovať bez rozobratia? Ci iba vterldy ak sa dá hlava dole?