Stránka 1 z 2

fabia sdi - dobijeni

Napsal: 25 lis 2015, 19:39
od pejrak666
fabia sdi, kdyz je tedka rano mraz, nebo kolem nuly tak po startu a jeste par kilometru poblikavaji,mzouraji svetla, ve tme je to videt hodne, je to neprijemny a dost, blikaji predni svetla, zadni, osvetleni budiku proste komplet, rano to chyta na otoceni, zkousel sem i jinou baterku abych to vyloucil a to stejny, baterka ma 12,3 V po startu dobiji pres 14V, nekde sem cetl ze tohle by mohlo delat spatny cislo natoceni volantu nebo spatnej regler na altiku? ma nekdo zkusenost? jak vyloucit to ci ono?

Napsal: 25 lis 2015, 20:01
od Pajtaš
Mal som podobny problem, kupil som novu baterku lebo stara ala kaput a robilo to stale...Mne to preblikavalo jedine vtedy ked som mal zapnute svetla + ohrev zadneho skla + este nieco ine...proste pri vacsom odbere to cele preblikavalo...Tak som zmeral dobijanie ked to preblikavalo a napetie mi kolisalo 14-16V ...Vymenil som regler a bolo po probleme. Ale ak mas stale napetie cez 14V a nekolise tak asi ten snimac natocenia...

Napsal: 25 lis 2015, 20:16
od slovacek.milos
kolik máš najeto?

Napsal: 25 lis 2015, 20:26
od Domecek
většinou to dělá vadný snímač na servořízení, který zapíná servopumpu nahodile pořád dokola a proto je ubitek napětí v síti patrný jako blikání světel. V altíku bych to nehledal. Novej snímač na servo a je klid

Napsal: 25 lis 2015, 20:30
od slovacek.milos
Domecek píše:většinou to dělá vadný snímač na servořízení, který zapíná servopumpu nahodile pořád dokola a proto je ubitek napětí v síti patrný jako blikání světel. V altíku bych to nehledal. Novej snímač na servo a je klid
adresa 44 blok měřených hodnot odběr čerpadla v A to sledovat a tam se potvrdí tvoje teorie tam bude nárust nahodilý

Napsal: 25 lis 2015, 21:06
od kubima
Taky tam budou v bloku měřených hodnot stupně natočení volantu a mužeš zkontrolovat jestli to sedí, ale jak píše Miloš zajímá tě odběr. Zavada tam bude, všimnul sis toho ted protože je olej v servu tuhej po studených nocích

Napsal: 25 lis 2015, 21:27
od pejrak666
slovacek.milos píše:kolik máš najeto?
110 tisic, zitra kouknu na vag co to ukazuje

Napsal: 26 lis 2015, 07:45
od slovacek.milos
pejrak666 píše:
slovacek.milos píše:kolik máš najeto?
110 tisic, zitra kouknu na vag co to ukazuje
přečti kolik máš motohodin v servu je to v bloku měřených hodnot kde máš i odběr tam se pozná kolik máš najeto ;)

Napsal: 26 lis 2015, 09:51
od slovacek.milos
Domecek píše:většinou to dělá vadný snímač na servořízení, který zapíná servopumpu nahodile pořád dokola a proto je ubitek napětí v síti patrný jako blikání světel. V altíku bych to nehledal. Novej snímač na servo a je klid
čoveče tak jsem se díval náhodně na snímače v servořízení leželi u gum na zemi, a oba odešli asi tak že na ně tekla voda na těch snímačích byla zaschlá rez a vápník

Napsal: 26 lis 2015, 12:07
od pejrak666
vag motor 01 a pak mereny hodnoty a blok 44? to me nejde :(

Napsal: 26 lis 2015, 12:33
od kubima
Prave ze ne motor to uz ses spatne. Zkus se zamyslet nez kliknes na adresu Engine

Napsal: 26 lis 2015, 16:17
od pejrak666
takze spinaci doba : 2204 hodin, poc. otacek skace z 7,8 na 0 a porad dokola, proud v klidu 5.0 A a plny rejd 63A takze je ten snimac nejspis spatnej co?

Napsal: 26 lis 2015, 17:31
od Domecek
tak kilometry dle motohodin zhruba seději, proud v mezní poloze 63A je taky dobrý a ty otačky nevím. Chtělo by koukat na ty ampéry v momentě kdy ty světla blikaji- pohasínaji, je to pokaždý? Je to vidět hodně při tmě když svítíš na zeď. Pokud budou pohasínat tak proud bude kolísat. On se ještě někdo moudřejší vyjádří k těm otáčkám.

Napsal: 26 lis 2015, 18:45
od slovacek.milos
prostě pokud by nějaké čidlo spínalo servo musel by jsi mít napojený vag a sledovat odběr, že pokud ti blikají světla musel by ti růst proudový odběr v servu,

ono to tak ale není řídící jednotka serva vyhodnocuje měřené hodnoty a podle toho ovládá i tlak

ono vycházet že auto dobíjí 14V to bych nebral kdo ví jak to dobíjí při tom mžourání a jestli máš třeba zaplé odmlžování na max ventilátor pak ti běží i elektro topení to žere taky jak kráva snad 6OA, pak ti do oběrů zasahuje řj aby ti neschořel altík no a celé to pak vypada jak vypadá, baterka nová může být KO, že třeba žere ráno místo deseti 3O A, na to je zas potřeba kleštový apermetr

tím chci říct že elektrika je o měření to zjistí příčinu ne pokec ;)

Napsal: 26 lis 2015, 20:11
od Domecek
to máš pravdu miloši, já jen že mám zkušenost právě z touto závadou z vícero fabíí a bylo to vždycky čidlo serva tak nevím, musí měřit