Stránka 1 z 1
AFN - přetěsnění čerpadla
Napsal: 07 pro 2015, 21:45
od hugo
Ahoj,
zjistil jsem netěsnost na čerpadle u motoru AFN u velkého šroubu s třemi hranami mezi výstupy čerpadla. Fotky jsou pořízeny asi minuto po nastartování motoru po očištění čerpadla. Pročetl jsem toho už dost, ale stejně přesně nevím:
- co koupit na opravu?
- postup výměny těsnění?
- je třeba po výměně něco nastavovat?
Moc díky.
MartinV


Napsal: 08 pro 2015, 07:00
od sniper--
Je tam jen měděná položka
Napsal: 08 pro 2015, 10:08
od hugo
Na co je vubec ten sroub a ten mensi sroub v nem? Staci odmontovat trubky, vysroubovat ten sroub vymenit medenou podlozku a opetovne smontovat bez jakehokoliv nastavovani?
Diky
MartinV
Napsal: 08 pro 2015, 12:34
od slovacek.milos
nic nerozebírej přitehni ten šroubek a bude to ok když šroubek odšroubuješ tak se tam strkají honinky na seřízení čerpadla
Napsal: 08 pro 2015, 21:57
od hugo
slovacek.milos píše:nic nerozebírej přitehni ten šroubek a bude to ok když šroubek odšroubuješ tak se tam strkají honinky na seřízení čerpadla
Ten menší šroubek (ořech 12) jsem se snažil s citem utáhnout, ale už to víc nešlo. Zkusím tedy ještě dorvat ten velký s trojhranem. Jde na to narazit nějaký ořech nebo používáte hasak/sickovky?
Napsal: 09 pro 2015, 07:47
od arlie
Jde to určitě z toho středu? Nejde to od trubky na vstřik? Tam jsou ty měděné podložky.
Napsal: 09 pro 2015, 07:49
od hugo
arlie píše:Jde to určitě z toho středu? Nejde to od trubky na vstřik? Tam jsou ty měděné podložky.
Po ocisteni a nastartovani jsem to pozoroval a vypada to, ze to vzlina od toho stredoveho velkeho sroubu.
Napsal: 09 pro 2015, 08:10
od misoVW
je tam O-kruzok!!! Odtiahni do sikovkama daj novy O-kruzok , stary bude popraskany. Riesil som to iste nedavno.
Napsal: 09 pro 2015, 08:58
od hugo
misoVW píše:je tam O-kruzok!!! Odtiahni do sikovkama daj novy O-kruzok , stary bude popraskany. Riesil som to iste nedavno.
A neni treba nic nastavovat?
Napsal: 09 pro 2015, 13:03
od slovacek.milos
misoVW píše:je tam O-kruzok!!! Odtiahni do sikovkama daj novy O-kruzok , stary bude popraskany. Riesil som to iste nedavno.
mišo ale kde zobere ten trojraný ořech? a podle té fotky by to mohlo téct z toho šroubečku
Napsal: 09 pro 2015, 13:33
od hugo
Temer jiste to tece pod tim velkym sroubem. Ten tam jiste neni jen pro paradu. Ptam se jako deb.l, ale nikdy jsem nemel cerpadlo rozdelane, takze nevim, k cemu tam ten sroub je a co se stane, kdyz ho vyndam.
Sroub vysroubuju, vymenim o-krouzek a zpatky nasroubuju. Nic vic?
Jde o auto manzelky, ktera ho denne potrebuje, takze bych nerad skoncil s nepojizdnym autem pred barakem a nasranou starou.
Diky za rady chlapy.
MartinV
Napsal: 09 pro 2015, 15:25
od majkl1
Dělal jsem to nedávno. Odšroubuj vývody ke vstřikům, aby ses tam lépe dostal a pak ten velkej trojhran povolíš sikovkama. Je tam tuším gumový O-kroužek (něco jako na teplotní čidlo). Koupil jsem celou originál sadu na přetěsnění čerpadla.
