Budík na tlak turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Budík na tlak turba

Příspěvek od gigidpietro »

Ahoj, jaký vybrat budík na měření tlaku turba, výrobce, typ..
Aby to zas nebylo moc drahý, ale ne zas kšunt, prostě kvalitní za dobrou cenu :wink: díky
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

VDO
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Osobně mám Depo Racing mechanický do 3 barů k tomu filtřík od Depo Racing a jsem spokojený. Ukazuje přesně, za málo peněz hodně muziky :)
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Díky za info ;)
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

Elektronicka alebo mechanicka, ber co ti je milsie, jednoduchost, spolahlivost, cena v prospech mech, instalacia, design v prospech el.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja mam cinsky analogovy za 20€, na hadicke palivovy filtrik za 2€. Porovnaval som tlak s kalibrovanymmanometrom a sedi na +-100mbar.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Od VDO by asi byl kvalitnější, nakonec jsme dali kámošovi do mazdy tento

http://1url.cz/Qm31

i s filtříkem.

Víc se mu líbil po stránce designu i ceně.
No 3 bary nad atm. tl. ale asi fakt tlačit nebude (noteeth)

Reakce má rychlé. S kalibrovaným měřákem jsme nezkoušeli.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

gigidpietro píše:Od VDO by asi byl kvalitnější, nakonec jsme dali kámošovi do mazdy tento

http://1url.cz/Qm31

i s filtříkem.

Víc se mu líbil po stránce designu i ceně.
No 3 bary nad atm. tl. ale asi fakt tlačit nebude (noteeth)

Reakce má rychlé. S kalibrovaným měřákem jsme nezkoušeli.
Dobrá volba ;)
freek
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 09 úno 2010, 05:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od freek »

Také mám depo od HPP. Ježísek nadělil :D
No smoke No Fun with my Golf five.

Golf I 83 1.6 Diesel :) (1.9 MTDI) R.I.P

Golf MK5 136.8 Hp
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Ja bych se zeptal neco :D Jak je to nejlepsi zapojit a kam? Primo na sani nebo na nakou hadici?


diky



Vladan
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Před sací parohy.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Mazda 6 má čidlo na tlak dole u intercooleru a dali jsme to normálně nahoru před parohy do sací hadice a v pohodě, hodnoty sedí, nikde nic nefouká. ;)
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

A nějak se mi to začalo líbit, tak si to dám i do svého. :-D
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“