Stránka 1 z 2
Ovládání škrtící klapky / pedál plynu
Napsal: 18 pro 2015, 15:25
od Dr.Spiegel
Kluci poradte prosím někdo. Vždycky jsem mel auta, kde od pedálu plynu vedlo lanku a to primo ovládalo škrtící klapku. Ted mám auto co ma klapku elektronickou. Jak to tam funguje, to je primo v pedálu někde nějaký snímač, co snímá jeho polohu?
Napsal: 18 pro 2015, 16:04
od Marek001
Napsal: 18 pro 2015, 16:05
od anydraj
U tehle mas potenciometry/mimo TDI II/, kdy kazdy chodi opacne, jednotka
to porovnava, a servo v klapce ovlada.
Napsal: 19 pro 2015, 07:49
od Dr.Spiegel
Takže tím, ze seslapnu pedál plynu, tak posunu tam někde s drahou potenciometru? Tak ale logicky, taková dráha se může časem opotrebovat....
Napsal: 19 pro 2015, 08:00
od anydraj
Ano, opotrebovava, proto tam jsou dve, aby jednotka porovnavala signaly
Jak jeden nesedi, tak hodi nouzovy rezim.
Napsal: 19 pro 2015, 08:41
od slovacek.milos
Dr.Spiegel píše:Takže tím, ze seslapnu pedál plynu, tak posunu tam někde s drahou potenciometru? Tak ale logicky, taková dráha se může časem opotrebovat....
pokud řešíš berlu tak ta má i lanko a potenciometr je v motorovém prostoru
nejlíp když prozradíš o jaké auto ti de
Napsal: 19 pro 2015, 15:00
od Dr.Spiegel
slovacek.milos: Berlingo už je dávno zvrakovany, jde o Renault thalia 1.2 16v, snažím se vychytat všechny mouchy.
anydraj: Mockrat díky! Tímhle příspěvkem jsi mi odpověděl úplně na všechno.

Napsal: 19 pro 2015, 22:27
od Dr.Spiegel
Tak...marně jsem to hledal hned u plynu. Nakonec je to v motorovém prostoru. Od pedálu plynu vede lanko k motoru az pod RJ, kde je takovém naviják a k němu je prifarenej tenhle zmrd. Je tam takovej potenciometr, kterej jezdí po několika odporovych drahách. Schválně to vyfotim. Zadnej druhej snímač jsem tam nenašel, jen tenhle.
Napsal: 19 pro 2015, 22:30
od slovacek.milos
Dr.Spiegel píše:Tak...marně jsem to hledal hned u plynu. Nakonec je to v motorovém prostoru. Od pedálu plynu vede lanko k motoru az pod RJ, kde je takovém naviják a k němu je prifarenej tenhle zmrd. Je tam takovej potenciometr, kterej jezdí po několika odporovych drahách. Schválně to vyfotim. Zadnej druhej snímač jsem tam nenašel, jen tenhle.
je promin asi jsem ti psal nějaký kokotiny co

Napsal: 19 pro 2015, 22:41
od Dr.Spiegel
slovacek.milos: V pohodě jsem vdecnej za jakoukoliv odpověď.
Takhle nějak to vypadá ten snímač:
A tady odporová dráha.

Napsal: 19 pro 2015, 22:47
od slovacek.milos
[quote="Dr.Spiegel"]slovacek.milos: V pohodě jsem vdecnej za jakoukoliv odpověď.
Takhle nějak to vypadá ten snímač:
já vím jak vypadá no neví co chceš
anydraj: Mockrat díky! Tímhle příspěvkem jsi mi odpověděl úplně na všechno.
Napsal: 19 pro 2015, 23:00
od Dr.Spiegel
Chtěl jsem vědět jak je to udělaný mechanicky. Neustále mi to vypisuje v diagnostice chybu "Škrtící klapka/pedál plynu" a "vada map senzoru". Škrtící klapka je nova, map senzor taky....snímač polohy plynovyho pedálu jsem ted rozebral a a vyčistil....a ty chyby tam stejně furt jsou...
Napsal: 20 pro 2015, 09:08
od bepa
no vidis napsat to hned .
Draty v patici nad pedálem vystřihat patici spoj na tvrdo nekdy jsem tahal drat až nahoru k jednotce motoru aby sem ktomu dobře mohl
Napsal: 20 pro 2015, 09:09
od geo
Pokud to vypisuje tyhle chyby tak to chce ty signály kontrolovata ne měnit komponenty.Jejich napájení kostry všechny snímače najednou jen tak neodejdou.
Napsal: 20 pro 2015, 09:30
od Dr.Spiegel
bepa píše:no vidis napsat to hned .
Draty v patici nad pedálem vystřihat patici spoj na tvrdo nekdy jsem tahal drat až nahoru k jednotce motoru aby sem ktomu dobře mohl
Počkej...jak nad pedalem...myslis pojistkovku nebo ty dráty od snímače? Někdy jede špičkově 100km v kuse...jindy ujedu kilometr, zhasnu a při dalším nastartování pak pedál plynu při 2-3tis úplně přestane reagovat....pak zase chvilku reaguje, pak zase ne. Takže ty uhnily dráty to klidně byt můžou.