Stránka 1 z 1

Audi A3 2,0TDI 16V Quattro (4x4) 240HP

Napsal: 23 pro 2015, 21:41
od Andre
Motor:
- BKD, před rokem výměna včetně vstřikovačů (trysky originál) - najeto celkem 90tkm, nebere ani kapku vody, aktuálně vyměněný olej + filtr.
- spojková sada Sachs CR 125kW (lamela HDS)
- IC celohliník S3, kompletně nové vedení silikon. hadice + alu trubky, 4bar MAP senzor
- velký airbox 3,2VR6
- nerez výfuk po koncový tlumič (decentní zvuk)
- turbo Turbosport, SW Dieselpower, odbrzděno 240HP
- s větším turbem a tryskami má motor potenciál přez 300HP
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Podvozek:
- tlumiče HP Sporting
- brzdy S3 345+310mm (orig. desky a kotouče)
- haldex 4. generace

Interiér:
- kombinace černá kůže + alkantara + leštěný alu
- mltf volant (nově obšitý) + řad. S-line
- příd. budíky turbotlak, otáčky turba a EGT
- slušně hrající audio
- Xcarlink (hudba z tel. a HF přez BT)

Vypínatelné ESP, bixenony, aut. klima, pal PC…

Rok 2006, tacho 274tkm (motor najeto 90tkm), serviska, dovoz F, 3x klíč, STK 02/17, žádné známky havárie v minulosti, pouze drobná kosmetika z provozu.

100% mechanický stav vozu, žádné hučení, klepání… čistá paměť závad, motor zdravý zvuk i chod, pod zátěží min. kouřivost.

Vyvážené jízdní vlastnosti - výkon/pohon 4x4/podvozek/brzdy

Cena 215tis. na zimních orig. ALU 17" (Nokian 7,5mm)

V ceně většina původních dílů.

Více foto na:
http://turbosport.rajce.idnes.cz/Audi_A3_Quattro/

Pokud se neprodá takto, budou na prodej veškeré exklusivní díly (brzdy, tlumiče, IC + vedení, airbox, turbo, budíky, bixenony atd...)

Obrázek

Napsal: 16 led 2016, 23:21
od maa.ra
Predbezna cena dilu - ic s vedenim, brzdy zadni, turbo? Muzu nabidnout origo veci s doplatkem....

Napsal: 17 led 2016, 01:10
od dave66
Kdyby se náhodou rozebíralo a vracelo do série, zamlouvám si komplet přední brzdy ... :)

Napsal: 17 led 2016, 21:26
od Andre
Nechci zatím řešit ceny jednotlivých dílů a někomu něco slibovat, dám tomu ještě cca 14dní... teď u nás nasypalo, tak si to ještě užívám :)