fábia I sdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

fábia I sdi

Příspěvek od slovacek.milos »

po ránu blbý start takový budivý není to na drb,

pak celý den na drb, motor fakt lenoch sdi trochu jede ale toto nejde

při testu akčních členú jsem neslyšel eger
test egr zapíná a vypíná pořád dokola a mění se zvuk motoru ale to se nekonalo

že by ten egr hned dusil motor a pak ho dusil celý den ?
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Kontrola,popř. zaslepení zpětného vedení výfukových plynů na zkoušku a kontrola průchodnosti katalyzátoru. Počátek vstřiku?
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Hondavtr píše:Kontrola,popř. zaslepení zpětného vedení výfukových plynů na zkoušku a kontrola průchodnosti katalyzátoru. Počátek vstřiku?
kat to nemá, počátek vstřiku 53 jen se prostě nemění zvuk při kontrole egru tak mi připadá jak zahnojený a otevřený,

ale jestli to má vliv na ranní start jsem u sdi nikdy neřešil, sdi má navíc pořád skoro zavřenou klapku jak u benál motoru zkusím ji odpojit ona se otevře na max pak bude lepší průvan,
nebo bude v sacím potrubí jeskyn protož motor začal papat moc oleje ale ani pod autem ani z výfuku žádný příznak

hodnoty odpovídají, startovací davká na max motor točí, teplotu i volnoběžná dávka, baterka nová, starter má vůli v pastorku ale nestěžuje si, žhavky ok,

auto je čerstvě vyservisované
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Při otevřené klapce by jsi asi i viděl při startu jestli ti to tam zakouří z egru do sání. Ta klapka otevírá s plynem?
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Hondavtr píše:Při otevřené klapce by jsi asi i viděl při startu jestli ti to tam zakouří z egru do sání. Ta klapka otevírá s plynem?
závada tam byla že klapka přerušené vedení žkrat, konektor byl na klapku nasunutý ale nezavaklý, klapka byla na plno otevřena,

při tom bádání jsem si všiml kapky pod čerpadlem sáhl tam a :o na prstě nafta, takže teče někde trochu čerpadlo a paddá nafta

dík v sobotu to hodím na zvedá shodím dekl a budu bádat kde teče ;)
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Na mém SDi taky pociťuji výkyvy výkonu. Jednou to jede pěkně, pak zase totálně mrtvý. Mám podezření na klapku. Když vypínám motor, tak se dost zatřepe a tak to udělá z 10ti vypnutí tak 8x a pak 2x, to zdechne úplně vpoho, bez sebemenšího zatřepání. Tak buď to dělá klapka nebo je problém někde v přívodu el.k té klapce. Jinak auto nekouří, start kdykoliv na brnknutí, spotřeba do 5L.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tu klapku odpoj ono se otevře na max pojezdi a uvidíš motor je akorát hlučnější
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Vyzkouším a dám vědět
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

to je klapka v sání?
na co tam je? - na chcípání? a ještě na něco?
dik
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

U SDi je vícestupňová regulace EGRu, proto klapka. Je to zase jeden z mnoha nesmyslů. Ale když to zlobí, je s tím potíž.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

stou klapkou byly po dobu 15 let a 215.OOO km problémy i takové že mě někdo držel za prdel a za mnou oblaka bílého kouře, nebo jsem se nemohl rozjet,

normálně by každý tu klapku vzměnil, já jsem ji jen odpojil jezdil pár měsíců tak pak jsem ji zas připoji a makala dál, v průběhu těch kilometrů se to stalo tak 6 x

klapka se při odpojení musí otevřít naplno nejlíp okem skontrolovat i uchem
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zaslepil bych EGR a klapku odpojil. Pokud to nevlastní člen Strany zelených.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:Zaslepil bych EGR a klapku odpojil. Pokud to nevlastní člen Strany zelených.
co stk od 1.7 egr odhalí i tu závadu přerušené vedení zkrat na klapku
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 939
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Keď ste pri tom, čo má spôsobiť, aby SDI pri stope nezatrepalo? Či z princípu nepreplňovaného motora by zatrepať nemalo? V SSP píšu, že klapka je pri stope naplno otvorená. Čo potom spôsobuje zatrepanie SDI pri stope?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Klapka sa zatvorí .ked auto vypneš. Potom sa otvorí až do doby najbližšieho štartu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“