fábia I sdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
fábia I sdi
po ránu blbý start takový budivý není to na drb,
pak celý den na drb, motor fakt lenoch sdi trochu jede ale toto nejde
při testu akčních členú jsem neslyšel eger
test egr zapíná a vypíná pořád dokola a mění se zvuk motoru ale to se nekonalo
že by ten egr hned dusil motor a pak ho dusil celý den ?
pak celý den na drb, motor fakt lenoch sdi trochu jede ale toto nejde
při testu akčních členú jsem neslyšel eger
test egr zapíná a vypíná pořád dokola a mění se zvuk motoru ale to se nekonalo
že by ten egr hned dusil motor a pak ho dusil celý den ?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kat to nemá, počátek vstřiku 53 jen se prostě nemění zvuk při kontrole egru tak mi připadá jak zahnojený a otevřený,Hondavtr píše:Kontrola,popř. zaslepení zpětného vedení výfukových plynů na zkoušku a kontrola průchodnosti katalyzátoru. Počátek vstřiku?
ale jestli to má vliv na ranní start jsem u sdi nikdy neřešil, sdi má navíc pořád skoro zavřenou klapku jak u benál motoru zkusím ji odpojit ona se otevře na max pak bude lepší průvan,
nebo bude v sacím potrubí jeskyn protož motor začal papat moc oleje ale ani pod autem ani z výfuku žádný příznak
hodnoty odpovídají, startovací davká na max motor točí, teplotu i volnoběžná dávka, baterka nová, starter má vůli v pastorku ale nestěžuje si, žhavky ok,
auto je čerstvě vyservisované
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
závada tam byla že klapka přerušené vedení žkrat, konektor byl na klapku nasunutý ale nezavaklý, klapka byla na plno otevřena,Hondavtr píše:Při otevřené klapce by jsi asi i viděl při startu jestli ti to tam zakouří z egru do sání. Ta klapka otevírá s plynem?
při tom bádání jsem si všiml kapky pod čerpadlem sáhl tam a

dík v sobotu to hodím na zvedá shodím dekl a budu bádat kde teče

Na mém SDi taky pociťuji výkyvy výkonu. Jednou to jede pěkně, pak zase totálně mrtvý. Mám podezření na klapku. Když vypínám motor, tak se dost zatřepe a tak to udělá z 10ti vypnutí tak 8x a pak 2x, to zdechne úplně vpoho, bez sebemenšího zatřepání. Tak buď to dělá klapka nebo je problém někde v přívodu el.k té klapce. Jinak auto nekouří, start kdykoliv na brnknutí, spotřeba do 5L.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
stou klapkou byly po dobu 15 let a 215.OOO km problémy i takové že mě někdo držel za prdel a za mnou oblaka bílého kouře, nebo jsem se nemohl rozjet,
normálně by každý tu klapku vzměnil, já jsem ji jen odpojil jezdil pár měsíců tak pak jsem ji zas připoji a makala dál, v průběhu těch kilometrů se to stalo tak 6 x
klapka se při odpojení musí otevřít naplno nejlíp okem skontrolovat i uchem
normálně by každý tu klapku vzměnil, já jsem ji jen odpojil jezdil pár měsíců tak pak jsem ji zas připoji a makala dál, v průběhu těch kilometrů se to stalo tak 6 x
klapka se při odpojení musí otevřít naplno nejlíp okem skontrolovat i uchem
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice