Stránka 1 z 2

VW Caddy problém EGR

Napsal: 27 led 2016, 11:21
od ejauto
VW Caddy 1.9TDI 55KW BSU závada 001027 - ventil zpětného vedení výfuk. plynu (N18) - chyba funkce
Auto nemá výkon a chyba se po smazání hned objeví. Zkoušel jsem jiný EGR ventil, zkontroloval jsem el. instalaci až k ŘJ jednotce a jiný snímač sání ale bohužel nic. nevíte kde by mohl být problém? diky za rady

Napsal: 27 led 2016, 12:15
od slovacek.milos
egr kontroluje váha, najdi si váhu O11 a turbo O12 trojka plný a zjisti kolik ti jede váha a kolik tlačí turbo

ve dvou se to dělá lépe at se někde nevysypeš

Napsal: 27 led 2016, 16:28
od ejauto
tak jsem měřil a nejsem z toho moc chytrý

kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar

kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar

dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém

Napsal: 27 led 2016, 18:01
od misocko
pan Slovaček ti tymto chcel povedat aby si spravil cely log (tj od cca 1000ot/min , slapnes na podlahu a drzis az do 4000, a najlepsie do kopca, po rovine je to malo hodnot lebo to rychlo vysleti na max) potom z hodnot sparavis graf a vidis kde je co zle. a nie ze ty vytiehnes jednu hodnotu...

Napsal: 27 led 2016, 18:08
od blonn

Napsal: 27 led 2016, 18:38
od ejauto2
Váhu vzduchu jsem zkusil jinou ale furt ta samá chyba a auto nejede :( preventivně jsem zkusil i čidlo tlaku sání a taky nic

Napsal: 27 led 2016, 18:38
od Ladas
ucpanej katalyzátor

Napsal: 28 led 2016, 08:46
od ejauto
katalyzátor je v pořádku

Napsal: 28 led 2016, 12:05
od ejauto
ještě jsem našel jednu chybu co nejde smazat v CAN Gateway 01044 - ridici jednotka chybně kodovana má to s tím taky něco společného?

Napsal: 28 led 2016, 12:14
od slovacek.milos
ejauto píše:tak jsem měřil a nejsem z toho moc chytrý

kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar

kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar

dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém
tak pokud si u turba vyrazil na trojku plný max co píšeš a váha už nemá plnou kondici tak bych tlakoval potrubí od váhy k motoru, zacpi to štuplama na demžon ventillek z traktoru a foukej potrubí na 1,5 ATM JESTLI TEN TLAK UDRŽÍ PODLE MĚ TI TO BUDE FUČET, díra

Napsal: 28 led 2016, 12:22
od slovacek.milos
ejauto píše:tak jsem měřil a nejsem z toho moc chytrý

kanal 010 váha vzduchu 660.0 mg/str tlak 969.0 mbar tlak 1407.6 mbar

kanal 011 otáčky 3696/min tlak 1407.6mbar
tlak 1407.6mbar

dyžtak ještě přihodím foto. Je podle těchto hodnot něco poznat? Případně na jaké přesně hodnoty bych se měl zaměřit? díky za rady a tipy kde může být problém
tak pokud si u turba vyrazil na trojku plný max co píšeš a váha už nemá plnou kondici tak bych tlakoval potrubí od váhy k motoru, zacpi to štuplama na demžon ventillek z traktoru a foukej potrubí na 1,5 ATM JESTLI TEN TLAK UDRŽÍ PODLE MĚ TI TO BUDE FUČET, díra

Napsal: 28 led 2016, 14:18
od dream7000
ta chyba v gw s tym nema nic, zmazat nejde, lebo mas gw zle nakodovanu, oprav kodovanie a chyba zmazat pojdel

Napsal: 28 led 2016, 18:09
od ejauto2
když ten EGR ventil nejde vyzkoušet v akčních členech (píše chybná funkce) nemohl by být problém ještě někde v elektrice?

Napsal: 28 led 2016, 19:45
od jofa
Ako nerozumiem preco rovno nevymenis spominany ventil N18,ak ti nejde spustit cez akcne cleny alebo ide a necvaka tak by som to ani dalej neriesil a rovno ho vymenil

Napsal: 28 led 2016, 21:49
od ejauto2
už jsem zkoušel jinou a nic :(