Nouzak passat b5 1.9tdi 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Nouzak passat b5 1.9tdi 81kw

Příspěvek od Tomasb5 »

Zdravím vás, mám problém se svim passatem b5 1.9 TDI 81 kW afn rok 97, chip na 105kw, z nějakého důvodu se strašně prefukovalo turbo, nouzak při každým plným plynu déle jak 5s. Vag psal plnící tlak maximalni. Tedka jsem zkoušel odpojovat regulaci na turbo a buď jsem maximálně ubral nebo maximálně přidal na regulaci, a plnící tlak je při každým sešlápnutí maxima plynu 2570-atmosfera a potom hnedka nouzak, z jakého důvodu? Tedka píše že snímač plniciho tlaku- zkrat na plus, ikdyz normálně měří, snímač mám v jednotce. Díky moc za rady :)
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Regulace chodí volně?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

prefukuje cez hranicu snimaca, zadrhnuta regulacia
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

Turbo minuli týden komplet rozložené a vyčištěné, regulace chodí volně od začátku až do konce a problém přetrvává. A jak jsem psal, regulace bylaa rozhozená ze začátku takže jsem zkoušel úplně přidat na turbu na max. a jelo to lépe od spoda (prostě s turbem) a potom jsem úplně ubral a do 3 tis líný pak zabere i když je turbo vyplé, i hadička dole ale plnící tlak je stále stejný, nemůže být zaplá nějáká kravina která to oblbuje podle otáček? nebo podle přidání plynu?.. jelikož když jsem to auto koupil tak celkem dobře jelo ale regulace turba byla připojená na podtlakovou banku což je totální kravina.. a turbo bylo zatuhlé (regulace). Děkuji za info já už jsem opravdu marnej :D
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

To opravdu nikdo nic neví? už mám sehnanou jinou jednotku tak vyzkouším vyměnit snímač a uvidíme.. prosím o rady abych to nedělal zbytečně..
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

To opravdu nikdo neřeší nouzaky na 1.9 TDI? Vždyť to slyšim na každým rohu..
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

a co hadička v jednotce.-)?a pneumatický ventil regulace jsi zkoušel?turbo maš poskládaný dobře?
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

Hadička v jednotce byla spatna, tu jsem měnil asi před 2 měsícem a turbo jsem rozebíral z obavaneho důvodu že jsem otočil naklápění.. Obava byla spatna, turbo bylo složeno dobře tak jsem ho znova vyčistil a složil.. A tim pneumatickým ventilem regulace si myslel podtlakovou báň? Ta je taky OK..
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

Nebo ventil n75? ten jsem zkoušel také zaměnovat s n18kou a výsledek žádný..
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a soft je tam spraveny dobre?...
za dalšie podtlaky su zapojené dobre? nikto sa nebabral do nastavenia banky? sprav 1mm predpatie
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Tomasb5 píše:Turbo minuli týden komplet rozložené a vyčištěné, regulace chodí volně od začátku až do konce a problém přetrvává. A jak jsem psal, regulace bylaa rozhozená ze začátku takže jsem zkoušel úplně přidat na turbu na max. a jelo to lépe od spoda (prostě s turbem) a potom jsem úplně ubral a do 3 tis líný pak zabere i když je turbo vyplé, i hadička dole ale plnící tlak je stále stejný, nemůže být zaplá nějáká kravina která to oblbuje podle otáček? nebo podle přidání plynu?.. jelikož když jsem to auto koupil tak celkem dobře jelo ale regulace turba byla připojená na podtlakovou banku což je totální kravina.. a turbo bylo zatuhlé (regulace). Děkuji za info já už jsem opravdu marnej :D
A nakoniec si tu banku nechal nastavenu ako? To nieje min-max, musi to byt nastavene presne aby to dokazalo promptne regulovat v celom rozsahu...
Tak ako ti pise Ucho- 1mm aby si ho pritiahol skrutkami
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

soft je dobrej, nouzak byl občas ještě předtím než jsem ho nechal udělat, ale po vyčištění turba se to předtím zdálo být dobré, tak jsem ho nechal udělat a nouzák je tam tedka furt.. podtlaky jsem hodněkrát kontroloval, všechny jsou zapojeny správně a mám je i nové takže nikde podtlak neutíká, jak mám udělat to předpětí? Jinak jak jsem psal.. vyzkoušel jsem regulaci na turbu dát na max i na minimum, auto jelo úplně rozdílně ale plnící tlak v podstatě ukazoval furt stejné hodnoty, a ikdyž to auto skoro nejelo tak při plným plynu byl plnící tlak 2570bar včetně atmosferického.. na tom se to zasekne a poté okamžitě nouzák.. dříve vag psal (plnící tlak je příliš velký) tedka po čipu píše (snímač plnícího tlaku g71-zkrat na kostru) nemůže to brát hodnoty z něčeho jiného? ikdyž ten snímač jakože měří tak přitom může bejt špatnej úplně.. ještě mě napadlo vyzkoušet tu tlakovou hadičku co jde do jednotky úplně sundat a vyzkoušet co to bude měřit..
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

mna napadlo skontrolovat soft,n75 ventil a poriadne to nalogovat.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

co zkontrolovat na softu? :) ventil n75 jsem zkoušel prohazovat s n18 a vše stejné, naloguju to zítra :)
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

To jsem se poucil jiz davno tim logem. Je to slusna vecicka pro odhaleni problemu. Tim vzdy zacinam pri podobnych problemech.
Jo a plnici tlak 2570? Tak kde zacit??
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“