Nouzak passat b5 1.9tdi 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nouzak passat b5 1.9tdi 81kw
Zdravím vás, mám problém se svim passatem b5 1.9 TDI 81 kW afn rok 97, chip na 105kw, z nějakého důvodu se strašně prefukovalo turbo, nouzak při každým plným plynu déle jak 5s. Vag psal plnící tlak maximalni. Tedka jsem zkoušel odpojovat regulaci na turbo a buď jsem maximálně ubral nebo maximálně přidal na regulaci, a plnící tlak je při každým sešlápnutí maxima plynu 2570-atmosfera a potom hnedka nouzak, z jakého důvodu? Tedka píše že snímač plniciho tlaku- zkrat na plus, ikdyz normálně měří, snímač mám v jednotce. Díky moc za rady 
Regulace chodí volně?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Turbo minuli týden komplet rozložené a vyčištěné, regulace chodí volně od začátku až do konce a problém přetrvává. A jak jsem psal, regulace bylaa rozhozená ze začátku takže jsem zkoušel úplně přidat na turbu na max. a jelo to lépe od spoda (prostě s turbem) a potom jsem úplně ubral a do 3 tis líný pak zabere i když je turbo vyplé, i hadička dole ale plnící tlak je stále stejný, nemůže být zaplá nějáká kravina která to oblbuje podle otáček? nebo podle přidání plynu?.. jelikož když jsem to auto koupil tak celkem dobře jelo ale regulace turba byla připojená na podtlakovou banku což je totální kravina.. a turbo bylo zatuhlé (regulace). Děkuji za info já už jsem opravdu marnej 
A nakoniec si tu banku nechal nastavenu ako? To nieje min-max, musi to byt nastavene presne aby to dokazalo promptne regulovat v celom rozsahu...Tomasb5 píše:Turbo minuli týden komplet rozložené a vyčištěné, regulace chodí volně od začátku až do konce a problém přetrvává. A jak jsem psal, regulace bylaa rozhozená ze začátku takže jsem zkoušel úplně přidat na turbu na max. a jelo to lépe od spoda (prostě s turbem) a potom jsem úplně ubral a do 3 tis líný pak zabere i když je turbo vyplé, i hadička dole ale plnící tlak je stále stejný, nemůže být zaplá nějáká kravina která to oblbuje podle otáček? nebo podle přidání plynu?.. jelikož když jsem to auto koupil tak celkem dobře jelo ale regulace turba byla připojená na podtlakovou banku což je totální kravina.. a turbo bylo zatuhlé (regulace). Děkuji za info já už jsem opravdu marnej
Tak ako ti pise Ucho- 1mm aby si ho pritiahol skrutkami
soft je dobrej, nouzak byl občas ještě předtím než jsem ho nechal udělat, ale po vyčištění turba se to předtím zdálo být dobré, tak jsem ho nechal udělat a nouzák je tam tedka furt.. podtlaky jsem hodněkrát kontroloval, všechny jsou zapojeny správně a mám je i nové takže nikde podtlak neutíká, jak mám udělat to předpětí? Jinak jak jsem psal.. vyzkoušel jsem regulaci na turbu dát na max i na minimum, auto jelo úplně rozdílně ale plnící tlak v podstatě ukazoval furt stejné hodnoty, a ikdyž to auto skoro nejelo tak při plným plynu byl plnící tlak 2570bar včetně atmosferického.. na tom se to zasekne a poté okamžitě nouzák.. dříve vag psal (plnící tlak je příliš velký) tedka po čipu píše (snímač plnícího tlaku g71-zkrat na kostru) nemůže to brát hodnoty z něčeho jiného? ikdyž ten snímač jakože měří tak přitom může bejt špatnej úplně.. ještě mě napadlo vyzkoušet tu tlakovou hadičku co jde do jednotky úplně sundat a vyzkoušet co to bude měřit..