MAX altík do ASZ-Fabia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

MAX altík do ASZ-Fabia

Příspěvek od sasasat »

Nemá někdo zkušenost, jaký max altík z jaké káry jde použít na tuto motorizaci?
Původní 120A, ale je to málo, když je bufet, výhřev sedaček atd...
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14422
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ladas tady nabízel snad 180A altíky nebo kolik.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34698
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj 180 alee to si už předěláváš + a -
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Laďas je to plug and play, nebo budu muset do toho kopat?
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2056
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Mam 180A z 3C passata za 1500kč
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20089
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to už můžeš vozit i svářečku ne (rofl)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3637
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jak se to chová, když píšeš, že 120A je málo?
Oct asv 2000, DieselPower
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Chová se to tak, že po 2hod. bufetu baterka trochu žvýká a nejezdím dlouhé vzálenosti, tak se to asi nezvládá dobít. Jezdím po celý den, ale časté starty.
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jako, že denně dvě hodiny topíš bufíkem při vyplém motoru?
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

sasasat píše:Chová se to tak, že po 2hod. bufetu baterka trochu žvýká a nejezdím dlouhé vzálenosti, tak se to asi nezvládá dobít. Jezdím po celý den, ale časté starty.
Na to je nejlepší pořídit si diesel, na krátké couračky. (LOL)
A co nevezme startér se žhavičema oto se postará bufík. (LOL)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

noooo já mám diesel z doby kdy jsem jezdil 60km denně a teď už jezdím málo, ale přece ho neprodám :?
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Favo přečti si téma a nedělej z dotazu sračky, pokut nemáš nic k tématu, tak si běž psát na facebook a nezasírej to tu. Dík
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Myslim, ze budes musiet dat vacsiu baterku a obcas dobijat mimo auta. Treba zistit ako je existujuci altik vytazeny a az potom menit. Baterka potrebuje aj cas a nie len ampere na dobitie. Z tvojich prispevkov mam pocit, ze jej nedoprajes hlavne ten cas a ten ti neda ani 1800A altik.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3637
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Pojezdi s voltmetrem a uvidíš, jak se věci maj. Lecos napoví i vytížení altíku v diagnostice. Třeba tvůj problém trefil dibarbora...
Oct asv 2000, DieselPower
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

sasasat píše:Favo přečti si téma a nedělej z dotazu sračky, pokut nemáš nic k tématu, tak si běž psát na facebook a nezasírej to tu. Dík
No hlavně že ty ses k tématu vyjádřil dostatečně.
Nejsem generace odkojená facebookem takže bych ti radil držet ústa a šoupat nohama když se baví dospělí.
Předpokládám že všechny tvoje příspěvky jsou věčný a k tématu a už si kde komu dobře poradil, že si troufáš někoho osočovat ze zasírání, takže svoje výkřiky do tmy si nech pro sebe.


Jasný že prodat auto je blbost, ale zvaž zda neškodíš jen sám sobě a i tomu autu. Tohle není auto do města a seš to ty kdo to pak platí.
Co se týká bufíku, je taková poučka, jak dlouho běží bufík na baterku, tak dlouho by měla trvat i následná jízda aby se baterka zvládla dobít.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“