Stránka 1 z 2
Motor BKD 2.0TDi 103kw
Napsal: 16 úno 2016, 18:09
od driverdj
Viem že je tu toho písané veľa ale celkovo na internete som našiel rôzne informácie o tomto motore. Tak vás chcem poprosiť o nejaké informácie.
Motor BKD
Vstrekovanie Bosch
Bez vyvažovacích hriadelov
Bez DPF
Olejové čerpadlo???? ževraj inej konštrukcie a nekazí sa tak
Možné prasknutie hlavy
Sú tieto informácie v poriadku? nejaké postrehy a rady ohladom tochto motora? Je v Octavia 2 2006 280tis.
Za odpovede ďakujem

Napsal: 16 úno 2016, 18:36
od gummy
Ahoj
Jo to by sedelo....Ja mam OII 2005 najeto 192000 a krom jineho turba,klepajiciho setrvaku dobry.
Kamos ma taky OII 2005 najeto asi 330000 a taky v poho.
Jde hlavne o to jak je o auto starano..
Napsal: 16 úno 2016, 18:39
od driverdj
ďakujem za odpoveď, tak já jazdím prevažne dlhšie trasy. Turbo a spojka odchádza asi na každom aute, to beriem ako spotrebný material
Napsal: 16 úno 2016, 19:06
od leguan
můžu potvrdit žadny problemy a oproti 1.9 jiny svezení
Napsal: 16 úno 2016, 19:07
od Eric_
Ja ho mám tiež a zatial OK, dávam Mobil 5-30W mením max 15 000km, studené nevytáčam, snažím sa nepodtáčať a má 165 000 jediné čo som menil bol 1 náboj predného kolesa.
Napsal: 16 úno 2016, 19:08
od ka_r_los
u ročníku 2006 bachaq na hlavu, nejlepší zkotolovat její revizi (je to na napravou pod vedením nafty), revizi A bych asi nebral:/
Napsal: 16 úno 2016, 19:09
od driverdj
ďakujem za odpoveďe, najlepšie by bolo keby tam má C

Napsal: 16 úno 2016, 19:12
od leguan
C mam ja ale stat se může cokoliv

Napsal: 16 úno 2016, 20:02
od gummy
Ja mam B (myslim) a musim zatukat dobry

No turba odchazi na kazdym ,ale u me to bylo moji vinou...bylo nacaty,klasicky houkalo az dohoukalo....ted mam hybrida a jsem jak sanitka

Napsal: 17 úno 2016, 08:53
od haromax
No mám asi BKd r.v 2010 hlava C asi už z posledních . Najeto 195 tis. Vše původní . takže tak
Napsal: 17 úno 2016, 09:26
od Vici
BKD/AZV je asi nejpovedenější 2.0 TDi PD ze všech. Krom té hlavy, ale ze starších aut už ji stejně asi bude mít většina vyměněnou za C
Pokud by někdo sháněl BKD Oktávku, vím o jedné hezké (hlava C

) ..
http://auto.bazos.cz/inzerat/56957448/S ... a-2006.php
více kdyžtak SZ
Napsal: 17 úno 2016, 09:38
od TDI tech
ASV je 81kW rotacka. Motori BKD a AZV su identicke, stym ze AZV bol urceny na Holandsky, Belgicky a Francuzky trh. Olejove cerpadlo maju uplne rovnake ako vsetky ostatne TDI bez vyvazovakov, nic specialne na nom nieje. Trpi na praskajucu hlavu valcov, ochladzovac spalin a tiez nieje nezvycajny jav ked strihne stift na napinacej kladke rozvodoveho remena. Inac zo vsetkych 2.0 TDI pumpacov je to asi najlepsia volba co sa tyka vykonoveho potencialu, aj spolahlivosti. Huciace loziska predlohovej hriadele prevodovky tiez niesu vynimocny jav, tak pozor nato.
Napsal: 17 úno 2016, 09:39
od Vici
Jasné AZV - překlep
šestikvalty mají tu nemoc od 2004 všechny

Napsal: 19 úno 2016, 23:09
od driverdj
Viete mi este pomoct s vin? Nejake info o aute, vybava Tmbge21z372082409
Napsal: 20 úno 2016, 07:16
od šulda
Zase jedna co má 10 pytlů
