ahoj,
Koherence brzdoveho pedalu - dokaze mi to někdo prelozit do cestiny?
mam to jako chybu na Jumperu 2007 3.0 116kw
Koherence brzdoveho pedalu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
Koherence brzdoveho pedalu
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
z jednotky ABS to urcite není, řekl bych ze motor na 99% a číslo bohužel nevim, musel bych to znova napíchnoutMarek001 píše:Ahoj, z akej to je ECU? Motor či ABS? Aj nejaké číslo má tá chyba?
Podla mňa buď vadný brzdový spínač (nekoherencia medzi obidvoma stavmi) alebo ak to má snímač tlaku tak nekoherencia medzi tlakom a pohybom pedála.
takze asi vadny spinac, na co to ma vliv?
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
ahoj, tak tohle je ta chyba
Stav počítače : EDC16C39
Označení 1 : FD86CE85AB
Označení 2 :
Přítomné závady : 6
P0504 : spínač brzdového pedálu
Charakteristika : Koherence
Statut : Trvalá
Lokalizace : místní
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou ◦Otáčky motoru : 782 ot/min
◦vstřikované množství paliva : 3 mm3/zdvih
◦Poloha pedálu akcelerace : 0 %
◦Měřený tlak v rampě vstřikování : 392 bar
◦Tlak turbodmychadla : 900 mbar
◦Teplota chladicí kapaliny motoru : 77 °C
Stav počítače : EDC16C39
Označení 1 : FD86CE85AB
Označení 2 :
Přítomné závady : 6
P0504 : spínač brzdového pedálu
Charakteristika : Koherence
Statut : Trvalá
Lokalizace : místní
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou ◦Otáčky motoru : 782 ot/min
◦vstřikované množství paliva : 3 mm3/zdvih
◦Poloha pedálu akcelerace : 0 %
◦Měřený tlak v rampě vstřikování : 392 bar
◦Tlak turbodmychadla : 900 mbar
◦Teplota chladicí kapaliny motoru : 77 °C
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
Stav počítače : EDC16C39
Označení 1 : FD86CE85AB
Označení 2 :
Přítomné závady : 6
P0504 : spínač brzdového pedálu
Charakteristika : Koherence
Statut : Trvalá
Lokalizace : místní
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou ◦Otáčky motoru : 782 ot/min
◦vstřikované množství paliva : 3 mm3/zdvih
◦Poloha pedálu akcelerace : 0 %
◦Měřený tlak v rampě vstřikování : 392 bar
◦Tlak turbodmychadla : 900 mbar
◦Teplota chladicí kapaliny motoru : 77 °C
koukal sem do diag mam tam asi 10x ulozenej zapis s chybama a to co sem oznacil cervene souhlasi na kazde chybe teda cca teplota je tam 72 - 79, plyn pokazdy 0% a otáčky presne 782.
takze to asi vznika při starte a je fakt, ze mam s teplejma startama problém, auto chytne hned chcipne, musim drzet klicek aby to chytlo
co vy na to, mohl by byt problém v tom brzdovym spinaci, ze by blbly starty?
tempomat nemám, najeto 154 000km
diky
Označení 1 : FD86CE85AB
Označení 2 :
Přítomné závady : 6
P0504 : spínač brzdového pedálu
Charakteristika : Koherence
Statut : Trvalá
Lokalizace : místní
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou ◦Otáčky motoru : 782 ot/min
◦vstřikované množství paliva : 3 mm3/zdvih
◦Poloha pedálu akcelerace : 0 %
◦Měřený tlak v rampě vstřikování : 392 bar
◦Tlak turbodmychadla : 900 mbar
◦Teplota chladicí kapaliny motoru : 77 °C
koukal sem do diag mam tam asi 10x ulozenej zapis s chybama a to co sem oznacil cervene souhlasi na kazde chybe teda cca teplota je tam 72 - 79, plyn pokazdy 0% a otáčky presne 782.
takze to asi vznika při starte a je fakt, ze mam s teplejma startama problém, auto chytne hned chcipne, musim drzet klicek aby to chytlo
co vy na to, mohl by byt problém v tom brzdovym spinaci, ze by blbly starty?
tempomat nemám, najeto 154 000km
diky
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW