Stránka 1 z 1
houkání turba u BKD
Napsal: 28 úno 2016, 19:30
od Bill
Jaký máte zkušenosti s houkáním turba u motorů BKD? Trpí na to ty 16ti ventily víc? Jde o nové! VB(žádný repas a dodatečně vyváženo),Po 5000km za studena mírně v houká. max požadavek je 1,65, max přefuk je 1,9 do vteřiny zregulovaný. Vůle žáná,lopatky OK.
Napsal: 28 úno 2016, 19:55
od gummy
Ahoj,houkani je normalni,neznam BKD ktere by alespon trosku nehoukalo

,me houkalo snad kazdy,a ted hybrid co mam houka taky
A ty mas cip??? Ze se mi zda 1,65 na serii docela dost....
Napsal: 28 úno 2016, 20:06
od Vici
Nove Vb pro 16v? To nebude origo..
Napsal: 28 úno 2016, 20:08
od Ladas
nové VA orig Vw na BDK umím a zkus si dotáhnout spoje turbo-hlava...
oprava mám za sebou 650km a upsal jsem se....
Napsal: 28 úno 2016, 20:08
od gummy
No jo..Vb ted jsem si to taky precetl..
Neni VB nahodou pro ARL 110Kw 8ventil???? V tom pripade to musi byt hybrid....
Napsal: 28 úno 2016, 20:24
od Huml
BDK je SDIčko, tam se bude turbo hledat těžko

Napsal: 28 úno 2016, 20:26
od gummy
Napsal: 28 úno 2016, 20:27
od Bill
Ladas píše:nové VB orig Vw na BDK umím a zkus si dotáhnout spoje turbo-hlava...
Taky mě to napadlo, ale nikde žádný stopy od sazí.
Turbo nový, svody původní- upravený.Když jsem ho tam namontil nový, tak trochu houkalo hned,nepříjemné překvapení! Vytáhl jsem ho a nechal dodatečně vyvážit a bylo ticho! Po cca 5tis. km to začíná pozvolna zas.Mám v záloze původní origo VA, houkalo taky, no opticky v perfektním stavu bez vůle a poškození lopatek. EGT měřák nemám, ale teplota bude OK to by na kole turbíny bylo znát...
Napsal: 28 úno 2016, 20:32
od gummy
Me taky hybridy ze zacatku houkal jen za studena.....A ted houka porad,ale me se to stalo tak,ze jsem mel dost velky prefuky...
Napsal: 28 úno 2016, 22:57
od Huml
Ladas píše:nové VA orig Vw na BDK umím a zkus si dotáhnout spoje turbo-hlava...
oprava mám za sebou 650km a upsal jsem se....
v pohodě, já jsem to nemyslel zle, ale vůbec mi to nedávalo smysl

Napsal: 29 úno 2016, 17:34
od Bill
Tak nikdo netuší proč se to u těch 16V děje tak často? Začínám se přiklánět k tomu, že turba řady GT 16 49 jsou na ten průtok spalin prostě poddimenzovaná a nedokážou špičky dostatečně rychle regulovat.
Žádný" turboguru" neporadí???

Napsal: 29 úno 2016, 17:56
od fabiátor
Tak polemizoval bych nad tim, jestli to je normalni. Podle me ne. Ledaze by nekdo z vas, postizenych stejnym syndromem, vedome koupil sanitku. Ja urcite ne.
Mimochodem nehoukaj jen 16V. Vlastne to asi vubec nema souvislost s poctem ventilu v hlave. Zazil jsem si svoje i s hybridem TSC230 na BMM. Proc to houka nevim, ale nevyvahou to udajne neni.
Napsal: 29 úno 2016, 20:08
od Bill
fabiátor píše:Tak polemizoval bych nad tim, jestli to je normalni. Podle me ne. Ledaze by nekdo z vas, postizenych stejnym syndromem, vedome koupil sanitku. Ja urcite ne.
Mimochodem nehoukaj jen 16V. Vlastne to asi vubec nema souvislost s poctem ventilu v hlave. Zazil jsem si svoje i s hybridem TSC230 na BMM. Proc to houka nevim, ale nevyvahou to udajne neni.
Tak souhlasím, že normální to není, ale jak jsem psal výše ,nové houkalo, pak jsem ho vytáhl, nechal dovyvážit a bylo ticho - cca 5000km.