agr-nouzák

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kaaa4x4
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 14 lis 2015, 00:00
Odpovědi: 0

agr-nouzák

Příspěvek od Kaaa4x4 »

Zdar chlapi, potřeboval bych pomoct s autem. Skáče to klasicky do nouzáku na nějakých otáčkách. Je to Octavia AGR, takže zatuhlá regulace by to být neměla, N75 měněn. Udělal jsem log(snad jsem to udělal správně, dyžtak prosím neukamenovat). Prosil bych Vaše názory, díky
Obrázek
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

dej tu celý soubor,né obrazek
Kaaa4x4
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 14 lis 2015, 00:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kaaa4x4 »

Jooo, tak to pardon. Dávám odkaz na ulozto, jestli to teda má být takhle?!
http://ulozto.cz/xa2NUiQp/octavia-agr-csv
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

bud mas ko banku na turbe alebo zaseknutu/zahrdzavenu klapku na turbe, a ako bonus vaha vzduchu sa uz tiez odporuca
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Kaaa4x4
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 14 lis 2015, 00:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kaaa4x4 »

No baňka by tam žádná být snad neměla, když je to obtok... Takže i ten obtok může být seklý, hej?! A váha vzduchu mě taky moc nepotěšila, ale viděl jsem, že se to snad dá dočasně vyřešit nějakou diodou? Jinak díky moc
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ano, zažil jsem to u AGR 2x, jeden měl zaseklý prostup hřídelky přes litinovou skříň a druhý měl ohlou tu packu jak se na její čep nasazuje táhlo z přetlakového aktuátoru.
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Kaaa4x4 píše:No baňka by tam žádná být snad neměla, když je to obtok...
Baňka ke tam taky, jak by se regulace ovládala, je potřeba ten bypass rozhýbat.
Pokud chodí, baňka KO nebo do ní nejde tlak.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“