ahoj kluci,potreboval bych poradit s problemem.Cca pred 14 dny jsem mel vyndaný vsechny vstrikovace kvuli kontrole jestli jsou OK a dva z nich jsem dal do BOSCH servisu na serizeni . Pred par dny jsem zaregistroval v aute smrad nafty.No a zjistil jsem ze zrovna u tech 2 vstrikovacu se co byly na serizeni se objevila na sedlech nafta a navic kdyz bezi motor tak bubla. Z toho usuzuju ze ten vstrik netesní .Tzn ze to bude chtit asi novy medeny podlozky a melo by se to bublani tim vyresit Jediny co nechapu je odkud se ta nafta bere prirubama ani prepadama nebo hadicema to netece a auto chyta na drc tzn ze se to ani nezavdusnuje.
Mate nekdo tuseni kde je problem?
diky
turbo kamna power píše:Nový podložky pod vstřiky jsi nedal? Tam je samozřejmě chyba.
hmm no prave ze nedal. Ty stary jsem srovnal a zalapoval na jemnym smirglu znova vyzihal a vratil zpet. Zrejme asi netesni jak by meli.
Ale kde se bere ta nafta?
Může to téct okolo spodku vstřikovače,/z toho závitu/ podložky dole nemají s naftou nic společného.Když se rozebere starý vstřik/někdy vyteče rez/, a často poté začne téct..Vrátil bych jim to, ať to opraví...
Tomas.cz píše:Ta měděná podložka těsní kompresní tlak, ale pochopil jsem, že tobě teče nafta, na jakých sedlech myslíš?
no proste v mistech styku vstriku s hlavou se objevila nafta ktera bubla.Zbytek vstriku je suchej...odnikud to nestejka jak jsem si puvodne myslel.
Jediny co me napadlo jestli je mozny aby to teklo tim zavitem jak se ten vstrikovac rozebral ptze ty ostatni dva jsou v pohode a nebo jestli by ta nafta nemohla litat nejak z valce diky tomu ze netesni ta podlozka-ale to se mi zda jako kravina...
jericho-3 píše:Může to téct okolo spodku vstřikovače,/z toho závitu/ podložky dole nemají s naftou nic společného.Když se rozebere starý vstřik/někdy vyteče rez/, a často poté začne téct..Vrátil bych jim to, ať to opraví...
takze vstrik je naprd udelanej? no to jsem zvedavej jak se s nima budu dohadovat. hlavne me sere ten cas a km co kvuli tomu musim najet.doufam alespon ze to udelaj na pockani ze tam nebudu muset jet 2x jako predtim.
Třeba by stačilo utáhnout, ale tomu moc nevěřím, kdysi mi takhle podtékal vstřikovač u rotačky po výměně trysky a pomohla po několika laboracích výměna ocelové podložky uvnitř vstřikovače, byla drobně nakorodovaná a jak se s tím hnulo byl problém.
Jeste bych chvili pojezdil, treba se to zpravi samo nedelam si srandu, jednou mi to po vymene vstriku taky delalo a tak po 500km to prestalo jinak nechapu tolik prace se staryma podlozkama, kdyz novy stoji 80kc
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
no uvidim...zitra jim zavolam co na to reknou a jak se budou tvarit.
Jak to myslis tolik prace? Tech 10min me nazabilo a navic jsem to potreboval resit ptze 3mm podlozky proste Bosch nevede. A jak jsem koukal tak je docela problem je sehnat vubec.2mm nejsou problem ale ty mi jsou k nicemu.
Takze jsem si dneska sehnal med a vytočil si uplne nový a stalo to jen par minut casu:-)
Laborace? Jak to myslis? Auto blbe chytalo tak jsem nechal otestovat trysky jestli jsou OK .a udělal jsem dobře ptze jedna špatně Prášila bo byla ucpana a další zas otevírali o hodně driv. Po seřízení to chytá na drc a navíc jsem ještě objevil pod jedním vstřikem 2 podlozky ptze jedna nesla někomu vyndat. Takže nemyslím že slovo laborace je správné.